Samsung Tab S8 Black Friday 2022 diskussionstråd

Permalänk
Medlem
Skrivet av agitax:

är det bara jag som har svårt att se användning för en platta, vad ska ni använda den till ? hemma har man dator borta får man inte ner en platta i byxan.

Plattor är ju guld. Betydligt skönare att sitta i soffan eller i sängen med en platta istället för en otymplig laptop med tangentbord som bara är i vägen. Plattan kan du ju lägga skönt i handen eller i knät medans en laptop blir ju L-formad som blir krångligare att få en vettig ställning för. En laptop blir ju oftast varmare och låter betydligt mer också med små irriterande fläktar som går på högvarv vid lite värmeutveckling. "Borta" så stoppar man den i ryggan precis som med vilken laptop som helst. Klockrent på tåg/flyg/hotell.

Permalänk
Medlem
Skrivet av arjansbralla:

är det denna? Nokia 105 DS (2019)
står 0kr inbytes värde

Ja alla varianter av årsmodeller finns ju med i listan så bör funka. 0+2000kr-250kr=1750kr

Permalänk
Medlem
Skrivet av agitax:

är det bara jag som har svårt att se användning för en platta, vad ska ni använda den till ? hemma har man dator borta får man inte ner en platta i byxan.

Perfekt när man jobbar, bara man kastar ett getöga på datorn då o då så sonden inte fastnat i borrhålet

Permalänk
Medlem
Skrivet av agitax:

är det bara jag som har svårt att se användning för en platta, vad ska ni använda den till ? hemma har man dator borta får man inte ner en platta i byxan.

Jag använder min som en extra, dock lite för lyxig, skärbräda.

Permalänk
Avstängd

Om det inte är för sent har jag en gammal sony ericsson till skänks.
Orkar inte läsa mer om den jävla surfplattan!

Permalänk
Medlem
Skrivet av KplSteiner:

Chattade just med deras support, eftersom jag beställde den i torsdags och den fortfarande behandlas, medan jag beställde ett skärmskydd i lördags som redan anlänt till en box. Han sa att den inte finns i lager och att han inte har en aning om när den kan komma in igen. Att den fortfarande går att beställas är ett fel på hemsidan sa han.

Kanske är ett sätt att få oss att avbeställa? Vänta med att skicka den tills vi tröttnar?

Vilken färg beställde du?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ture72:

Vilken färg beställde du?

Svart, 256 GB.

Permalänk
Medlem

Jag beställde 24/11, står fortfarande under behandling.. S8 256GB svart. Undrar om det blir något?

Permalänk
Medlem
Skrivet av lindahlj:

Jag använder min som en extra, dock lite för lyxig, skärbräda.

Haha! Jag kommer att ha min som extra-TV för multipla sportsänsningar när jag är hemma. Sedan lär den få hänga med på resor.

Beställde min i tisdags och hämtade den idag.

Visa signatur

Fractal Design Define R5 | Corsair AX860 | Asus X99-A | Intel Core i7 5820K 3,3 GHz | Noctua NH-D15 | Corsair Vengeance LPX 2666 MHz 32GB (4x8GB) | Asus ROG Strix GeForce GTX 1080 | Intel SSD 750-series 400 GB | 3 x WD Black 6+1+1 TB | LG GGW-H20L | Asus Xonar Essence STX | Windows 10 Pro | Xiaomi 34" | B&W MM-1 | Ducky Shine 5 | Logitech G Pro

Permalänk
Medlem

Någon som hittat ett bättre flip case till sin S8 än det Amazon säljer för 499 kr?

Jag har rotat runt en hel del. Som alternativ har jag funnit ett rosa för dryga 300 kr efter refunder/cashback

Permalänk
Medlem

Jag köpte detta som inkluderar ett tangentbord.
ProCase Keyboard Case For Samsung S8

Permalänk
Medlem
Skrivet av Madster:

Jag köpte detta som inkluderar ett tangentbord.
ProCase Keyboard Case For Samsung S8

Hmm det var ett riktigt bra pris faktiskt. Lite åt det otympliga hållet dock, känner att gränsen mellan min laptop och surfplatta börja suddas ut mer och mer!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Red Onion:

Någon som hittat ett bättre flip case till sin S8 än det Amazon säljer för 499 kr?

Jag har rotat runt en hel del. Som alternativ har jag funnit ett rosa för dryga 300 kr efter refunder/cashback

Vad är du ute efter, rätt färg, rätt pris, annan modell?

Permalänk
Medlem
Skrivet av dartan:

Vad är du ute efter, rätt färg, rätt pris, annan modell?

Valfritt book cover egentligen, men gärna lika "slim" som Samsungs original. Önskade det lite billigare än 500 spänn dock som Amazon säljer det för, på Samsungs hemsida såldes de ut för 350 kr men jag var inte snabb nog. Tolererar de flesta färger, men kanske inte grisrosa (som är den enda färgen som finns kvar hos Samsung)

Permalänk
Medlem

Varför får jag bara 861kr i inbytesrabatt på en iPhone X 64Gb?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Red Onion:

Valfritt book cover egentligen, men gärna lika "slim" som Samsungs original. Önskade det lite billigare än 500 spänn dock som Amazon säljer det för, på Samsungs hemsida såldes de ut för 350 kr men jag var inte snabb nog. Tolererar de flesta färger, men kanske inte grisrosa (som är den enda färgen som finns kvar hos Samsung)

Har du Amazon Prime så ingår tidigare länkade case i "köp tio produkter och få 20% rabatt på hela köpet. Hittar du inte nio vettiga saker så kan du alltid fylla på med billig skit, tex plastficka för 2,88kr/st: https://www.amazon.se/dp/B0875PMDWN?ref_=cm_sw_r_apan_dp_JCM3...

Permalänk
Medlem
Skrivet av dartan:

Har du Amazon Prime så ingår tidigare länkade case i "köp tio produkter och få 20% rabatt på hela köpet. Hittar du inte nio vettiga saker så kan du alltid fylla på med billig skit, tex plastficka för 2,88kr/st: https://www.amazon.se/dp/B0875PMDWN?ref_=cm_sw_r_apan_dp_JCM3...

Sant Tyvärr är den slutsåld från Amazon. Går dock att lägga order fortfarande och hoppas att de får in nya i lager.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Returburk:

Om det inte är för sent har jag en gammal sony ericsson till skänks.
Orkar inte läsa mer om den jävla surfplattan!

Hahaha, varför är du inne i tråden om surfplattan (som de till slut brutit ut) om du inte orkar läsa mer om den?

Permalänk

Samsung Rabattkod

Hej!

Ute i sista stund och jagar Samsung Tablet-erbjudandet. Har signat för newsletter, men verkar ev ta tid att få koden. Någon som råkar sitta på en extra rabattkod från newsletter?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hampan1990:

Hej!

Ute i sista stund och jagar Samsung Tablet-erbjudandet. Har signat för newsletter, men verkar ev ta tid att få koden. Någon som råkar sitta på en extra rabattkod från newsletter?

Den koden funkar tyvärr inte mer pratade med deras kundtjänst idag och enligt dom så vart det en bug, för det var inte tänkt att man skulle kunna kombinera 10% koden med andra erbjudande.

Det är tyvärr åtgärdat nu.

Visa signatur

Ryzen 5800X3D • Gigabyte X570S AORUS Pro AX • Noctua NH-D15S Chromax Black •
Crucial Ballistix RGB 3600MHz CL16 2x16GB • 3x Seagate FireCuda 520 2TB •
Gigabyte 3070 AORUS Master • Xiaomi Curved Gaming Monitor 34 •
Asus ROG Strix 850W • Fractal Design Define R5 •

Permalänk
Medlem
Skrivet av agitax:

är det bara jag som har svårt att se användning för en platta, vad ska ni använda den till ? hemma har man dator borta får man inte ner en platta i byxan.

Extraskärm när jag kodar på laptopen och för att läsa serier/pdf på:)

Permalänk
Medlem

Fick min idag, beställde i tisdags. Hade tänkt skicka tillbaka denna då jag beställde en till med 10% tricket och fick en 256gb för samma pris som 128gb, dock börjar jag tveka nu när det kanske är ovisst om nästa ens skickas då den beställdes i fredags... Går ju faktiskt att utöka minnet såg jag.

Permalänk
Medlem

@estiswe

Det ligger en del i det du säker men det återstår att se hur detta utvecklas.

Visa signatur

Ryzen 5800X3D • Gigabyte X570S AORUS Pro AX • Noctua NH-D15S Chromax Black •
Crucial Ballistix RGB 3600MHz CL16 2x16GB • 3x Seagate FireCuda 520 2TB •
Gigabyte 3070 AORUS Master • Xiaomi Curved Gaming Monitor 34 •
Asus ROG Strix 850W • Fractal Design Define R5 •

Permalänk
Medlem

Varför skulle de inte skickas? Deras support har upprepade gånger påtalat att det går bra att "boka" dessa och att de skickas när de kommit in till lagret. Är det någon som fått sin order makulerad? Kan väl hända att de sålt fler än de hade räknat med och måste fylla på lagren. Det är ju inte direkt så att det satt fel pris av misstag och börjar få kalla fötter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av estiswe:

Fick min idag, beställde i tisdags. Hade tänkt skicka tillbaka denna då jag beställde en till med 10% tricket och fick en 256gb för samma pris som 128gb, dock börjar jag tveka nu när det kanske är ovisst om nästa ens skickas då den beställdes i fredags... Går ju faktiskt att utöka minnet såg jag.

Du har 60 dagar på dig att returnera den första. Även om du använder den. Den andra lär komma inom 2 mån

Permalänk
Medlem
Skrivet av estiswe:

Fick min idag, beställde i tisdags. Hade tänkt skicka tillbaka denna då jag beställde en till med 10% tricket och fick en 256gb för samma pris som 128gb, dock börjar jag tveka nu när det kanske är ovisst om nästa ens skickas då den beställdes i fredags... Går ju faktiskt att utöka minnet såg jag.

... Och inbytesvärdet på samsung var 3600kr vilket är mer än du gav för den ifall den är i nyskick😉

Permalänk
Medlem
Skrivet av leks:

Du har 60 dagar på dig att returnera den första. Även om du använder den. Den andra lär komma inom 2 mån

Säker på att det var 60 dagar? Jag har för mig det var 30.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr_Flash:

Säker på att det var 60 dagar? Jag har för mig det var 30.

30 dagar är det, men om du fyller i deras formulär så får du 30 dagar extra på dig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Madster:

Jag beställde 24/11, står fortfarande under behandling.. S8 256GB svart. Undrar om det blir något?

Jag beställde den 23/11 och min står även den som "Behandlas". Tycker det tar tid, eller hade de så få i lager?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hasson39:

30 dagar är det, men om du fyller i deras formulär så får du 30 dagar extra på dig.

I S21, S22 och Tab S8s fall så är det 60+30 som gäller. (Anmäl inom 60. Skicka därefter in inom 30 från anmälan)

Skrivet av Mr_Flash:

Säker på att det var 60 dagar? Jag har för mig det var 30.

Ja det står både 60 och 30 dagar. Precis som att det står att man har både 1 eller 2 veckor att lämna in inbytestelefonen. Ibland från beställning, ibland från mottagande av returkuvert. Så ja infon från Samsung är inte direkt den mest synkade och tydligaste…