Permalänk
Medlem
Skrivet av Swedishchef_90:

Du citerade fel person blade 😁sammanför er här

Opss...

Tänkte nog säga något lite otippat. Men först så gästar Glorious inet på DubbelKlick imorgon, Twitch/youtube, brukar vara rejäl rabatter på bland annat keycaps.

Så till rekommendationen för tangentbord. Skulle jag rekommendera något som verkligen är trevligt att skriva på out of the box, har analoga brytare och överraskande kvalitéts känsla för priset.. Ducky One X

Klickade hem ett när inet var hos Trigono i förra veckan, var mest nyfiken på tekniken med induktiva brytare, men det är helt ärligt riktigt riktigt trevligt att skriva på. Tittat på en del reviews i efterhand och Alextos har en som jag tycker sammanfattar det riktigt bra. Så är någon ut efter ett gaming tangentbord som också kan användas för en trevlig skrivupplevelse så tycker jag det är ett bra val. Finns tex. ett vitt 100% som fyndvara hos inet just nu för 1079kr(Guldmedlem) 55% rabatt, ordinarie ligge på 2399kr för 100%.

Enda nackdelen är kanske att det "bara" finns som 60% eller 100% och att webbmjukvaran inte är riktigt lika mogen som hos vissa konkurenter som Wooting.

Alextos på youtube:
https://www.youtube.com/watch?v=tOVfGEDck_c

Visa signatur

ASRock X870E Phantom Gaming NOVA WiFi | 9800X3D | Corsair iCUE H150i ELITE LCD | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Vengeance RGB | Samsung 980 Pro 2TB, Crucial P5 Plus 2TB, Kingston NV1 2TB M.2 NVMe, Samsung 870 QVO 4TB, Samsung 870 QVO 8TB | Powercolor RX 9070 XT Red Devil | Sound Blaster AE-9 | Corsair HX1500i | Logitech Z906 | Lian Li V3000 Plus GGF Edition | Aorus FV43U + Ergotron LX | LG OLED42C2 + Ergotron LX | 27GS95QE-B

Permalänk
Medlem

Håller på med smörjning av switchar samt fjäder. Vilket pillergöra, tar några i taget. Hoppas att resultatet blir bra Det är Womier POM Vanilla switchar.

Visa signatur

————————————————
Ryzen 7 7800X3D / GIGABYTE B650E A ELITE X ICE RX / Powercolor Red Devil 9070 XT Spectral white / Crucial Pro DDR5 32GB 6000MHz - Philips Evnia 4K 32" OLED 240 Hz