Hur får jag + tecknet för öppna ny flik? (Bild)

Permalänk
Medlem

Hur får jag + tecknet för öppna ny flik? (Bild)

Hejsan!
Har slarvat bort hur jag får öppna ny flik bredvid när man stänger ner en flik via ''X'' vill ha ''+'' tecknet precis bredvid så det är nära till hands,har formaterat så glömt bort vilka inställningar man hade innan har FF på Svenska.

Visa signatur

Motherboard:Asus Prime B550-Plus
Cpu:AMD Ryzen 5 5600X
Memory: Corsair Vengeance LPX 32Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem

Förstår inte riktigt vad du menar men själv använder jag alltid ctrl+t, för att öppna en ny flik.:)

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Odämpat Master chassi med 200Perforeringar || Moderkort med Pegasus vingar, B550 klassade || En 120 snurr i snurr av beigebrunt utförande || Grafikkort med dubbla insug som sussar runt i 4060ti RPM || Processor i rött utförande, GHz norr om 5600 || Spänningsbox certifierad i guldtext att klara 600w

Permalänk
Medlem

Antar trådskaparen menar hur man öppnar en redan stängd flik. Högerklicka på en flik och välj "Reopen closed tab" (vet ej vad det heter på svenska - nästsista valet i alla fall).

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth, Serenum & Enc.

Permalänk
Medlem

ctrl+shift+t öppnar stängda flikar. ctrl+t öppnar ny flik

Permalänk
Medlem
Skrivet av Airikr:

Antar trådskaparen menar hur man öppnar en redan stängd flik. Högerklicka på en flik och välj "Reopen closed tab" (vet ej vad det heter på svenska - nästsista valet i alla fall).

Nästan så men det fanns ett + tecken i själva fliken.

Men tack för tipset Ctrl+T är ju mycket smidigare mindre 'clutter i FF nu
Tack för hjälpen!

(ända var det jag ligger i soffan med bluetooth keyboard+touche och knapparna svarar inte alltid ibland dålig mottagnig men inge större bekymmer!)

Visa signatur

Motherboard:Asus Prime B550-Plus
Cpu:AMD Ryzen 5 5600X
Memory: Corsair Vengeance LPX 32Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem

Gjorde det? Vilken webbläsare pratar vi om nu förresten? Endast Firefox eller även något annat program också?

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth, Serenum & Enc.