Säljer MSI GeForce RTX 3060 GAMING X 12 GB

Permalänk

Säljer MSI GeForce RTX 3060 GAMING X 12 GB

Hejsan.

Jag säljer ett MSI GeForce RTX 3060 GAMING X 12 GB.

Köpt i veckan. 3 års garanti medföljer nästa ägare.
Kortet är helt nytt, oöppnat.

Kan postas eller avhämtas. Vid postning vill jag få betalt först.

Utropspris: 5990 kr

Förskriver mig rätten att sälja till vem jag vill.

Mvh

Läs hela annonsen här

Permalänk
Avstängd

kvittopris minus 500 pga begagnad

Permalänk

Kortet är nytt, ej begagnat.
Och tack, men nej tack

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

Är du inte intresserad av varan eller saknar förmågan att författa relevanta frågor, rimliga bud eller saklig priskritik är det bara att scrolla vidare.

Ta även gärna en titt på §3.3 i marknadsreglerna samt Nya regler kring försäljning av bristvaror i SweClockers Marknad (där man är välkommen att komma med synpunkter och förslag).

Citat:

§3.4 Storskalig och/eller systematisk försäljning av bristvaror som köpts in och säljs till ett högre pris är inte tillåtet på SweClockers marknad. Det här innefattar inte individer som annonserar enstaka produkter.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

329$ MSRP + 100$ pga premium segment modell +25% moms = 4400 Sek. Det var precis priset vid lanseringen på Inet (med kostnadsfritt leverans) och det är vad man kan bjuda på.

4400 + frakt.

Vad står på kvittot?

Visa signatur

| 9800X3D | MSI B650 Tomahawk | 2x16 GB 6400 cl36 | Intel 600p 512GB | RTX 4070 TUF

Permalänk
Skrivet av Rebe1:

329$ MSRP + 100$ pga premium segment modell +25% moms = 4400 Sek. Det var precis priset vid lanseringen på Inet (med kostnadsfritt leverans) och det är vad man kan bjuda på.

4400 + frakt.

Vad står på kvittot?

Kortet är köpt på NetOnNet för 5490 kr.

https://www.netonnet.se/art/datorkomponenter/grafikkort/nvidi...

Permalänk
Medlem

Ah så... Och man ska betala den extra 500 sek för din tid som du planerar testa / verifiera kortet, eller hur?

Skicka tillbaka kortet om du inte behöver det.

Jag har köpt Zotac RTX 3070 Twin Edge förra året men gjorde retur pga denna modellen passar mig inte - isf annan person kunde köpa kortet.

Drar tillbaka min bud.

Visa signatur

| 9800X3D | MSI B650 Tomahawk | 2x16 GB 6400 cl36 | Intel 600p 512GB | RTX 4070 TUF

Permalänk
Medlem

Förstår ärligt talat inte vad fan folk ska in och hacka på annonserna för. Det kommer nästan dagligen upp annonser i marknaden där man gör 5-7000kr i vinst på 3080 men här gnäller man om 500kr.

Skärpning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av wessmen:

Förstår ärligt talat inte vad fan folk ska in och hacka på annonserna för. Det kommer nästan dagligen upp annonser i marknaden där man gör 5-7000kr i vinst på 3080 men här gnäller man om 500kr.

Skärpning.

Har mer o göra med att kortet släpptes för försäljning precis iförrgår medans 3080 korten har varit MIA sen september, nog därav folk är extra stingy vilket är förståeligt.

Visa signatur

MB: Gigabyte B650 Aorus Elite V2 | CPU: Ryzen 5, 7600X
GPU: AMD Asus TUF 7800 XT | Chassi: FD Meshify 2 compact
Ram: Teamgroup T-Create - 6000mhz 38-38-38-78

Permalänk

Nu är kortet sålt!

Härmed avslutas auktionen.