Samsung PS64E8005 (64 tum Plasma), nytt försök :)

Permalänk
Medlem

Samsung PS64E8005 (64 tum Plasma), nytt försök :)

(Annat kom emellan när jag tänkte sälja för 5 månader sedan, testar igen)

Samsungs näst bästa plasmamodell 2012.

Kan läsa om modellen här:
http://www.ljudochbild.se/test/8-stora-tv-apparater/samsung-p...

Jag har varit mycket nöjd med tv:n alla år, bra bild, ingen inbränning (har inte ens märkt av tillfällig image retention) och bättre på rörelser än min nya LG-oled. Men den har (precis som recensionen säger) plasma-surr och är man superkänslig för sånt så kan man säkert hitta något bättre.

Jag har haft den uppe på väggen och väggfästet kan man få med på köpet, bordsstativet finns, kartong/emballage finns tyvärr inte kvar.

Den vanliga fjärrkontrollen finns, den lite flashigare med krom och voice controll osv. har tyvärr vår grabb "lekt bort", 3D-glasögonen som följde med har jag aldrig använt och inte sett röken av på tre år, med andra ord: de är tyvärr borta också

Tv:n ser ut som på bilden fast stativet är i krom.

Pris: 2000 eller högstbjudande
Ps. En förutsättning är att du/ni hämtar, vilket kräver en stor bil/släp då plasmor inte får läggas ner utan måste hållas stående (om jag inte missminner mig)

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Asus Maximus V Gene, i7 3770K, Corsair Vengeance Low Profile DDR3 8Gb, Noctua NH-D14, Gigabyte GeForce GTX 980Ti G1, Samsung 830 128GB, Corsair HX850 850W, Fractal Design Arc

Predator X34, Corsair Vengeance K90, Logitech G502, Astro A50

Permalänk
Medlem

Modernare plasma apparater är ok att lägga ner. Problemet är att glaset gärna spricker på dom då plasma tvs väger en del.

Permalänk
Medlem

Fortfarande vanskligt tror jag frakta liggandes. Trist att originalförpackningen så ofta är borta :(. Bor i fel landsända tyvärr men den här lär ryka fort.

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem

Vad väger denna plasma ? Och vilket VESA mått är det för den?

Visa signatur

Mvh Pierre

Permalänk
Tangentbordskonnässör
Skrivet av Wasp:

Modernare plasma apparater är ok att lägga ner. Problemet är att glaset gärna spricker på dom då plasma tvs väger en del.

Kan flika in och säga att denna TV inte går att lägga ner, iaf inte på mjuka ytor. Reparatören som kom hem till mig 3 gånger och försökte laga panelen (som hade ett annat fel från början) envisades med att lägga TVn rätt på soffan, alla tre gånger var det sprickor i glasen.

Jag hade samma modell som TS säljer, och kan intyga att den är helt suverän! Är ledsen än idag över att jag fick pengarna tillbaka när reparatören inte klarade av att laga den då det bara fanns LCD-TV att tillgå då, vilket blev en nergradering.

@hultbult Har du några emballage kvar alls? Typ frigoliten som var inne i kartongen, som jag själv dumt nog slängde iväg för två veckor sedan...

Permalänk

2k bjudet. Hämtar.

Permalänk
Medlem

@huttala: har tyvärr inget kvar av kartonger el dyl, vi flyttade för drygt år sedan och om de fanns kvar uppe på vinden då så är de definitivt borta nu...

Visa signatur

Asus Maximus V Gene, i7 3770K, Corsair Vengeance Low Profile DDR3 8Gb, Noctua NH-D14, Gigabyte GeForce GTX 980Ti G1, Samsung 830 128GB, Corsair HX850 850W, Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

@mayfire: väger ca 40 kg (38,4 enligt en gammal cachad prisjakt-sida), vesa 600x400
https://m.prisjakt.nu/product/853775/properties

Visa signatur

Permalänk
Medlem

@catamaran: gött, när kan du?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Ps. alla andra, skynda med ev. höjda bud prio ett är att få iväg den, frugan är rätt less på den...

Visa signatur

Permalänk

@hultbult:
Skickar Pm istället

Skickar Pm istället
Permalänk
Medlem

Jag hade gärna budat men just nu har jag lite svårt att få till en upphämtning av monstret. Inte aktuellt att dra den med SL/SJ
Tack för svar.

Visa signatur

Mvh Pierre

Permalänk
Medlem

2100:- kan hämtas idag.

Permalänk
Medlem

Tv såld!

Så, nu var tv:n såld... tack alla för visat intresse

Visa signatur