EVGA 1080Ti K|ngp|n + EK Block.

Permalänk
Medlem

EVGA 1080Ti K|ngp|n + EK Block.

Då jag inte kan något om överklockning så kan jag inte heller säga vad kortet klarar eller inte!

Men alltid fungerat perfekt och presterat riktigt bra!

Kartong och luftkylare ingår.

652 dagar kvar på garanti!

Läs hela annonsen här

Permalänk

Förstod inte att trådskaparen inte ville ha budgivning. Tar bort mitt bud för att inte verka spydig. My bad.

Permalänk
Medlem
Skrivet av GasCanius:

2500:- + frakt

Nej inte aktuellt. Tack.

Permalänk
Medlem

3000

Visa signatur

Intel i7 9900k 5,0GHz | G. Skill 32Gb 3800MHz | Asus Maximus X Hero
EVGA 1080 FTW | Corsair AX 860i

Permalänk
Medlem

Men det står ju 4000kr. Detta är ett K|ngp|n kort om du känner till dom?

Permalänk
Medlem
Skrivet av dlf2010:

Men det står ju 4000kr. Detta är ett K|ngp|n kort om du känner till dom?

Brukar inte kommentera på annonser så här. Men du har inte riktigt lämnat mycket utrymme för bud. Ett 1080Ti, även strix går beg för mellan 3-4000. Sen att det har kommit något väldigt lågt bud är vanligt på Swe. Hade "gratis" funkat som bud så hade du fått såna också. Lycka till

Visa signatur

It's out there
P4C800 Deluxe|2.6@3.2|4x256MbPC3200|2-2-2-5|Club3D ATi Radeon 9800Pro|http://service.futuremark.com/compare?2k1=7108213

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xarion:

Brukar inte kommentera på annonser så här. Men du har inte riktigt lämnat mycket utrymme för bud. Ett 1080Ti, även strix går beg för mellan 3-4000. Sen att det har kommit något väldigt lågt bud är vanligt på Swe. Hade "gratis" funkat som bud så hade du fått såna också. Lycka till

Förstår hur du tänker men även fått PM. Jag tänkte att bud börjar på 4000kr eftersom det är ett K|ngp|n och med vattenblock. Jag har även hört mig för lite innan så 4000 utgångspris är nog inte orimligt. Detta går ju tex klocka betydligt mer än tex STRIX.

Permalänk
Medlem
Skrivet av GasCanius:

Förstod inte att trådskaparen inte ville ha budgivning. Tar bort mitt bud för att inte verka spydig. My bad.

Då tolkade jag dig fel! Budgivning är helt okej men tänkte att bud skulle börja runt 3500kr men jag tolkade dig fel som att du tyckte 2500kr var rimligt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av dlf2010:

Förstår hur du tänker men även fått PM. Jag tänkte att bud börjar på 4000kr eftersom det är ett K|ngp|n och med vattenblock. Jag har även hört mig för lite innan så 4000 utgångspris är nog inte orimligt. Detta går ju tex klocka betydligt mer än tex STRIX.

Lugnt. Kortet är ju kanon fortfarande och är lätt värt 4k om inte mer till rätt person (samlare etc.)

Visa signatur

It's out there
P4C800 Deluxe|2.6@3.2|4x256MbPC3200|2-2-2-5|Club3D ATi Radeon 9800Pro|http://service.futuremark.com/compare?2k1=7108213

Permalänk
Medlem

Hej!

Skulle du va intresserad av ett byte?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mitler:

Hej!

Skulle du va intresserad av ett byte?

Nej tyvärr inte i detta läget.

Permalänk

3500kr + frakt