LG SJ9 Soundbar med Dolby Atmos

Permalänk
Hedersmedlem

LG SJ9 Soundbar med Dolby Atmos

Jag har en LG SJ9 Soundbar till salu (https://www.lg.com/se/ljud/lg-SJ9). Det är en Soundbar som har Dolby Atmos-stöd och även 4K passthrough. Den har WIFI, blåtand och ethernet och har både Chromcast-stöd och Spotifystöd.

Jag har använt den till min Xbox One X där jag körde Dolby Atmos-ljudet medan jag spelade. Mkt imponerande. För exakta specifikationer kolla länken ovan. Väggfästen följer med om man vill hänga den på väggen.

Jag har tyvärr inte kartongen kvar så man får hämta soundbaren och subwoofern här hos mig. Den är också lite stor att skicka.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

-----------------------------------------------------
Ägare/grundare: www.bjorn3d.com

Permalänk
Medlem

Jag bjuder 1000kr. Kan hämta upp imorgon söndag eller någon kväll i veckan.

Permalänk
Hedersmedlem

Noterat! Kan tänka mig det. Väntar in i morgon men hör av mig annars. Skulle funka att hämtas här redan i morgon.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Bjuder 1300+upphämtning. Imorgon fungerar finfint!

Visa signatur

Project AI (där fritiden inte räckt till...) | i7-14700 | Nvidia RTX A6000 | Vardagsrumsdator I | Casemoddat NR200P Sakura Limited Ed. SFF | Ryzen 5900X | ROG Strix 3080 White | ROG Crosshair VIII Impact X570 mini-DTX | CM SFX Gold 850W White | Kraken Z68 White AIO | Sennheiser HD 800 genom Aune X1S DAC + Onkyo A/V Receiver | LG OLED 77"| Vardagsrumsdator II | Casemoddat Lian Li O11 med optical-bonded transparent LCD i sidopanel och frontglas | i7-14700F | RTX 4070 | Thermalright FN240 AIO | LG OLED 42" | Macbook Pro 14" M1 Pro | Surface Pro i7 |

Permalänk
Medlem

Bjuder 1500+upphämtning. Kan hämta imorgon eller någon dag i veckan.

Permalänk
Medlem

1700 bjudet.

Visa signatur

Project AI (där fritiden inte räckt till...) | i7-14700 | Nvidia RTX A6000 | Vardagsrumsdator I | Casemoddat NR200P Sakura Limited Ed. SFF | Ryzen 5900X | ROG Strix 3080 White | ROG Crosshair VIII Impact X570 mini-DTX | CM SFX Gold 850W White | Kraken Z68 White AIO | Sennheiser HD 800 genom Aune X1S DAC + Onkyo A/V Receiver | LG OLED 77"| Vardagsrumsdator II | Casemoddat Lian Li O11 med optical-bonded transparent LCD i sidopanel och frontglas | i7-14700F | RTX 4070 | Thermalright FN240 AIO | LG OLED 42" | Macbook Pro 14" M1 Pro | Surface Pro i7 |

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av XFTality:

1700 bjudet.

Hej, har du möjlighet att hämta upp den t ex idag? Duh, det skrev du ju tidigare ser jag nu.

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av XFTality:

1700 bjudet.

Du har PM

Visa signatur