Permalänk
Medlem

konstigt, framåt o bakåt knapparna funkar i explorer men inte i firefox

Visa signatur

...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TheFoX
Köpte min MX1000 igår och efter några timmar vid datorn.Har jag fått kramp i mitt lillfinger.Är det bara jag som inte tycker att greppet är skönt?Jag håller kanske musen lite knasigt men sen så tycker ja att den är alldeles för tung när man ska spela.Har haft en MX510 som jag nu har bytt tillbaka till.Kunnde inte lämna tillbaka musen men som tur är ska en kompis köpa den av mig.

Har inte testat 1000 än, ska nog köpa den snart, men jag kände som du när jag skaffade min nuvarande MX500. Kände mig efter nån kvart väldigt ansträngd i ringfingret. Funderade på att sälja musen till nån komps och skaffa ny eftersom musens passform passade min han så dåligt, men innan jag hann göra det så hann jag vänja mig och ringfingersbesvären försvann. Det tog ett par veckor kanske.

Visa signatur

Dator: A64 3200+ | 1024 Corsair Value | K8N NEO Platinum | Sapphire 9600 pro | Viewsonic V2235WM | 160 GB Seagate SATA | 200 GB Seagate ATA | NEC 3500A

Permalänk
Medlem

Jag köpte också en MX1000 idag och märkte att ibland så sticker muspekaren iväg några centimeter på skärmen ibland kan den även scrolla iväg för långt när man använder scrollhjulet. Jag hade inget av dessa problem med min MX500. Testade flytta mottagaren för att se om det hjälper hade den ganska nära kanske fungerar bättre att ha den en bit ifrån musen? Kan man förresten byta batterier i musen verkar vara inbyggda på något sätt?

Permalänk
Medlem

Nej du kan inte byta bara batterierna tyvärr!

Visa signatur

Stationär: Asrock Dual VSTA | AMD Opteron 170 | Sapphire X800XT | 2*1024 MB Corsair XMS | 1*Raptor 74 Gb | 2*Seagate 250 Gb | 1*Seagate 500 Gb | NEC 3540 | Logitech MX1000 | Icemat Black Second Edition |
Laptop: IBM 600X
Telefon: W880

Permalänk
Medlem

Hejsan lånar tråden ett tag. Jag har ett annat problem med min MX1000, ibland så hoppar pekaren uppåt. Snälla hjälp! Det är väldigt störande.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 7ohan
konstigt, framåt o bakåt knapparna funkar i explorer men inte i firefox

Har samma problem, jävligt irriterande är det.

Permalänk
Medlem

funkar nu dock, tog att de inte skule hända nåt när man trycker på dem, så
nu funkar de i firefox

Visa signatur

...

Permalänk

hej hej! jag har köpt en mx1000 idag och när jag spelade DOD så när man lyfter musen för att ta ett nytt tag så blir där en fördröjning på en halv sekund. skit störigt när man spelar och där e fördröjningar i windows med. finns det nåt program mot det eller

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 800D PSU: Corsair AX 850W Gold GPU: 2x Gigabyte 680 GTX 2gb SLI Skärm: Dell UltraSharp 27" U2711 IPS CPU: i7 2600K 3,4GHz CPU kylning: Corsair H70 RAM: Corsair CL9 1600Mhz VENGEANCE 16gb MB: Asus P8Z68-V PRO GEN3 SSD/HD: 2x Corsair SSD Force 3 Series 90GB i RAID0 + 3TB lagring