Permalänk
Medlem

27-tums 1440p skärm

Tjena,

Söker som rubriken säger en skärm till, passar på att höra om det finns någon som har en som ligger och skräpar. Kommer användas som en sekundär skärm så finns inga speciella krav utöver;

1440p/4k
27-32tum

Tänkte runt 2000-2500kr

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Lian Li PC-011 Dynamic | Intel i7-9700k 5.1GHz | Aorus Elite | Corsair 4x8 32GB 3200MHz | Corsair Hydro H150i | Gigabyte 1080ti OC | Samsung 970 Plus 500GB x2 | Corsair RM750x

Permalänk
Medlem

Har en Dell U2711b liggandes som kanske skulle kunna fungera? Har själv haft den som sekundär skärm i ett par år och valde nyligen att byta upp mig mot en nyare modell. Kanske inte den ljusaste skärmen beroende på hur starkt belyst du har det men den visar ändå riktigt fina färger och har fungerat prima för fotoredigering osv.

Hade tänkt mig kanske någonstans runt tusenlappen ifall du skulle vara intresserad? Finns i Söderköping/Norrköping men kan ev. kunna ta med den till Linköping ifall jag har vägarna förbi.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Timmy Fox:

Har en Dell U2711b liggandes som kanske skulle kunna fungera? Har själv haft den som sekundär skärm i ett par år och valde nyligen att byta upp mig mot en nyare modell. Kanske inte den ljusaste skärmen beroende på hur starkt belyst du har det men den visar ändå riktigt fina färger och har fungerat prima för fotoredigering osv.

Hade tänkt mig kanske någonstans runt tusenlappen ifall du skulle vara intresserad? Finns i Söderköping/Norrköping men kan ev. kunna ta med den till Linköping ifall jag har vägarna förbi.

Tjena,
Grymt erbjudande men letar nog vidare efter något litet nyare.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Lian Li PC-011 Dynamic | Intel i7-9700k 5.1GHz | Aorus Elite | Corsair 4x8 32GB 3200MHz | Corsair Hydro H150i | Gigabyte 1080ti OC | Samsung 970 Plus 500GB x2 | Corsair RM750x

Permalänk
Medlem

@Tdevz

ASUS ROG Swift PG27AQ - 27" 4K UHD (3840x2160), IPS, G-SYNC
https://www.asus.com/us/ROG-Republic-Of-Gamers/ROG-SWIFT-PG27...

Fint skick, grym bild, fungerar utan anmärkning.
Har kvar original kartongen och ström adapter. DP kabeln snodde jag till min nya skärm.
3500:-