Nu byter Max tillbaka till HBO Max

Permalänk
Medlem
Skrivet av maweric:

Visst är det så, håller fullständigt med. Köper fortfarande på skiva när jag vill ha bästa kvalitén.

Men frågan kvarstår. Vilken av strömningstjänsterna har bästa kvalitén när det gäller att strömma från en HTPC/Windows

Apple om du har en Apple tv, 40Mbit har jag hört någonstans...
Disney+ kommer tvåa och Netflix trea vill jag minnas.

Bäst var Canal+ då det begav sig med deras 4k sändningar med 50-100Mbit.

Visa signatur

Hata postsorteringen i Ånge.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anCOOL:

Apple om du har en Apple tv, 40Mbit har jag hört någonstans...
Disney+ kommer tvåa och Netflix trea vill jag minnas.

Bäst var Canal+ då det begav sig med deras 4k sändningar med 50-100Mbit.

Gäller detta även om man använder Windows på en HTPC?

Visa signatur

JJ2 Multiplayer
JJ2 ZStats

[1] Ryzen 5800X | 5500XT | Kingston A2000 | Lenovo G24-10 144Hz [2] Ryzen 5700G | RX 480 | WD Blue SN550 [3] Ryzen 5600G | Kingston A2000 [4] Ryzen 3600 | GT 740 | 850 EVO [5] Ryzen 3600 | Geforce 405 | 850 EVO (alla är i bruk)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gender Bender:

Hur har den blivit sämre menar du? Jag har fortfarande 50% livet ut, precis som när jag tecknade det.

När de tvingade folk att betala för ett dyrare abonnemang (men med "bibehållen" 50%) för att få behålla 4k.

Visa signatur

Fractal Design Define 7 | MSI MAG X570 Tomahawk Wifi | AMD Ryzen 9 5900x | ASUS Prime RX 9070 XT OC | Noctua NH-D15 | Samsung 970 Evo Plus 1TB | G.Skill Trident Z RGB 2x16GB 3200MHz CL14

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gender Bender:

Du hade möjligheten att uppgradera till premium under en begränsad period (en månad tror jag) och behålla rabatten, vilket jag gjorde.

<Uppladdad bildlänk>

Du var tvungen att göra ett aktivit val, och för den som valde att inte uppgradera så övergick det till standard automatiskt, då detta abonnemang matchade priset man hade sen tidigare.

Du är den första som nämner detta för mig.
Jag fick ingen info från HBO iaf om detta.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Matsamoto:

Det kom på den reggade mailen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Matsamoto:

De skickade ut på mailen om hur man gick till väga.

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi

Permalänk
Medlem

Skulle säga upp mitt nu då jag haft det en månad men fick ett erbjudande till halva priset i tre månader så körde på det. Är nån kampanj nu.