Permalänk

Surface Go

Hej ! Går i tankarna att köpa en Surface Go. Det blir 8 GB modellen med 128 GB ssd...har försökt att hitta recensioner på den mot det jag ska använda den till, men har ej hittat något. Det jag kommer att använda den till är surf, bilder & stream från netflix och extern hårddisk. Gillar att den är liten då jag kommer ha med den till jobbet mycket och mest slö surfa hemma. Tanken är att köpa en ordentlig stationär i framtiden för spel & annat...

Vad tror folket om en Go ? Är det att slänga pengarna i sjön eller är den funkis ? Kan tilläga att jag har en begagnad på gång...då ingår typecover och penna för 4000:-

Permalänk
Medlem

Jag förökte med Go samma som du funderar på men den va aldeldes för seg för mig och bildn va sådär så jag lämnade tillbaka den efter 2dagar och körde på samsung tab S4 istället och den fungerar mycket bättre. Men får du den begagnat i bra skick för 4k så ja då är det acceptabelt men inte nypriset där är den överprisat.

Visa signatur

AMD Ryzen 3900X, Gigabyte X570 AORUS ELITE,
G.Skill Flare X 32GB 3200MHz, FOCUS GX 850W, SSD 125 och 500GB, HDD 2tb, Gainward GeForce RTX 4090 Phantom
Laptops:MSI GT73VR 6RE Titan