zelda four sword (GBA / GC)

Permalänk
Medlem

zelda four sword (GBA / GC)

Är detta spel en remake på Zelda3 eller är det bara de grafiska som är besläktade med varandra?

Visa signatur

{|XSX|PS3|PS4|}

Permalänk
Avstängd

Zelda Four swords till gba är Zelda 3 + en multiplayer sak som jag aldrig har testat.

Visa signatur

Abit NF7-S 2.0 |AMD Athlon 2500+ | TwinMos PC3200 2x256mb Dual Channel | Maxtor 120gb + IBM 20 gb sys.disk | GeForce 2 MX 32 mb <-- haha

[color="green"]MSN: Per_87@hotmail.com[/color]

Permalänk
Medlem

De är bara grafiskt besläktade. Four Swords till GC är en remake av GBA-spelets multiplayer del som Grappo nämnde. Även med Four Swords GC kan man med fördel spela med GBA som kontroller. T.ex. om man gå in i ett hus eller ner i en håla så syns man inte längre på TVn utan man kan styra sin gubbe på GBA-skärmen.

Visa signatur

Antec Sonata II | Seasonic S12II 380W | Asus P5B | C2Q Q6600 | Scythe Ninja Plus B | 2x1024 Corsair | PowerColor Bravo X700 PCIe | 500GB + 160GB Seagate

Permalänk
Medlem

låter krångligt

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Medlem

Ännu ett suga-ut-konsumenterna-på-pengar-genom-att-låta-dem-köpa-en-massa-ny-hårdvara-spel... Nintendo har blivit giriga.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Spender
Ännu ett suga-ut-konsumenterna-på-pengar-genom-att-låta-dem-köpa-en-massa-ny-hårdvara-spel... Nintendo har blivit giriga.

Lite OT men jag tycker inte pengarna jag lägger på min gamecube/gba hårdvara är i närheten av de pengar det kostar att underhålla mina datorer

Visa signatur

Pappas: 5900X, 32GB, 9070XT, M.2 1TB Gen4, LG Ultragear 27".
Barn: 4790K, 24GB, RTX 3070, SSD 1TB, 27" IPS.
HTPC: 5800x3D, 32GB, 9070XT, M.2 2+1TB Gen4, Sony 75x90K.
Konsoller: Fler än vad min fru tycker får plats i förråden.