Varför blev du medlem på SweClockers?

Permalänk
Chassi-Jesus 📦
Skrivet av k4rst3n:

För att fråga om ett moderkort för över 20 år sedan

Skrivet av Daemon:

Och väntar fortfarande på svar...

Nu blir man ju nästan lite nyfiken! Inhandlades Jetway-moderkortet eller inte?

Permalänk
Medlem

Pga. De gamla goda testerna som Jonas och Emil gjorde. När de la ner så tappade man en ganska relevant del i dynamiken. Nu kollar jag sporadiskt när Jonas gör sina tester

Visa signatur

Fulburken:
| I9 9900K
| Gigabyte Aorus Z390 AORUS MASTER
| Asus RTX 3090 Strix OC

Permalänk
Medlem
Skrivet av JonasT:

Nu blir man ju nästan lite nyfiken! Inhandlades Jetway-moderkortet eller inte?

Haha om jag inte minns felt fel så tror jag bannemig det blev ett!

Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX5070Ti
G915 | G502X | PROX | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | Switch

Permalänk

Jag trodde ärligt att jag redan var medlem sedan år tillbaka men insåg nu att jag mest varit en sneaky lurker! Så.. ja, det var helt enkelt dags att signa upp och ta steget ut i synligheten

Permalänk
Medlem

Hade ett problem med dator och började googla och hittade hit 2009.

Ångar mig läser för mycket på detta forum för att inte tala om Dagens fynd som gjort
att jag köpte saker som jag villhöver har en ansenlig hög med grejor som inte använts.
Men många bra tips och råd så jag borde inte klaga.

Visa signatur

Windows 11 pro, Corsair 4000D Airflow, MSI PRO B660M-A WIFI D4, Intel Core i5 12600K, Corsair 32GB (2x16GB), PowerColor Radeon RX 6900 XT, Kingston NV1 500GB M.2 NVMe, WD Black SN850 1TB Gen 4, Seasonic Focus GX 850W, LG UltraGear 32GP850

Permalänk

jag är jätteintresserad i elektonik har hållit på med datorer sedan jag var 7år gammal så man är väl en tekniknörd jag tycker alla här verkar vara trevligt folk här

Permalänk
Medlem

Jag blev medlem på SweClockers och Swedroid samtidigt då jag inte tyckte att användarna på Flashback hade rätt kompetens alla gånger när det gäller datorrelaterade och mobilrelaterade frågor.