Permalänk
Medlem

Moddning av h700i

Tjena Swec,

Jag har precis byggt en custom loop i mitt h700i där jag har en EK Coolstream XE (360mm/60mm) i fronten på mitt chassi. Nu har jag fått sätta fläktarna på utsidan av chassit vilket gör att luftflödet blir väldigt restrektivt pga detta.

Så vad är jag ute efter?
Jag letar efter något företag eller privatperson som skulle kunna tänka sig modda frontpanelen så man får ett mesh/galler/nät i fronten i matt svart så det ser proffsigt ut. Jag är givetvis villig att betala även om det skulle vara dyrt.

Har ni några tips på något företag eller kanske nån här på swec som gör såna här typer av tjänster?

Supertacksam för svar!

Visa signatur

10900K @ 5.3GHz || Asus Maximus XII Hero || Custom Loop || EK-CoolStream RAD XE 360 + Alphacool Nexxos XT45 || EK Quantum Velocity CPU Block || EK FLT 360 D5 || Asus Strix RTX 3090 OC || 32GB g.skill Trident-Z CL16 @ 4000MHz || 1TB Samsung 970 EVO Plus - 1TB WD SN750 || Phanteks Enthoo Pro 2 || Seasonic Prime TX 1000W || Asus PG27VQ ||

Permalänk
Avstängd

Det skulle vara lättare att köpa ett nytt chassi.

Permalänk
Medlem
Skrivet av RokoTech:

Det skulle vara lättare att köpa ett nytt chassi.

Nej har fått det laserskuret hos ett företag här lokalt för 400kr och satt dit ett mesh med neodymm-magneter! Blev bra och tempsen också!

Visa signatur

10900K @ 5.3GHz || Asus Maximus XII Hero || Custom Loop || EK-CoolStream RAD XE 360 + Alphacool Nexxos XT45 || EK Quantum Velocity CPU Block || EK FLT 360 D5 || Asus Strix RTX 3090 OC || 32GB g.skill Trident-Z CL16 @ 4000MHz || 1TB Samsung 970 EVO Plus - 1TB WD SN750 || Phanteks Enthoo Pro 2 || Seasonic Prime TX 1000W || Asus PG27VQ ||