Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

Fidget Cubes

Har du köpt all hårdvara du kan tänkas önska, söker även du efter meningslös prokrastinering som inte ger dig tillfredsställelsen du egentligen vill ha?

På tapeten idag erbjuds Fidget Cubes. Detta är alltså kuber med måtten en tum gånger en tum på ungefär med hela sex sidor! Ingen är den andra lik (sidorna på samma kub alltså)!

En har knappar, några har klickljud, de andra knapparna är tysta när du smyger bredvid sambon i sängen med din nya leksak.

En annan sida har en liten joystick att snurra på och duger inte det så kan du använda sidan med den rullbara kulan, som också går att klicka på samtidigt som du snurrar på kodlåshjulen. Bäst av allt! Även om du löser kodlåset så kommer dina hemligheter vara säkra för du kan inte öppna kuben och förvara hemligheter i den.

Detta är ingen Kina-kopia utan Kina-originalet direkt från Kickstarter. Den som beställde från Kickstarter behövde vänta på förseningar, men det behöver inte du göra! Men du kan få alla fördelar!

Beställer du nu så slipper du förutom att vänta på leverans i över ett år även en lite tygpåse att förvara kuben i, chansen att välja Kickstarter exklusiva färgen "kickstarter" som är grön och svart, samt ett jättecoolt klistermärke (ej på bild) som visar vad du precis har köpt.

Klistermärket öppnar upp för möjligheten att stoltsera med detta livsviktiga köp på din Volvo 740, eller på din laptop med Volvo 740-klistermärke. Valet är ditt (om du inte köper en kub utanför originalförpackning då är klistermärket borttappat)!

Erbjudandet gäller kuberna:
Kickstarter Edition (En oöppnad och en öppnad) - Grön/Svart
Graphite (Oöppnad) - Svart/Grå
Retro (Nintendo/Grå)

Och inte nog med det så är förpackningen på de oöppnade kuberna dessutom en kub i sig. Perfekt presentförpackning till den som inte kan sitta still!

Så vad väntar du på? Köp min kub så du inte sliter ut datorns knappar!

Läs hela annonsen här

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem

Köper Graphite (Oöppnad) - Svart/Grå (behöver skickas)

Visa signatur

c64, u1541-8Gb SD, Tac-2, AR6.0

Permalänk
Medlem

Mer roliga annonser åt folket! Du styrde upp min fredag redan på morgonen....

Permalänk
Medlem

Hej David,

Jag köper gärna Retro

Visa signatur

/dev/null

Permalänk
Medlem

Tar gärna en om om det blir över

Visa signatur

Fractal R6 Blackout TG - ASUS TUF X670E Plus - Ryzen 7600X / H150i Elite LCD - Corsair 32GB DDR5 @6000 - 7900XT OC TUF - Gigabyte nVme 500GB OS-PRG - Kingston NV2 2TB - 4TB HDD x 2 - SteelS Apex 7 + Razer Viper Ultimate - SoundBlasterX G6 + Sennheiser HD 660S - AOC 34" CU34G2X
*SERVER: HP MicroServer Gen8 - Xeon E3-1220L V2 - 16GB - 4x4TB* - PLEX - AdGuard
*MOBIL: Google Pixel 7 Pro 256GB

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna en också om där är någon kvar.

Visa signatur

Main>> Lancool II Mesh | B550 Aorus Elite V2 | 5800X | NH-D15 | 2x16GB @ 3800c16 | RTX 3060 Ti | 2TB SSD | Corsair RM850x
HIDs>> Y27q-20 + 2x G27q-20 1440p | Model O @ QcK+ | ROG Claymore | Arctis Pro Wireless | Audioengine A5+ Misc>> Pixel 7a
HTPC>> Antec Fusion Remote | i5-6600K | GTX 1050 Ti | 8GB | 240GB SSD + NAS | Sony STR-DN860 | Samsung UE60KS7005
Server/NAS>> MS G8 @ TrueNAS SCALE | E3-1260L | 16GB | 4x3TB Z1 + 240GB SSD  pfSense>> KingNovy J4125 | 6x i225-V B3

Permalänk

Ställe mig i kö, tar gärna en oxå! Vilken som men helst i "stilrenhetsordning" aka prio grå, grön, retro
Bor i sthlm så pröjsar frakt oxå.

Permalänk
Medlem

Ställer mig också i kö för en

Visa signatur

Min hemsida - Min YouTube-kanal
[i9 12900K] - [ASUS Prime Z690M-Plus D4 mATX] - [Corsair Vengeance LPX Black DDR4-3600 128GB] - [Cerberus mATX chassi] - [WD Black SN850X 4TB] - [SilverStone SX800-LTI] - [Noctua NH-C14S] - [2 x Huawei MateView 3:2] - [KFA2 RTX 4070 12GB]

Permalänk
Medlem

Inte så intresserad av kuberna, men tar gärna ett Volvo 740-klistermärke om du har.

Permalänk
Medlem

tar gärna ena Kickstarter Edition (En oöppnad och en öppnad) - Grön/Svart

Visa signatur

Citera om du vill ha svar :)

Permalänk

Tar gärna valfri oöppnad variant

MVH
Vic

Visa signatur

/ Victor

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

Hej folk!

Jag har inte glömt er, bara mycket som händer. Återkopplar så fort jag kan.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk

Möjligt att jag är intresserad ifall du har några kvar!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av pback:

Köper Graphite (Oöppnad) - Svart/Grå (behöver skickas)

Det löser vi!
Skickar PM

Skrivet av webbson:

Hej David,

Jag köper gärna Retro

Den är din! Om jag skickar i vadderat kuvert så går frakten på säg 20 kr (18kr porto, några kronor för kuvertet).
Skickar PM!

Skrivet av AxxT:

Tar gärna en om om det blir över

Det som finns över är en Kickstarter edition (Oöppnad). Intressant?
Skicka PM.

@superpwnguin:
Jag bjuder på det denna gången då!

@Wikai @Kallecale @Andromeda @Finkelzvin @Pelle @crazysanta @Dennissule

Kul med så stort intresse. Jag har bara fyra kuber. Jag har skickat PM till:
• pback
• webbson
• AxxT
Samt @Mizccc som var snabbast på gröten på PM (03:31) som redan har betalat för Fidget Kickstarter Ed (Öppnad).

Om någon av de ovan inte är intresserade så petar jag på er i turordning efter inkommet intresse.

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

Annonsen är avslutad och varorna är skickade.

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

@Wikai @Kallecale @Andromeda @Finkelzvin @Pelle @crazysanta @Dennissule

Lite oortodox så här efter annonsen men om intresse finns så hittade jag en till Kub under städandet. Det är en "Graphite" med påse men utan klistermärke.

Först till kvarn.
Tidigare köpare fick sina kuber för 80 kr inkl brevfrakt.

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Skrivet av DavidtheDoom:

@Wikai @Kallecale @Andromeda @Finkelzvin @Pelle @crazysanta @Dennissule

Lite oortodox så här efter annonsen men om intresse finns så hittade jag en till Kub under städandet. Det är en "Graphite" med påse men utan klistermärke.

Först till kvarn.
Tidigare köpare fick sina kuber för 80 kr inkl brevfrakt.

Redan fixat på annat håll men kan rekommendera starkt till de andra. Ett fantastiskt påfund!!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

@DavidtheDoom:

Aight, hugger den grå då blir en bra present till en polare!

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av Kallecale:

@DavidtheDoom:

Aight, hugger den grå då blir en bra present till en polare!

Skoj, då kör vi resten på PM då!

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin