Asus TUF 3060ti gaming OC bytes mot 3080/3080ti

Permalänk
Medlem

Asus TUF 3060ti gaming OC bytes mot 3080/3080ti

Hej sitter på ett Asus tuf rtx 3060ti gaming OC V2 som jag har över och skulle vilja byta Amor ett 3080 eller ett 3080ti, givetvis med pengar i mellan. Kan ju vara så att något skulle vilja ha ett lagom kort och mer julgröt! I så fall har jag lösningen kom med förslag.. har kortet över så kan tänka mig sälja men vill då nog ha vad jag gav för det 7290 kr hos inet. Kvitto finns osv.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Vad ger du emellan för ett 3080?

https://www.palit.com/palit/vgapro.php?id=3787&lang=en

Köpt på elgiganten, kvitto finns, enda ägaren.

Visa signatur

MB: Asus Rog B550-F WiFi | CPU: Ryzen 5, 3600
GPU: RTX 4070TiS PNY Verto | Chassi: FD Meshify 2 compact
Ram: G.skill Trident Z, 14-14-14-34, 3200 Mhz, 2x 8gb

Permalänk
Medlem

Hej svårt att säga speciellt med pris utvecklingen som varit, men föreslår 4000 kr. Känns som jag skulle kunna lägga till om vi kunde hitta ett smidigt sätt att byta på. Fundera ingen bråska mitt är inköpt 211005 från Inet av en bekant, var då korten varade i några minuter innan lagret var slut.

Permalänk

Skulle du vara intresserad av ett Zotac amp holo 3080ti,
Jag det har suttit i min burk i ett ca ett halvår men de har mest bara stått för ja tappade intresset drömt för gaming så ja tänkte att de e bättre att de går till någon som faktiskt vill ha det, tänkte nyss lägga ut en annons men jag säljer gärna till dig för ja vill ändå ha en fungerande dator.

Permalänk
Medlem

Hej är ju ett intressant kort då detta är ett av få Ti kort som går att vattenkyla, svårigheten med 3080 Ti är ju prisbilden då Ti korten ligger vså mycket över sitt tänkta pris men är inte så mycket snabbare än ett 3080. Vad tycker du? 7000 kr just nu finns en hel del kort men prisbilden är ökande kanske mot julen så svårt att säga. tänker du kan ju köpa ett TUF 3060 ti nu 7790 kr och sälja ditt för drygt 15, är så jag tänker. Men kan vi hitta ett smidigt sätt att byta så är det värt en del också. Fundera känns jättesvårt att säga något /Ola

Permalänk
Medlem

Har ett Oöppnat RTX 3080 10GB som kommer att passa in i ditt Cooler Master NR200 chassi.
https://www.inet.se/produkt/5411688/msi-geforce-rtx-3080-10gb...
Hur mycket skulle du ge emellan?

Med vänlig hälsning

Permalänk
Skrivet av r0zn:

Hej är ju ett intressant kort då detta är ett av få Ti kort som går att vattenkyla, svårigheten med 3080 Ti är ju prisbilden då Ti korten ligger vså mycket över sitt tänkta pris men är inte så mycket snabbare än ett 3080. Vad tycker du? 7000 kr just nu finns en hel del kort men prisbilden är ökande kanske mot julen så svårt att säga. tänker du kan ju köpa ett TUF 3060 ti nu 7790 kr och sälja ditt för drygt 15, är så jag tänker. Men kan vi hitta ett smidigt sätt att byta så är det värt en del också. Fundera känns jättesvårt att säga något /Ola

Jag är väldigt intresserad för att just nu så känns det som ett enormt slöseri på både pengar och på det fina grafikkortet att de bara står avslaget i min dator, i vilket område i Sverige bor du?
Och jag antar att du bara är intresserad av byte och inte köpa kortet dirket? För jag är inte av ett egentligt behov av ett grafikkott, jag har mitt gammla 980 kvar som fungerar bra för de få spelen ja kan tänka mig spela.
Men jag är definitivt intresserad, om du inte är intresserad av dirket köp så kan jag också göra bytet då jag gillar funktioner som rtx voice och lite raytracing sitter aldirg fel
/Alvar

Permalänk
Medlem

Ledsen sent svar jag bor i Kalmar, men reser en del så kanske går att ordna. Ser helst byte. varit iväg i jobb så missa ditt meddelande /Ola

Permalänk
Skrivet av r0zn:

Ledsen sent svar jag bor i Kalmar, men reser en del så kanske går att ordna. Ser helst byte. varit iväg i jobb så missa ditt meddelande /Ola

Förlåt så mycket för att jag inte svarade, var helt uppe i julstressen. Jag hittade en kompis som ville köpa det istället som bor här i närheten så tyvärr så blir det nog ingen affär.
/ Alvar

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad