Muskampen 2025: Segraren korad!
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av turbonallen
ojdå har skickat dig ett meddelande på icq nu

Ahumma.. Verkar inte fått de, hm har modem så är inte online hela tiden men på kvällarna så kan du nog nå mig... Konstigt att det inte kom fram iaf, hm mitt uid är iaf: 64250303

Permalänk

det var till det numret jag skickade
testade att adda dig en gång till nu, denna gången valde jag "send auth request" och "send you where added", får se om det hjälper!

Visa signatur

Microsoft Longhorn operating system is going to be Windows Vista. As in “a view into the distance” which surely refers to the prolonged development timeline of the OS

Permalänk
Medlem

Jag kommer förevigt att vara tacksam den som slängde upp megamanlåtarna :D.

Permalänk
Medlem

Nice!!! Bra jobbat!

Visa signatur

SWECLOCKERS
AMD 5800X, Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS MASTER, G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB 3600MHz, Gigabyte X570 AORUS MASTER, Noctua NH-D15, Corsair HX1000 V2, Fractal Design Define 7 TG
Lenovo Legion 5 Pro - 16" | Ryzen 7 5800H | 16GB | RTX 3070 | 165Hz | QHD

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cur
Jag kommer förevigt att vara tacksam den som slängde upp megamanlåtarna :D.

Jag och malek tar åt oss äran
Har en hel drös med megamanlåtar, men de där är de som låter bäst!

Visa signatur

Microsoft Longhorn operating system is going to be Windows Vista. As in “a view into the distance” which surely refers to the prolonged development timeline of the OS

Permalänk
Medlem

Hmm, nu har någon varit lustig och tagit bort alla filer samt laddat upp en massa kopior av sswwwi.exe. Så roligt! Ta bort den där funktionen som gör att alla kan ta bort filer nu på en gång för man ser ju hur det går när man litar för mycket på den här jävliga världen...

Permalänk

ojdå, ja det var ju roligt.. får skynda på lite med utvecklingen av sidan tror jag

Visa signatur

Permalänk

Jag la upp cmessenger, en MSN- och ICQ-klient för T610.
Filen kommer härifrån: http://cmessenger.cleverlance.com/en/download.jsp

Permalänk

du glömde .jar-filen
har flyttat över det till program nu

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av turbonallen
du glömde .jar-filen
har flyttat över det till program nu

http://cmessenger.cleverlance.com/stream/se/cmessenger_en.jar

Ska jag eller du lägga upp den.

EDIT: Såg att den redan var uppe nu.

Permalänk

Om man ska dra hem t.ex. ett spel, ska man tanka jar-filen eller jad-filen?

Visa signatur

Survival of the fittest

Permalänk
Medlem

trevlig sida! kanske lite tom? folk som sabbar hela tiden?

Visa signatur

~ When there's no more room in hell, the dead will walk the earth. ~

Permalänk

fieldmouse: Du ska dra hem båda

Shark^: Nej, det är ingen som tankar upp bara och så har jag inte gjort så man kan skapa egna mappar ännu heller

edit: hade visst kommit lite bilder sen sist ändå

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag skickar upp några midi + lite bakgrundsbilder till GD-87:an. Hoppas någon får nytta av det!

Permalänk
Medlem

bra sida... dock funkar den inte riktigt på min t300... de mesta funkar men om katalogerna är för stora kan dom inte visas, ex mario-mappen.

Har lagt till några midi-låtar

Visa signatur

Sverige är ett så litet land att det bara får plats en åsikt i taget där.

Permalänk

Daniel: Jag ska försöka komma på någon bra lösning på detta

Visa signatur

Permalänk
Medlem

du kan göra så att den visar ett visst antal per sida och om det är fler så skapas en ny sida. Dock blir det jobbigare att navigera då man måste klicka lite fler ggr men det skulle funka. Annars räcker det om du gör en version för t300 som gör på det sättet.

Visa signatur

Permalänk

Jo det var en bra idé faktiskt, ska försöka få dit en sådan version för T300
För T610 ska jag försöka få igång en lite roligare XHTML-Version

Jag ska bara få lite tid över

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Hej. Eran sida är verkligen as bra! verkligen. men jag har ett problem, jag kan inte ladda ner saker från den. jag kan komma in i "index" eller vad man ska säga, sen när jag väljer Unsorted så står det att mappen innehåller ogiltig data typ. Har en Samsung SGH-A800 mobil. Någon som har haft något liknande problem?

Jo. btw, jag laddade upp några polyfonsika ringsignaler (mmf), några doom1 låtar som e bra

Visa signatur

Allt är väl ändå lika bra...

Permalänk

pala: hrm, det var skumt
kan du tanka saker från T610-mappen?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

ja har en samsung S300M... gif bilder o jpg funkar fint.. mid funkar inte (för stora) men mmf funkar.. spelen vet ja inte.. men alla bilder e för små :I 128X128 e lagom

bra sida.. grymt bra tar ifs 200 år o wappa sig igenom ner till botten ..där finns det nåra 128:a bilder
tror du att du kan lägga upp en mapp med samsung saker med?

hare bra

Visa signatur

"Jesus got away easy.....one day on the cross, a weekend in hell and all the hallelujahias for eternity"

Permalänk

jag håller på att skriva om sidan från scratch typ ungefär.
Så om jag får igång allt som jag vill kommer man kunna skapa egna mappar!

Visa signatur

Permalänk

Feting update

Nu har jag i stort sett skrivit om sidan från scratch, sidan är nu w3c-validerad och 100% xhtml-kompatibel.

Allt ni har laddat upp innan finns inte kvar på sidan, men jag har det kvar, ifall det är något ni behöver!

Nyheter:

• Sidan är nu skriven i 100% XHTML

• Sidan finns nu i tre versioner

• Man kan skapa egna mappar att lägga filer i

• Sidan är snyggare

Adresserna är:

http://fett.mine.nu/downup/ <- vanlig sida, 100% xhtml - bra för datorn, handdatorn?
http://fett.mine.nu/downup/index-easy.php <- enkare sida, 100% xhtml, funkar bra på nyare telefoner, så som T610
http://fett.mine.nu/downup/index.wml <- jätte-enkel sida, fungerar bra på gamla sletna waptelefoner

testa sidan och meddela buggar osv!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

woo funkar fint med nicket nu.. skapar mapp :P.. men lite jobbigt att man inte kan komma åt bilderna..än säg te när man kan.. ;P

Visa signatur

"Jesus got away easy.....one day on the cross, a weekend in hell and all the hallelujahias for eternity"

Permalänk

DarkSoul, testa att gå in på websidan, spara hem de bilder du vill ha, sedan skapar du en samsung-mapp och sparar alla bilder där!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

hm oke :P..men iaf det funka o wappa in på "nicken" när ja körde php... men med det äldre wap junket funka det inte

Visa signatur

Permalänk

darksoul: den buggen är nu fixad

så testa en gång till så ska det funka.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

oke insåg precis att mmf och stora jpg filer med massa färger inte funkar

Visa signatur

Permalänk
Medlem

funkar inte riktigt med t300 ännu...

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Daniel
funkar inte riktigt med t300 ännu...

På vilket sätt?
edit: hrm, jag har inte delat upp fillistningen på många sidor ännu, är det det som krånglar?

Visa signatur