Rensning, "reservdels datorer" + övrigt
Hej,
Har lite prylar som jag tänkte se om jag kan hitta ett nytt hem till. Tror inte det är någon idé att skicka något av detta men kan tänka mig att mötas någonstans i Halmstad vid köp. Föredrar affär där jag inte behöver skicka. Jag har inte satt några priser här, utan ge ett rimligt bud så ser vi vad vi kan komma överens om.
1: Skärm: LG W2442PA, 1080p, 60Hz, Nätkabel (1,5m) samt platt HDMI kabel (2m). Skärmen är ställbar i höjdled, den går att rotera så att den kan vara vertikal och den går att tillta. Jag har använt denna som 3e skärm med chat / dokumentation på. Inga kända problem med skärmen, har fungerat utmärkt för mig då jag använt den i vertikalt läge.
2: Diverse kablar, (från vänster till höger på bilden):
För anslutning av fläktar, 3pin
Ström till fläktar, Molex -> 3pin
Adapter, Molex -> 6pin (två st.)
Adapter, Molex -> 6pin PCI-express power
3: Netgear Switch, 5 portar, Gigabit. (GS105GE). Helt ny aldrig använd.
4: Noctua NF-P12 120mm, 2st aldrig använda.
5: Raspberry Pi Model B 512Mb inklusive minneskort, 32GB Kingston MicroSD i SD kort adapter. Den är monterad i ett genomskinligt akryl skal/chassi och det är små kylflänsar monterade på den. Sparsamt använd.
6: HUANUO HNDS6 Monitorstativ, Svart, 13 till 27 Tum. Länk till amazon med mer info. Helt ny i oöppnad originalförpackning. Säljes då tanken var att nyttja den men planen ändrades... Bilden är lånad från Amazon. Kan skickas men kommer kosta en del då måtten är: "41.2 x 31.2 x 17.7 cm; 5.08 Kilogram". Jag har kvar ett ex. och är mycket nöjd med produkten, fungerar utmärkt och inte haft några problem.
7: Hard drive bracket, montera 2.5" på 3.5" plats. (Deltaco)
8: Reservdelsdatorer, dom har fungerat fint tidigare men hade strul när jag försökte starta dom nu innan jag började lägga ut denna annons. Kände inte för att lägga någon tid på att undersöka problemet så säljs i "befintligt skick". Burkarna har stått i ett hörn på kontoret här hemma nått år utan att användas
Dator till vänster:
Chassi: Antec P182. Här vet jag att front USBn är trasig.
Nätagg: Corsair, HX620W
Grafikkort: XFX Radeon HD6970
CPU: Intel Core 2 Duo (från minnet, inte 100% säker här).
Skickar med lite skruvar och annat som tillhör chassit.
Dator till höger:
Chassi: Fractal Design R2, bra skick inga problem vad jag vet.
Grafikkort: Något litet, bara för att kunna koppla till en skärm
Kablar: SATA kablar, 6st
HDD: 320GB 7200RPM
RAM: 4GB, 4st a 1GB, 800MHz
CPU: Intel Core Quad q6600 2,5GHz
Nätagg: Scythe, Kamariki IV (Modell: KMRK-450A) 450W
Intel Core i5-6600K @ 3,5Ghz, 16GB 3000Mhz RAM, Geforce GTX 1070