Tisdagshäng – Jonas och Kenneth gör Playstation 5 snyggare

Permalänk
Cylon

Tisdagshäng – Jonas och Kenneth gör Playstation 5 snyggare

Vita sidorpanelerna på Playstation 5 gick inte hem hos Jonas och Kenneth, vilka nu ska åtgärda detta i direktsändning.

Läs hela artikeln här

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nyhet:

Vita sidorpanelerna på Playstation 5 gick inte hem hos Jonas och Kenneth, vilka nu ska åtgärda detta i direktsändning.

Läs hela artikeln här

Varför inte a-rgb på sidorna gjorda i transparenta sidor, eller borra en massa hål så när ni sätter dit belysning så står det Sweclockers??

Permalänk
SpelClockers

hade ingen aning om att man kunde byta sidopanelerna på PS5. man lär sig något nytt varje dag.

Permalänk
Medlem

Gick till Clas Ohlson och köpte en burk med mattsvart färg. Blev sådär
Själva tv-möbeln är också svart så döljer ljuset ganska bra, men det här låter som en vettigare lösning.
Vad fick ni betala? Kikade lite snabbt och kitet som fanns nu låg på nästan 100 dollar utan tull/moms. Holy shit.

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av Mörksuggan:

Varför inte a-rgb på sidorna gjorda i transparenta sidor, eller borra en massa hål så när ni sätter dit belysning så står det Sweclockers??

A-RGB blir det verkligen inte. Vill inte att PS5an ska bli ett disco medan jag spelar.
Sen är det min privata och är inte så sugen på att borra hål så det står SweClockers

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av d-x_x-b:

Själva tv-möbeln är också svart så döljer ljuset ganska bra, men det här låter som en vettigare lösning.
Vad fick ni betala? Kikade lite snabbt och kitet som fanns nu låg på nästan 100 dollar utan tull/moms. Holy shit.

Vi betalade 70 dollar med frakten också, sen tillkom typ 80kr i tull också men var inte så farligt tyckte jag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av d-x_x-b:

Jag rekommenderar plastidip eller plastfärg. Blir väldigt bra resultat och går att återställa. Enda nackdelen är att det tar lite längre tid att måla då det kräver 4-5 lager.
Jag körde med Biltemas färg.

Permalänk
Medlem

En annan cool ps5 mod

Permalänk
Medlem

Testade att måla mina och det blev exceptionellt fult. Verkligen katastrof.

Beställde svarta från Amazon UK. Gick på 660kr men de ser väldigt nice ut och nu lyser inte längre konsolen i mörkret.

Permalänk
Häxmästare ✨
Skrivet av Ridebird:

Testade att måla mina och det blev exceptionellt fult. Verkligen katastrof.

Beställde svarta från Amazon UK. Gick på 660kr men de ser väldigt nice ut och nu lyser inte längre konsolen i mörkret.

Av nyfikenhet, vilka plattor var det du beställde från Amazon?

Permalänk
Medlem

*rycker en burk sprayfärg från biltema*

Permalänk
Medlem

Jag gillar dem som Matt från DIY Perks gjorde i mässing.DIY Perks

Men det är lite väl mycket jobb kanske.

Permalänk
Medlem

Tycker standard är snyggare speciellt och göra mitten matt svart nej tack

Permalänk
Medlem
Skrivet av JonasT:

Av nyfikenhet, vilka plattor var det du beställde från Amazon?

https://www.amazon.co.uk/gp/aw/d/B08W3D4H98?ref=ppx_pt2_mob_b...

De var highest rated. Ingen aning om de är bättre eller sämre än de noname från Kina som fanns på Amazon Se. Informationen var väldigt knapp så jag körde på ett säkert kort.

Inte samma schyssta nästan mjuka plast som originalet, men funkar fint!

Permalänk
Medlem

Jag hade gärna sett att allting blev vitt på min istället 🤔

Eller vilken färg som helst, egentligen, bara det inte är svart.

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av The man swe 90:

Jag personligen tyckte att göra mitten matt gjorde störst skillnad. Den glansiga plasten Sony har valt ser så sjukt billig och dålig ut enligt mig.

Permalänk
Häxmästare ✨
Skrivet av The man swe 90:

Tur att man kan ha olika smak!
Jag vill helst att allt i tv-bänken håller ett så diskret utseende som möjligt, och i det fallet smälter mattsvart in bättre.

Skrivet av Ridebird:

https://www.amazon.co.uk/gp/aw/d/B08W3D4H98?ref=ppx_pt2_mob_b...

De var highest rated. Ingen aning om de är bättre eller sämre än de noname från Kina som fanns på Amazon Se. Informationen var väldigt knapp så jag körde på ett säkert kort.

Inte samma schyssta nästan mjuka plast som originalet, men funkar fint!

Ser vettiga ut!

Permalänk
Medlem

Jag skulle vilja ha svarta sidopaneler utan 'vingar' som sticker ut på sidorna