Vi som ska på SweClockers Live! – 20-årsjubileum i Stockholm

Permalänk
Medlem

Grabbar & tjejer. Nu till det viktiga. Vad tar man vägen efter 2300.
Någon som har bra idéer till en fortsatt magisk afton.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Triton242:

Grabbar & tjejer. Nu till det viktiga. Vad tar man vägen efter 2300.
Någon som har bra idéer till en fortsatt magisk afton.

Skickades från m.sweclockers.com

Oroa dig inte, vi har en plan.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Bara inte den planen innebär Stureplan
Är sjukt anti stureplan..

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Dimestam:

Kul idé! Men hur löser man det rent praktiskt?

Step 1: Köp in en massa oprintade pins
Step 2: Få en praktikant att samla in alla avatarer
Step 3: Printa en massa klistermärken i lämplig storlek
Step 4: ?????
Step 5: Profit!

Skrivet av FredrikMH:

Ooooh ska jag få glänsa med min unika avatar?

Låter som en bra idé för det är många namn som min hjärna endast reagerar på när det kombineras med avatarer.

Se det som en möjlighet att etablera en avatar på 2 månader

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dimestam:

Oroa dig inte, vi har en plan.

Jag känner mig redan som en filbunke.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Trodde inte att jag skulle få en inbjudan men nu sitter jag här med en biljett 😀

Skrivet av Freezer64Pro:

Någon mer från Linköping som ska upp. Funderar på att ta tåget upp och ta in på hotell, men om någon tar bilen upp är jag intresserad av att hänga på.

/Freezer

Jag åker från Linköping och jag tror att jag tar bilen. Det finns plats i den i så fall.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Har ett moderkort men vart fan köper man ett pappakort!?
Dator som moddas för fullt: SilverStone Raven RV02 White| i7 2600k @ 4,6GHz | ASUS P8P67 WS Revolution| Tri SLI Asus GTX580 DCII| 16Gb Corsair Vengence 1600MHz | Corsair AX 1200i| 2st OCZ Vertex 3 MI 120GB | Skärmar: 3x Dell U2311

Permalänk
Bussovi_ by XHI

@vargeEEEEn:

Känns som om du menar @jreklund i detta fallet

Visa signatur

Halo kompis!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dimestam:

Oroa dig inte, vi har en plan.

Involverar den planen Patricia? Fick ju inte komma in sist 😂

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: Silverstone Fortress FT05B PSU: Corsair RM650i MoBo: ROG Strix X570-F CPU: AMD Ryzen 3600X Mem: 32GB G.Skill Trident Z Neo GPU: EVGA GTX970 SSC Cooling: Corsair H115i SSD: Samsung 970 EVO Plus 1TB SSD & MX100 512GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av CynXen:

Involverar den planen Patricia? Fick ju inte komma in sist 😂

Skickades från m.sweclockers.com

hoppas vid högre makter att jollen eller sture p ej är det som gäller för efterfest

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Inofficiell ambassadör

Vad är det för sorts käk på det här stället förresten? Är det värt att komma dit utsvulten eller ska man äta innan?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Mobo Aorus B550 Pro V2 CPU Ryzen 5600X RAM Corsair Vengance 16GB @ 36000 MHZ
GPU MSI GTX 1080 ti Gaming X Skärm Acer X34A

Permalänk
Snusfri

Tur att man redan har det "förspänt", slaggar hos syster i Tyresö och blir hämtad av systersonen

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

Permalänk
Quizmästare Gävle 2022
Skrivet av Xyborg:

Vad är det för sorts käk på det här stället förresten? Är det värt att komma dit utsvulten eller ska man äta innan?

Skickades från m.sweclockers.com

Relevant fråga!

Av erfarenhet så vet jag att bärs kan stoppa hungern några timmar om det kniper...
MEN då måste nattpizzan in vid senare tillfälle

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Triton242:

Grabbar & tjejer. Nu till det viktiga. Vad tar man vägen efter 2300.
Någon som har bra idéer till en fortsatt magisk afton.

Skickades från m.sweclockers.com

Boqeria, Taket, beroende på kö Vi får se.

Visa signatur

Bosna u <3

I7-6700K :-: 16gb DDR4 :-: ASUS 1080TI :-: MSI Gaming Carbon :-: NH-U14S :-: FD R5 :-: Seasonic X 760W

Permalänk
Inofficiell ambassadör
Skrivet av Trigger:

Relevant fråga!

Av erfarenhet så vet jag att bärs kan stoppa hungern några timmar om det kniper...
MEN då måste nattpizzan in vid senare tillfälle

Jo, men för många bärs på tom mage kan ju också göra att festen tar slut tidigare än man velat. Åtminstone för en annan som blir sjukt trött när man blir för full

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Mobo Aorus B550 Pro V2 CPU Ryzen 5600X RAM Corsair Vengance 16GB @ 36000 MHZ
GPU MSI GTX 1080 ti Gaming X Skärm Acer X34A

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bascule666:

Vi som bor på Bästkusten behöver planera lite mer än Ni som redan bor i STHLM. Min egna express (Porsche Macan, 400 Hk) avgår från Göteborg 8/11 och har tills nu tre passagerare inklusive förare och ett ledigt säte. Expressen går tillbaka 10/11 men det är inget krav att man åker båda vägarna. Vill du hänga på?

*Sveriges baksida

Visa signatur

Dator 1: ROG STRIX B560-F | Intel i7-11700K | GeForce RTX 3080 FE | 32GB DDR4-3200 | 2+1TB
Dator 2: Asus P7H55D-M Pro | Intel i5 650 | Onboard GPU | 16GB DDR3-1333 | 32TB
Dator 3: ASRock E350M1 | AMD E-35 | Onboard GPU | 4GB DDR3-1333 | 32TB
Dator 4: Asus E45M1-I Deluxe | AMD E-450 | Onboard GPU | 8 GB DDR3-1333 | 16TB
Dator 5: Gigabyte H55N-USB3 | Intel i3 530 | Onboard GPU | 4GB DDR3-1066 | 1TB

Permalänk
Medlem

@Bussović: sluta tjata, [jugge]dolazis li?[/jugge] (kommer du)

Skrivet av Bascule666:

Vi som bor på Bästkusten behöver planera lite mer än Ni som redan bor i STHLM. Min egna express (Porsche Macan, 400 Hk) avgår från Göteborg 8/11 och har tills nu tre passagerare inklusive förare och ett ledigt säte. Expressen går tillbaka 10/11 men det är inget krav att man åker båda vägarna. Vill du hänga på?

Ah så en överprisad SQ5a från landsbygden. Välkomna till hufvudstaden

Visa signatur

Bosna u <3

I7-6700K :-: 16gb DDR4 :-: ASUS 1080TI :-: MSI Gaming Carbon :-: NH-U14S :-: FD R5 :-: Seasonic X 760W

Permalänk
Geeks Gaming
Skrivet av Dimestam:

Det vore störtkul! Jag ska klura lite och återkommer

Ska upp till sthlm helgen innan så kanske kan hjälpa till lite då

Permalänk
Hedersmedlem

Det här ska nog bli roligt. Särskilt trevligt att @biberu, @Castor, @Garland Greene, @KnightCharger och @Psionicist är anmälda.

Permalänk
Medlem
Skrivet av THB:

Tur att man redan har det "förspänt", slaggar hos syster i Tyresö och blir hämtad av systersonen

Natt buss för dig alltså

Ja tänkte försöka hitta en plats i Liljeholmen eller Sätra om det inte faller väl ut.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Bussovi_ by XHI

@zeleni:

Yesbox!

Visa signatur

Halo kompis!

Permalänk
Inaktiv

Count me in! 😁😁😁

Skrivet av Tobi the Dobi:

Trodde inte att jag skulle få en inbjudan men nu sitter jag här med en biljett 😀

Jag åker från Linköping och jag tror att jag tar bilen. Det finns plats i den i så fall.

Skickades från m.sweclockers.com

Intresserad!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av SunQ:

Bara inte den planen innebär Stureplan
Är sjukt anti stureplan..

Håller med, sitter hellre på en pub i gamla stan eller på söder och dricker öl.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Inofficiell ambassadör
Skrivet av Stefflo:

Håller med, sitter hellre på en pub i gamla stan eller på söder och dricker öl.

Amen!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Mobo Aorus B550 Pro V2 CPU Ryzen 5600X RAM Corsair Vengance 16GB @ 36000 MHZ
GPU MSI GTX 1080 ti Gaming X Skärm Acer X34A

Permalänk
Medlem

Vill bara påminna om att man får 20% rabatt hos Scandic med ICA-kort och rabatt hos diverse hotell genom Coopkortet då jag antar att de flesta har åtminstone något av dessa.

Skrivet av Dimestam:

Oroa dig inte, vi har en plan.

Efterfest på Sweclockers HQ? Med öppen bar och fria tyglar i testlabbet?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

NZXT H5 | Asus Strix B550-F | 5800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Kingston Fury 3600MHz CL18 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | Dell G2724D 165Hz

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ågren:

Vill bara påminna om att man får 20% rabatt hos Scandic med ICA-kort och rabatt hos diverse hotell genom Coopkortet då jag antar att de flesta har åtminstone något av dessa.
Efterfest på Sweclockers HQ? Med öppen bar och fria tyglar i testlabbet?

Skickades från m.sweclockers.com

Jag har ett dubbelrum bokat på Scandic Malmen och det är bokat med två enkelsängar om någon behöver sova. Någon som tycker det är värt 500 spänn kanske.
Jag är ingen mördare utan bara snäll man på 45 år. Snarkar inbland men bara när jag är onykter men räknar med att detta blir en nykter tillställning😂😂😂🤪🍷🍺

Är ca 2 km från skyddsrummet.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Inaktiv

Jag står inte med på listan än 🤔

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av SunQ:

Bara inte den planen innebär Stureplan
Är sjukt anti stureplan..

Vi är ju på söder och behöver inte gå över ån efter vatten (eller rättare sagt öl), så att säga.

Skrivet av anon42512:

Jag står inte med på listan än 🤔

Gästlistan uppdateras manuellt med jämna mellanrum. Jag ser till att göra en ny uppdatering i början av nästa vecka.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Okej grabbar, A-kassan inkommen och biljett betald!

Nu slog jag äntligen slag i saken och tänker faktiskt ta tillfället att försöka lära känna lite trevliga komponenter runt om i vårt avlånga chassi.

Kommer att bli min första träff och jag känner verkligen ingen. Men det ska vi ändra på. 😁

Finns det någon som ska åka från Örebro? Har planer på att ta en övernattning med sambon men det är inget bestämt så jag tänkte att jag dubbelkollar.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Tackar hjärtlig för inbjudan men det blir tyvärr inte möjligt för mig att delta den här gång. Hoppas att jag får träffa alla er vid ett annat tillfälle.
Mvh

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Dimestam:

Gästlistan uppdateras manuellt med jämna mellanrum. Jag ser till att göra en ny uppdatering i början av nästa vecka.

Alright, såg bara att inlägget blivit redigerat senare, så det var det jag reagerade på