Köpvärd dator? (Begagnad från blocket)

Permalänk
Medlem

Köpvärd dator? (Begagnad från blocket)

Tjenare!

Har hittat en begagnad dator på blocket efter att ha kikat några veckor nu, men skulle vilja ha ett utlåtande från någon med bättre koll om den är prisvärd eller inte.

All kringutrustning har jag sedan tidigare och har en ca 10 år gammal dator som jag använder idag, så är på tiden att jag skaffar någonting nytt.

Jag vill kunna spela alla spel som kommer ut inom närmaste framtiden och även kunna spela samtidigt som jag slösurfar eller kollar serier.

Vad tror ni om denna burken?

Speldator Blocket

/Tack på förhand
Paerre

Visa signatur

CASE: Fractal Define R4 CPU: i7 7700K MB: Asus STRIX Z270H GAMING RAM: 32GB Corsair Vengeance LPX 3000MHz GPU: ASUS GeForce GTX 1080 Strix Gaming OC 8GB PSU: Corsair RM750x SSD: Intel 600P 256GB M.2 COOL: Noctua NH-D15 MON: BenQ XL2430 ZOWIE 24" 1920x1080 TN 144Hz

Permalänk
Medlem

Bara grafikkortet kostar väl 9000 kr, om allt fungerar skulle jag säga ja. Ny pris är väl runt 17-19 k?

Permalänk

Kolla bara så du får kvitto med garanti kvar på grejerna. Priset var bra men du kan ju alltid pruta lite till:)

Permalänk
Medlem

lagom pris

Permalänk

Bra pris, ovanligt bra för att vara blocket faktiskt. Skynda dig innan någon annan tar det.

Permalänk
Medlem

Hade jag bott nära GBG hade jag snott den. Kör hårt!

Visa signatur

CPU: Ryzen 5600xGPU: 1080 TI ROG Strix RAM:2x16GB G.skill Trident @ 3600MHz MoBo: Asus B550FPSU: Corsair SF750
En resa till Nordkorea
2 dagar i Tjernobyl