Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa leder till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.
IBM Opteron arbetsstation
Visa signatur
Visa signatur
SWECLOCKERS.COM :: If Quake was done today ::
WS: Gigabyte Z690 UD DDR5 :: Core i5 12600K :: 32 GB RAM :: PNY Geforce GTX 970 :: 10 GbE NIC :: AOC C32G1 32" :: Seagate FireCuda 530 1TB :: Deepcool Matrexx 55
NAS: SM X10-SLM-F :: Mellanox Connect2X SFP+ :: Intel XL710-QDA1 QSFP+
Visa signatur
FRA - den enda myndigheten som faktiskt lyssnar på dig.
Visa signatur
Ignoscere divinum
Visa signatur
Marble Catch - https://market.android.com/details?id=com.remarc.marble
Puzzle Jump - https://market.android.com/details?id=com.remarc.puzzlejump
Visa signatur
ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.
Visa signatur
q6600 2gig ram 8800gt osv
Visa signatur
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
Senast redigerat
Visa signatur
Mest prylar när han dör vinner!
Core i7 920, 12GB DDR3 PC12800, ASUS RAMPAGE II GENE X58, NOCTUANH-C12P-SE14, Nvidia Geforce GTX 1060 6GB, Fractal Design R2, 1 X INTEL SSD DC S3700 100GB, 2 X INTEL SSD DC S3700 200GB, Phillips 328P6VJEB/00 (32" 4K)
Visa signatur
Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)
Visa signatur
ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.
Visa signatur
****PM G4 1.25 X Panther**** Dvs: Inget virus, bandvägg, antivirus, inga formateringar, ingen floppy, inga felmeddelande popupfönster när man loggar in o spelar spel på gamecube :)
Visa signatur
A64 3400+ | Neo-FIS2R K8T800 | 2x 512mbmb DDR533 | Radeon X800 Pro |