Vad är det för fel på Ravenshield??

Permalänk
Medlem

Vad är det för fel på Ravenshield??

Jag kan liksom inte spela spelet i lan utan att vara uppkoplad mot nätet för den måste hitta servern, vad är det för skit? Kan man fixa det? Eller, om det går att ordna så man kan spela single missions så att man inte behöver starta om en massa när man dör, bara så som det funkar i multiplayer coop, typ att man spawnar om som en runda i CS...

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem

Att fixa respawn får du nog ge dig in i koden eftersom spelet är bygt som ett 1 life spel. (Om inte jag har fel för mig)
Att connecta till en ' Stor server ' för att lira lan låter lite mysko.

Visa signatur

. Jag .
.. Hon ..
... Vi ...

Permalänk
Medlem

Men den säger att den inte kan hitta cdkey servern när jag skall spela lan, det är ju helt mysko ju, går inte att starta sjukt gay

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem

Låter skumt, på lan skall man juh inte behöva cd key.. ajja.. det är ett flopp spel så det e så Jag har ingen lösning på ditt problem annat än: (som ni säger till oss CS:are)
Installera om.
Formatera datorn.

Visa signatur

. Jag .
.. Hon ..
... Vi ...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Solo
Låter skumt, på lan skall man juh inte behöva cd key.. ajja.. det är ett flopp spel så det e så Jag har ingen lösning på ditt problem annat än: (som ni säger till oss CS:are)
Installera om.
Formatera datorn.

Var formaterar man en dator? Bilskroten? De brukar ha en sån där band där man ställer ner datorn och vinkar till den för att sedan hämta den på andra sidan maskinen. Hela burken är då formaterad och klar för ihopsättning

Ontopic: Vet inte vad du kan göra men som Solo sade. Installera om spelet. Kanske det hjälper.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ArtMan
Var formaterar man en dator? Bilskroten? De brukar ha en sån där band där man ställer ner datorn och vinkar till den för att sedan hämta den på andra sidan maskinen. Hela burken är då formaterad och klar för ihopsättning

Ontopic: Vet inte vad du kan göra men som Solo sade. Installera om spelet. Kanske det hjälper.

Tja.. du får göra hur du vill.. så länge datorn funkar efter

Visa signatur

. Jag .
.. Hon ..
... Vi ...

Permalänk
Medlem

Exaxt samma grej är det i newerwinter, på ett lan vi körde så ville den ha cdbnyckeö hela tiden... Drog ut kontakten så funka det prima...
Annars kan du ju fixa den nya patchen skall j tydligen fixa en del problem me Raveshield o Cdkeys...

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem

Den fixar int3e det, alltså, det är den senaste patchen jag har...

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk

Är bara att trycka så försvinner rutan och spelet startar.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Solo
Installera om.
Formatera datorn.

wtf.....spelet är hur bra som helst......Lite trögt dock att man måste kunna ansluta till internet varje gång man vill lira ett LAN-game, bara för att verifiera sin cd-key

Visa signatur

Every time you create an iterator: God kills a kitten.

Permalänk
Medlem

Spelet är klart ett av dom roligaste som finns i MP Coop

Visa signatur

gotta go fast