Permalänk
Medlem

Mod_Mannen
jo men försämrar inte det livslängden? eller det kanske bara gäller om man ökar spänningen?

Visa signatur

/Martin

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tha_Man
Mod_Mannen
jo men försämrar inte det livslängden? eller det kanske bara gäller om man ökar spänningen?

Aldrig hört att det skulle försämra livslängden om man sänker spänningen på en lysdiod.

Permalänk
Medlem

ingen filur nära surahammar//västmanland som ska beställa från dom?

Visa signatur

[color="blue"]"Farfar är så gammal att han inte ens tillhör däggdjurssläktet, han föddes i ett ägg nånstans" R Gustavsson[/color]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mod_Mannen
Ni som betalat cash, gick det bra? Kan ni berätta mer exakt hur ni gjorde?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mod_Mannen
Tha_Man: Om du drar ner på spänningen lyser de inte lika starkt, du kan ju prova det.

Ni som betalat cash, gick det bra? Kan ni berätta mer exakt hur ni gjorde?

För att citera mig själv.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lallare
Jag skickade 28$ i kuvert, efter ca 10 dagar kom ett madrasserat kuvert med LED's och motstånd. Men det går som sagt som vanligt brev, så kommer det bort i postgången är det inte försäkrat.

Alltså, köp ett kuvert och frankera med 10kr. Lägg i en utskrift av din beställning samt summan av det du skall köpa i dollar.

Visa signatur

MSI P45 Platinum, E8500, Corsair XMS2 4GB, Gainward HD4870, 36GB raptor, Zalman GT1000
Konverterat tillbaka till intel

Permalänk
Medlem
Permalänk

Det är sant. Men om ni inte har kreditkort kan ni väll fråga era föräldrar? Mitt paypal ligger på mammas kort.

Visa signatur

Set My Path

Permalänk
Graded.se

Verkar intressant.. kanske skulle skicka iväg en beställning! dom var ju billiga!

Permalänk
Medlem

PayPal, vad är det? hur fixar man det. hehe

Visa signatur

[color="blue"]"Farfar är så gammal att han inte ens tillhör däggdjurssläktet, han föddes i ett ägg nånstans" R Gustavsson[/color]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lallare
För att citera mig själv.

Alltså, köp ett kuvert och frankera med 10kr. Lägg i en utskrift av din beställning samt summan av det du skall köpa i dollar.

canadesiska dollar och EURO funkar också att betala med....

Visa signatur

"Det finns inget skäl till att någon skulle vilja ha en dator i sitt hem."
citat:Ken Olsen, Digital, 1977

Permalänk

Information om paypal finner du här: www.paypal.com

Kortfattat kan man väl säga att dom är en mellanhand mellan privatpersoner och privatpersoner/företag, när man vill betala med VISA/MasterCard. För att använda paypal måste du registrera dig och ditt Visa/MC, så får du ett konto därifrån du skickar dina betalningar.

Permalänk
Medlem

Golvplankan, får man sina "bonus" diodrar?

Visa signatur

// ZparQy

Permalänk

ZparQy, Ja det få man. Jag fick två 5 mm UV LEDs

Visa signatur

Set My Path

Permalänk
Medlem

Vafalls, kan ingen här slänga in lite cash via paypal och få betalning av mig på bankgiro/post + en liten liten summa för besväret