Rösta fram höstens tjusigaste datorbygge!

Permalänk
Melding Plague

Rösta fram höstens tjusigaste datorbygge!

Sedan i somras har det rullat in en drös bildsamlingar i SweClockers galleri där medlemmar visat upp datorbyggen av olika slag. Nu är det dags att rösta fram det finaste!

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Tjusiga byggen. Jag hittade en favorit som enligt mig var no contest - närmast självskriven vinnare.

Visa signatur

If nobody hates you, you’re doing something wrong.

Permalänk
Medlem

Som helhetsprojekt tycker jag Mancave 3.0 är bäst men eftersom rubriken är specifikt "datorbygge" la jag min röst på annat håll.

Permalänk
Medlem

kul att blivit utvald till en omröstning och lycka till till alla deltagare!

Permalänk
Medlem

”Finaste” - uhm, ja utseendet var väl inte högsta prio direkt /s

Lycka till alla

Visa signatur

R7 5800X. MSI X570 Unify. 2x16 G.Skill Ripjaws V. RTX2080Ti. MP600. Custom Loop 360+280 i Meshify S2, 1260 på balkongen.

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef
Skrivet av bagaget:

”Finaste” - uhm, ja utseendet var väl inte högsta prio direkt /s

Lycka till alla

Haha, ditt bygge gjorde mig väldigt sugen att köra en regelrätt jank-tävling!

Permalänk
Medlem

Kul att vara med igen, lycka till alla andra

Visa signatur

| i9 10900K AllCore @5GHz | Gigabyte 3080 Vision OC @1845MHz (0.9v) | HyperX 32GB DDR4 @3600 MHz | LG 32'' @165Hz G-Sync | Samsung 970 Evo Plus M2 1TB | Asus ROG Strix Z490-F | Corsair RM750x | Noctua NH-D15 Cromax | FrDesign R7 | Soundblaster AE-5 | LG CX 65" | Nintendo Switch | PS5 Disc Ed. | RetroPie | One+ CE | Amiga 500 |

Permalänk
Medlem

Jag vet inte, tycker det är ganska oengagerande att se "samma" vattenkylda system i neonfärger om och om igen. Lite som att titta på Tokyo Drift........eller också har jag bara blivit gnällig gubbe.....

Permalänk
Medlem

Därför röstar jag hellre på de hemmabyggda grejerna som Nintendoburken eller VR datorn. Skulle själv dock vilja ha ett neonkraftverk hemma med vattenkylning

Visa signatur

⚙️ Asus ROG Strix Maximus 13 Hero; Core i9, (11900K); ASUS ROG Ryujin 360mm; RTX 3090 ROG Strix; G.Skill Trident Z Royal DDR4-4600 CL20 DC - 64GB ; Samsung 980 Pro 2TB M.2; PSU: ASUS ROG Thor 1200W. CASE: ASUS ROG Strix Helios GX601. 🖥️Asus ROG PG279Q 2560x1440 🖥️, 🖥️🖥️HTC Vive Cosmos Elite, Vive Wireless. ⌨️Steelseries Apex Pro 🖱️Steelseries Rival 600

Permalänk
Medlem

Ja, Cyber Devil var la bäst men den tapeten bakom fick mig att tveka. Helheten blev inte bra :'D

Permalänk
Medlem
Skrivet av ncox:

Ja, Cyber Devil var la bäst men den tapeten bakom fick mig att tveka. Helheten blev inte bra :'D

tror inte dem planerade för min dator på 70 talet när den sattes upp

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef

Stort grattis, @Jorvin! Skickar PM med lite förfrågningar för prisgrejer och annat.