Valve släpper vit Steam Deck OLED

Permalänk
Melding Plague

Valve släpper vit Steam Deck OLED

Lanseras den 19 november och finns tillgänglig i begränsad utgåva.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Fyfan, vit handhållen enhet. Undrar vilken färg efter ett år 🤣

Permalänk
Medlem

lagom stor bild

Visa signatur

CPU: Ryzen 9 3900x Noctua NH-D14 MOBO: TUF Gaming X570-PLUS GPU: GTX 980 RAM: 32 GB 3200 MHz Chassi: R4 PSU: Corsair AX860 Hörlurar: SteelSeries 840 Mus: Logitech G502 Lightspeed V.v. nämn eller citera mig för att få svar.

Permalänk
Medlem

undrar om den kommer sälja... hade hellre sett lite mer customization med färger jag hade gärna köpt en lila! med svart baksida. och färgade abxy knappar a la snes.

Visa signatur

Xeon E5450@3.2ghz
9800GTX+

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gibbem:

Pissgul.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gibbem:

Retrogul

Jag kommer köpa en enbart för det 😅

Visa signatur

| 9800X3D @5.4GHz | 9070 XT @3300 MHz | DDR5 @6400 MHz | Asus X870-P | Samsung 9100 PRO M2 | Corsair RM750x | MSI MAG 32" OLED | FrDesign R7 | Soundblaster AE-5 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gibbem:

Skrivet av SiRai:
Skrivet av pskjonte:

Retrogul

Jag kommer köpa en enbart för det 😅

Jag har haft en vit Switch OLED sedan den kom för 3 år sedan utan missfärgning. Tror ni behöver tvätta händerna lite oftare D:

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gibbem:

Min xbox handkontroll är vit den fick jag till min one s som köptes 2016 och används fortfarande ganska ofta. Har inga missfärgningar eller så på den och jag har väl inte direkt tvättat den. Men jag äter inte heller en grillad kyckling med händerna medan jag spelar.
Samt att jag duschar typ varje dag och tvättar händerna efter toalettbesök osv.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 9070
32Gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gibbem:

Min vita Logitech-mus, och ett antal xbox kontroller, är samma färg som första dagen. Men jag tvättar mina grejer också, det kanske inte alla gör förstås.

Edit: Pucktvåa

Visa signatur

Ryzen 5600x (Noctua NH-D15) || Kingston Fury 32GB 3600MHz
ASUS Prime X470 PRO || ASUS GeForce RTX 3080 Tuf OC
Fractal Design Define S (6x chassifläktar) || Corsair RM750X v2
FURY Renegade 2TB || WD Blue 1TB M.2 || LG C2 42" + XB271HUA

Permalänk
Medlem

Kommunalgrå ska det va!

Permalänk
Medlem

Fin, men inte tillräckligt för att uppgradera. Skulle varit roligt om den fanns från början

Permalänk
Medlem
Skrivet av Myllerman:

Kommunalgrå ska det va!

Retro grå är rätt fränt dock. De verkar ha retro grå detaljer på spakarna och knappar redan, samt orange power knapp.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 5800X3D | In Win 301 | Asus 5070Ti Prime OC Laptop: Thinkpad E14 G2 4700U Övrigt: Simrace fantast.

Permalänk

Hade ju varit roligare om dom släppte en med färgtema från Half Life eller Portal.

Permalänk
Medlem

Varför vill man ha en vit som med tiden kommer bli väldigt gul av allt kladd? nä usch

Permalänk
Medlem
Skrivet av HazZarD:

Varför vill man ha en vit som med tiden kommer bli väldigt gul av allt kladd? nä usch

Vadå för kladd?

Tyckte den var väldigt fin i vit!