Muskampen 2025: Segraren korad!
Permalänk

Lunarstorm 5

För de som är sugen på hur layouten kommer se ut på 5:an av Lunarstorms webbplats så kan ni ta en titt på denna länk:
http://vip.lunarstorm.se/

De flesta av er lär märka ganska snabbt att det bara är de som har vip av någon anställd, eller själv är anställd - som kan logga in på den adressen. Men ändå. Bara jag som tycker nya layouten = ful som stryk?

Mvh
Joel Svensson

Visa signatur

www.silverplanet.se - din planet i sajberrymden

Permalänk
Medlem

Gäsp!

Han är bara ute att få länka till sin sida samt är ombud för skojareskitet "Date Region" ...

Visa signatur

ASUS Prime RX 9070 XT 16GB OC | AMD Ryzen R7 5700X3D | Noctua NH-D15S | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury 2x16GB 3600 CL 16 Renegade | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Corsair Frame 5000D | Xiaomi G34WQi | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair HS65 |

Permalänk

Naeh, jag är ute efter att visa lunarstorm version5, sådär - redigerat tidigare inlägg(så folk tror på en)

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Visa signatur

ASUS Prime RX 9070 XT 16GB OC | AMD Ryzen R7 5700X3D | Noctua NH-D15S | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury 2x16GB 3600 CL 16 Renegade | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Corsair Frame 5000D | Xiaomi G34WQi | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair HS65 |

Permalänk
Medlem

den var inte fin....

Visa signatur

Fotograf | www.gardsater.se| P5B DLX/WIFI | 800mhz C4 4GB RAM | C2D E6600 @ 3 ghz | XT1950XTX | Seasonic M12 600W |74 GB Raptor | 1 TB HDD | Vista 64

Permalänk
Medlem

konceptet har man sett förr... nån slänger ihop en snabb hemsida och denna hemsida sparar login och lösenord för dom som är så jävla dumma att dom skriver in sina riktiga login och lösenord... smart grabben...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Thiesen
konceptet har man sett förr... nån slänger ihop en snabb hemsida och denna hemsida sparar login och lösenord för dom som är så jävla dumma att dom skriver in sina riktiga login och lösenord... smart grabben...

och fixar en vip.lunarstorm.se jojo..

Permalänk

Lite likt Dobedo i maneret...

Permalänk
Citat:

jo visst, men nu är knappast fallet så här...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SvenJohan
och fixar en vip.lunarstorm.se jojo..

*Fortfarande lika paranoid juh*....

Permalänk
Medlem

Om det skulle vara så att det är äkta så kan jag bara säga att den var ohyggligt gräslig.
Har aldrig sett något värre, och jag hoppas verkligen inte att de bytar till denna designen när de "släpper" Lunarstorm 5.

Visa signatur

WS/Server: GA-P55A-UD3 - Intel Core i5-750 - 24 GB DDR3 - Samsung 850 PRO 256 GB - 35 TB SAS HDD - ATi 3D-Rage II+ - ESI Juli@ - Fractal Design Define R2
Laptop: MacBook Pro 13" late 2011, 2.4 GHz, 8 GB, 256 GB SSD

Permalänk

Lunar...Vem fan orkar bry sig.Jisses,så löjligt så man kan spy

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SweFor_MrWolf
Lunar...Vem fan orkar bry sig.Jisses,så löjligt så man kan spy

Tja med tanke på att det är 1 miljon medlemar så är det säkert någon som bryr sig eller hur ?

Visa signatur

"Signatur"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devlaska
Tja med tanke på att det är 1 miljon medlemar så är det säkert någon som bryr sig eller hur ?

Jepp det är dags att börja gräva skyttegravar så att man klarar av en invasion...

Permalänk
Medlem

Tur att jag inte använder lunar, fan vad fult.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leon
Jepp det är dags att börja gräva skyttegravar så att man klarar av en invasion...

*delar ut spadar och börjar gräva på sydöstra flanken* *kjam på lunaj5*

nu får jag väl en varning ?

Visa signatur

MSI K9N SLI Diamond | MSI Diamond HDMI 7600GT | AMD X2 4200+ | 1GB Kingston HyperX| 32" LG 5000:1 screen | Asus EeePC 701

Permalänk
Medlem

Som vanligt är Lunar vad man gör det till. Vill man anse att det är ett ställe för fjortisar, så OK.
Jag anser inte mig vara fjortis, men jag har Lunar ändå.
Skriver jag som en fjortis? Verkar jag uppföra mig som en fjortis? Nej, det hoppas jag fan inte.
Dags att skrota fördomarna om Lunar snart imo...

Visa signatur

11600K@5.1 GHz + 32GB Corsair Vengeance RGB PRO 3200@3400 MHz + MSI RTX 2080 Super Gaming X Trio +
WDC Blue SN550 1TB + Black OEM SN730 500GB + Kingston A1000 480GB + A2000 500GB + NV2 1TB + 2TB R10 + RGB most of THE THINGS! + Corsair 4000D Airflow + 2*ZyXEL NSA326 2*3TB @ R1 + Netgear RN2100 4*3TB @ R10 + RN204 4*4TB @ R5 + Synology DS216j 2*4TB @ SHR R1 + DS418 4*8TB @ SHR R6
| tmp: R5 3600@4.2 GHz + 32GB 2666@3066MHz + 2070 8GB + 1 TB NV2 & 512GB SN730

Permalänk
Hedersmedlem

Hu, ännu värre än nuvarande. Rosa?

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
NAS: 6700K/16GB/Debian+ZFS | Backup (offsite): 9600K/16GB/Debian+ZFS

Permalänk
Medlem

<hel_flock_med_fördommar>
Rosa med pastellgröna elefanter som svävar omkring bland pastellblå moln och små noter...

Lolita-aktigt fett med värre... *kRamiZ... ler... !!!11!11! vÅgA IntE sÄGa aTt jAG äR En Fj0RtIz*

OMFGLOLZ--- FFS... aIMA FFS...

*vakna upp med ett ryck*... woah shit... vilken jävla mardröm alltså... drömde jag var en fj0rtiz...
</hel_flock_med_fördommar>

Permalänk
Medlem

ser iofs bättre ut än förut..

Visa signatur

"Let the children of Zion be joyful in their King. Let them praise His name in the dance...sing unto God, sing praises to His name; exolt HIM that rideth on the heavens by His name JAH, and rejoice before HIM...sing unto HIM a new song; play skillfully with a loud noise..." Selah!

Permalänk
Medlem

Det var ju inte riktigt så mycket förändring som man kunde hoppas på.. Men fortsätta använda lunar kommer jag göra ändå :-).

Visa signatur

Xtralarge.se - Minecraft server med betoning på uptime, stabilitet och kvalitet.

Permalänk
Citat:

Hehe. mm. å sen hackar jag mig in på lunarstorms dns servrar å fixar vip.lunarstorm.se?
Vissa har nog väldigt svårt för att lita på folk, andra är bara j#vligt paranoida.

Visa signatur

Permalänk

http://www.silverplanet.se/_temp/lunar1.jpg <- där har vi insidan också

Visa signatur

Permalänk
Medlem

tycker inte den ser bättre ut utseendemässigt men får hoppas att den funkar bättre

Visa signatur

Sverige är ett så litet land att det bara får plats en åsikt i taget där.

Permalänk

Sorgligt. Det är fulare än vanligt, och det är inte lätt med deras utgångsläge. Visst använder jag lunarstorm som kommunikationsmedel, men det börjar bli för mycket. Ser riktigt plastigt ut!

Visa signatur

System.out.print(madness ? this.is.SPARTA : "");

Permalänk
Medlem

nu måste man ha flash 6, men min FreeBSD burk har bara flash 5 (via linuxemulering) usch!

Visa signatur

This is not the place for mindless aggression
NAT är fel!

Permalänk
Medlem

hehe

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

Stilen på nya lämpar sig för ännu mer fjortisar!

Visa signatur

iMac 27" 5K - i5 3.5Ghz - Radeon Pro 575 - 8GB
Corsair Crystal 460X RGB|Intel Core i7-8086K Limited Edition|Corsair Hydro Series H100i v2|MSI Z370 Gaming Pro Carbon|Ballistix Sport LT DDR4 16GB|Samsung PM981 SSD 512GB M.2 PCIe SSD|ASUS GeForce GTX 1080 Ti Turbo|

Permalänk
Medlem

Riktigt äcklig Win XP look, ett stort misstag av lunarcrew.

Visa signatur

WS/Server: GA-P55A-UD3 - Intel Core i5-750 - 24 GB DDR3 - Samsung 850 PRO 256 GB - 35 TB SAS HDD - ATi 3D-Rage II+ - ESI Juli@ - Fractal Design Define R2
Laptop: MacBook Pro 13" late 2011, 2.4 GHz, 8 GB, 256 GB SSD

Permalänk
Medlem

Fy FAN vad fult!

Vad sägs om att byta till Linux/BSD och PHP och sedan använda CSS instället för en massa tabeller?

Jag tycker att de ska satsa på koden/skripten istället för designen.
De har ju problem med överbelastning...