Finally, Battlefield 2 filmat!!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Anubis

Det är synd att ett bra spel som detta som kräver teamwork och taktik förstörs av alla korkade jävla småglin som inte ens vet vad teamwork är och den enda taktik de kan är att skjuta allt som skjuter på dom.

De kanske kan lära sig? Och gör de inte det, så ut med de bara från servern...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Anubis
Resten av detdemot hackar fram, så nej.

Troligen.

Det gör det även om du har ett X800PRO/XT, PS3.0 är inte SÅ bra, du överskattar det.

PS3.0 är väl lika snyggt som PS2.0 men bara att det är lättare att programmera. Snälla, rätta mig om jag har fel.

Visa signatur

Lever pastej?

Permalänk

Död åt windows media!

Visa signatur

I play you out like a rubics cube

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ReloadMaster
Tror detta kan bli grymt skoj,
en nackdel med ett nutidstema kan vara att "skills":en blir lidande.
Alla som spelat Desert Combat vet vad jag menar.
I Vanilla BF så har man ett pansarskott så man måste sikta i en båge.
I DC så behöver man i stort sett bara sikta rakt på för en fin träff.

Hursomhelst så tverkar jag inte en sekund på att det kommer en WWII mod. Förhoppningsvis så görs den väldigt lika 1942 som är fantastiskt kul klanlir

Sen kan man ju fråga sig om hur verkligt dice har gjort stridsvagnarna, man kan sikta kanske 1 meter ovanför en bil på 2KMs avstånd med en tiger, i bf är det pipan rakt upp som gäller

Permalänk
Avstängd

Äntligen! Är så trött på all jävla WW2 tema!

Visa signatur

Dell 2.4Ghz | 512DDR | Powercolor Radeon 9800Pro 128MB | 60GB =5410 P i 3DMark03

Permalänk
Medlem

Som jag sa i en annan Battlefield 2 tråd, så är detta troligen produkten av sammarbetet mellan DICE och Trauma Studios (Desert Combat skaparna). Hoppas det inte blir likadant som med demot till Battlefield 1942; att Wake island är askul, sen så är hela spelet... sämst? =/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Egot
Äntligen! Är så trött på all jävla WW2 tema!

Precis. Spelutvecklarna har lyssnar på våra böner hehe.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem

shit.. det där ser ju att kunna bli ett lir som man kommer att dräggla över för att få.

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk
Medlem

fyfan äger fett

Visa signatur

•–— •hš¹8¶ ™•–— •
Amd 64-bit 3200+ RADEON 9800XT-Allt är gratis när man har bredband- MER CO-OP ÅT FOLKET