Permalänk

Vår beste casemod?

Hei...

Dings og Fjøslukt har nå oppdatert hjemmesiden vår, der du denne gangen kan se vår helt ferske casemod. Vi har valgt å bygge en PC inn i et rør

Klikk på bildegalleriet og deretter stem i undersøkelsen vår som du finner på forsiden helt nederst til høyre hvilken casemod du synes var dne beste. Vi har mange casemod å by på...!

Du blir garantert ikke skuffet

Mvh Fjøslukt

Visa signatur

Besøk hjemmesiden min... Tidenes case-mod:)

Permalänk
Medlem

English PLZ ^^ fattar noll av Norsk?

Permalänk
Medlem

Jag får inte alla länkar på sidan att fungera.
Det är väl inga problem att förstå norska, det är som svenska, fast roligare.

Visa signatur

A64 3200+ @2700mhz (270*10) | 3dmark01: 25027 | Projekt: Lian-Li
Tillsammans med ÖA försvann den sista anledningen att hänga kvar på swec.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av qiwii
English PLZ ^^ fattar noll av Norsk?

Klicka på "English Version" på "hjemmesiden" ?

Visa signatur

- If you don't change direction, you may end up where you're heading

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av qiwii
English PLZ ^^ fattar noll av Norsk?

Index 11 katigroier ned med röd text...

Visa signatur

Mja...

Permalänk
Medlem

snackar inte om sidan utan om inlägget.

Permalänk
Medlem

Re: Vår beste casemod?

Jag ska försöka översätta:

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fjøslukt
Hej...

Vi (Dings och Fjøslukt) har nu uppdaterat vår hemsida, där du nu kan se vår helt färska casemod. Vi har valt att bygga in en PC i ett rör.

Klicka på bildgalleriet och rösta därefter i omröstningen som finns längst ner till höger på förstasidan vilken casemod du tycker ser bäst ut. Vi har många casemods att bjuda på...!

Du blir garanterat inte besviken

Mvh Fjøslukt

Med reservation för feltolkningar. Norska är iaf fan så mycket enklare att förstå än danska.

Permalänk

hoppas dom skämmmmmtar... lol

Visa signatur

You die a little each day.

Permalänk
Medlem

Thx ghost hehe.. har alvarliga problem att förstå Norska. Danska är lite lättare iomed man bor i Helsingborg och besöker danmar 1 gång i veckan

Permalänk

Märkliga lådor dessa norrmän bygger...

Hur som helst, det enda jag är osäker på när det gäller norskan, är "Fjöslukt". Vad kan detta märkliga ord betyda? Lukt är väl ganska uppenbart, men "Fjös"?

Permalänk

Norska är lättare att förstå när man pratar med en norman medans danska är lättare att läsa. Tycker jag ivf.

Det var det fulaste fönster jag nånsin sett!

Visa signatur

i7 930 @ 3.8 | P6X58D-E | 6GB Corsair XMS3 | 2x R9280X | Intel SSD|
Dell UltraSharp 2707WFP | Logitech Z5500 | Logitech Illuminated | MIONIX Saiph 1800 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Baalzamon
Märkliga lådor dessa norrmän bygger...

Det står ju högst upp på sidan (english): "-if it's stupid, we've done it..."

Edit: Röstade på "Postkasse Server Build 2 Deluxe" bara namnet är ju värt en röst.

Visa signatur

Det var bättre förr men det var inte bra då heller

Permalänk

Hello, people..

I write this in english since you had it difficult understanding norwegian

Fjøslukt is a "stupid" word, or it isn't a real word. Fjøs means barn in english, I don't know what you guys call it.. Lukt is smell... So it really means barnsmell...

We are very happy that you guys visit our place, and if it's something you are woundering aboute, we will try to reply these questions in english

Hehe, we also think it's i bit difficult understanding written swedish, but when you talk, then we understand more..

Dings and Fjøslukt will soon drive 10 hours to get to Sweden, because you have so much less expensive things..

Norway are so damn expensive...

Please use our vote:)

Visa signatur

Besøk hjemmesiden min... Tidenes case-mod:)

Permalänk
Medlem

äsch kom igen nu, varken norska eller danska är speciellt svårt att läsa, de ord man inte direkt förstår framgår oftast av sammanhanget.

Visa signatur

P4 3.0Ghz Radeon 9800Pro 128Mb, 1Ghz RAM. P3-800Mhz Geforce4 Ti-4400 512Mb Ram

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Baalzamon
Märkliga lådor dessa norrmän bygger...

Hur som helst, det enda jag är osäker på när det gäller norskan, är "Fjöslukt". Vad kan detta märkliga ord betyda? Lukt är väl ganska uppenbart, men "Fjös"?

Är inte Fjöslukt en av deras namn hehe?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Thakisis
äsch kom igen nu, varken norska eller danska är speciellt svårt att läsa, de ord man inte direkt förstår framgår oftast av sammanhanget.

Exakt.

Permalänk
Medlem

heter inte denna sidan SWEclockers.com?

(swe=sweden=sverige... var kommer norge in?)

Visa signatur

Cooler Master Centurion 5 | MSI K8N NEO4-F | AMD Athlon 64 x2 4400+ 2mb | 2048 mb Corsair Value s | Radeon X1800XT 512MB | Hiper Type-R 580W Blue | Creative X-Fi XtremeMusic | Samsung Spin Point 250gig SATA 2 | Samsung 19" Syncmaster 913V |

Permalänk
Medlem

Takk igjen for alle de konstruktive tilbakemeldingene!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Champ
heter inte denna sidan SWEclockers.com?

(swe=sweden=sverige... var kommer norge in?)

I så fall, kan du si meg hvorfor SWE som i Sweden? Det er jo som du sa et svenskt forum...

Norge kommer inn fordi vi er norske men hadde lyst til å utvide vår horisont litt og vise frem arbeidet vårt til flere. Jeg er også aktiv på et dansk forum forresten, men det er mest fordi jeg er dansk..
Vi har også en svenske, ja en helt ekte en , på "vårt" norske forum på www.overklokking.no ...

Kan vi ikke bare være venner alle sammen?

Dings

Can't see any reason for it but, if any of you want this post in English mail or PM me...

Visa signatur
Permalänk

asså ... klaga inte... det é bara kul när folk FÖRSÖKER dela med sig av sina erfarenheter ... med försöker menar jag att det inte är så j***a lätt om alla ska hålla på att klaga...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dings
Takk igjen for alle de konstruktive tilbakemeldingene!

I så fall, kan du si meg hvorfor SWE som i Sweden? Det er jo som du sa et svenskt forum...

Norge kommer inn fordi vi er norske men hadde lyst til å utvide vår horisont litt og vise frem arbeidet vårt til flere. Jeg er også aktiv på et dansk forum forresten, men det er mest fordi jeg er dansk..
Vi har også en svenske, ja en helt ekte en , på "vårt" norske forum på www.overklokking.no ...

Kan vi ikke bare være venner alle sammen?

Dings

Can't see any reason for it but, if any of you want this post in English mail or PM me...

gillar norge... har inget emot norrmänn lr nåt... ville bara se lite reaktioner

Go norden!:P

Visa signatur

Cooler Master Centurion 5 | MSI K8N NEO4-F | AMD Athlon 64 x2 4400+ 2mb | 2048 mb Corsair Value s | Radeon X1800XT 512MB | Hiper Type-R 580W Blue | Creative X-Fi XtremeMusic | Samsung Spin Point 250gig SATA 2 | Samsung 19" Syncmaster 913V |

Permalänk
Medlem

som vanligt på detta engång så eminenta forum så urartar tråden helt pga att vissa måste klaga och vara 12åringar...
håll er till ämnet och har ni inget vettigt o säga s¨kan ni vell vara snälla o h¨lla K***...

jaja..
OT: fina chassin ... hoppas ni fortsätter så...

Visa signatur

"If you are looking for perfect Saftey, you will do well sitting on a fence watching the birds"
Wright Brothers 1901

Permalänk
Medlem

Haha folk sätter då datorer i vad som helst nu för tiden. Snart är man väl unik om man har datorn i ett vanligt chassi!

Visa signatur

AMD Athlon XP 2000+(Palomino) | 512MiB DDR333 | Gigabyte GA-7VRXP | Point of View GeForce 4 Ti4200 XP | 2x IBM Deskstar 80GB i Raid 0 | Chieftec Dragon | Win2k |

AMD Ryzen R7 5700X | 16GiB DDR4 3200 CL14 | MSI B450 Tomahawk II | Sapphire RX5700 Pulse | Intel 660p 1TiB | Nanoxia Deep Silence | AOC CQ32G1 144Hz 1440p | Win 10 |

Permalänk
Medlem

Re: Re: Vår beste casemod?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ghost
Jag ska försöka översätta:

Med reservation för feltolkningar. Norska är iaf fan så mycket enklare att förstå än danska.

Mja, norska är lättare att förstå i tal, danska i skrift!

Permalänk

Lamp-PCn var ju skitkul!

eller dretglatt på norska.. kanske... hahhaa

Visa signatur

Dator: Snabb som blixten.
Skärm: Asus G-sync 27"
Svart skrivbord med repor.

Permalänk
Medlem

Det var grymt som satan. Sedan Norska kan vara svårt om man är FULL. inte annars!
Jag träffade en norsk tjej i danmark i början av denna sommaren. Hon fattade man i alla fall pga det var mest kroppsspråk. hehe

Visa signatur

DHW02 rad 10 plats 24
DHW03 rad 24 plats 113

Permalänk
Medlem

Fan vilken ful rördator...

Visa signatur

Man kan inte polera en bajskorv

Permalänk
Medlem

norrmänn norrmänns

Visa signatur

Det man inte har i huvudet får man ha under huven!

Permalänk
Hedersmedlem

Såja nu håller ni er till topic om ni inte vill ha smäll på fingrarna.
Norska fungerar bara bra så att skriva på engelska tycker i alla fall jag är onödigt.