HundÖlClockers: Med bonusservering av HundFries

Permalänk
Konsolpleb 🕹

HundÖlClockers: Med bonusservering av HundFries

Vi var mer taggade än Lisen visade det sig.

Visa signatur

240p är livet

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef

Håll i hatten inför nästa vecka då rotar fram och testar kattläsk!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Enviro:

Håll i hatten inför nästa vecka då rotar fram och testar kattläsk!

Inte hästläsk då? 😟

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
DingDongerMcDongface
Skrivet av Enviro:

Håll i hatten inför nästa vecka då rotar fram och testar kattläsk!

Jag har letat förgäves. Mina katter får helt enkelt nöja sig med vatten

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef
Skrivet av evil penguin:

Inte hästläsk då? 😟

Det vore ju ändå drömmen!

Skrivet av landmarks:

Jag har letat förgäves. Mina katter får helt enkelt nöja sig med vatten

Alltså, då blir det läsk på katt i stället!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Enviro:

Alltså, då blir det läsk på katt i stället!

Det finns ju katturin med taurin i på burk, även känt som Red Bull...

Permalänk
Medlem
Skrivet av landmarks:

Jag har letat förgäves. Mina katter får helt enkelt nöja sig med vatten

Kunde inte låta bli att rota runt på nätet...
https://www.petwinery.com/collections/cat-bar-selection

Får det lov att vara en slurk Mëow & Chandon?

Permalänk
Medlem
Skrivet av evil penguin:

Inte hästläsk då? 😟

Fanns ju en energidryck som hette något med horse för länge sen!

Visa signatur

Storburk: Ryzen 7 3700X, MSI B450M Mortar, FD Define Mini, CM M2 Silent 720W, 32 GB, RX 5700 XT 8GB, NVME SSD + HDD - HTPC: Ryzen 5 2400G, 16 GB, NVME SSD, BeQuiet 550W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Enviro:

Det vore ju ändå drömmen!

Mardrömmen? 😟

Skrivet av Videoapan:

Fanns ju en energidryck som hette något med horse för länge sen!

Jag får lite dåliga vibbar måste jag säga... 😟

Och det då utifrån den avsedda referensen "Amazing Horse"...

Dold text
Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Medlem
Visa signatur

*5600|B350M-A|32GB|A750|GX750W|Core V21|280AIO|1TB+2TB.

AMD Ryzen 5(Zen3) @4891|Asus Prime|Corsair 2x16 RGB PRO 3200C16 @3800C18|Intel Arc LE @2740MHz|Seasonic Focus| Thermaltake mATX kub|Arctic freezer II| NVMe SSD PCIE 3.0x2 Kingston A1000 1500/1000 + 2,5" HDD Toshiba 1TB & Samsung 1TB i RAID 0.

Permalänk
Musikälskare

Söt hund

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Enviro:

Det vore ju ändå drömmen!

Alltså, då blir det läsk på katt i stället!

såg kattmjölk på affären idag

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tralle:

såg kattmjölk på affären idag

Köp och skicka till geeks kontor, inga frågor, spelar ingen roll om det är för eller av katter

Permalänk
Quizmästare Gävle 2022
Permalänk
DingDongerMcDongface
Skrivet av ztenlund:

Kunde inte låta bli att rota runt på nätet...
https://www.petwinery.com/collections/cat-bar-selection

Får det lov att vara en slurk Mëow & Chandon?

Synd att de inte verkar frakta internationellt baserat på webbsidan har dock skjutit iväg ett mail, så vem vet, kanske blir KattVinClockers nästa

Permalänk
Medlem

Fanns ju potential där med någon som kanske skulle vara ännu mindre känslig för konstiga smaker än Anton, men det verkar vara en rejält kräsen hund. El så smakar de där riktigt vidrigt.
Hur ska det gå när Anton sticker och det bara är känsliga kvar, någon av de nya som tas in borde det ställas krav på att de måste tåla saker som inte smakar gott.

Föräldrarnas hund äter ju t o m grönsaker ibland, men vattnet lokalt måste den tvinga ner då det både luktar och smakar lite konstigt (men är "tjänligt" enligt kommunens mätning).

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef
Skrivet av D.:

Fanns ju potential där med någon som kanske skulle vara ännu mindre känslig för konstiga smaker än Anton, men det verkar vara en rejält kräsen hund. El så smakar de där riktigt vidrigt.
Hur ska det gå när Anton sticker och det bara är känsliga kvar, någon av de nya som tas in borde det ställas krav på att de måste tåla saker som inte smakar gott.

Vi får sätta kravet på nya tillskotten att de måste vara fin/ful-smakare så borde det lösa sig.