Jag vill inte diskriminera någon så jag har bestämt mig för att hata er allihopa lika mycket.
Kritik tack !
Visa signatur
Visa signatur
Äntligen har jag fått svar på om vandrande pinnar kan gäspa. Det kan de inte. Ett av världens stora mysterier är löst.
Visa signatur
Jag vill inte diskriminera någon så jag har bestämt mig för att hata er allihopa lika mycket.
Visa signatur
DDR, Beatmania & Pop 'n Music. For life.
Visa signatur
Windows XP | AMD Athlon XP1700+ | 512Mb DDR | GeForce 4 Ti 4600 | IBM 160Gb 160GXP
FreeBSD | AMD TBird 800MHz | 512Mb SDRAM | ATI 8Mb | IBM 30Gb
http://www.mozilla.org/ - Firefox
Visa signatur
Äntligen har jag fått svar på om vandrande pinnar kan gäspa. Det kan de inte. Ett av världens stora mysterier är löst.
Visa signatur
Visa signatur
❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X
💾 Min retrodator
📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?
Visa signatur
Visa signatur
Visa signatur
Sverige är ett så litet land att det bara får plats en åsikt i taget där.
Visa signatur
❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X
💾 Min retrodator
📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?
Visa signatur
Eller inte.
Visa signatur
Vim
Kinesis Classic Contoured (svart), Svorak (A5)
Medlem i signaturgruppen Vimzealoter.
Senast redigerat
Senast redigerat
Visa signatur
Sverige är ett så litet land att det bara får plats en åsikt i taget där.