JA då sitter man och spelar San Andreas..:D

Permalänk

vill så gärna veta var man ska hitta dem 4-hjulingarna och ni vet det med att man ska ta över gang på upptraget med Sweet måste man ta över alla omården för att komma vidare? eller måste man göra klart uppdraget hoss Ceasar?

Visa signatur

AMD 2400+@2410Mhz (1.8vcore)|Kingstone PC2700@400Mhz|Shuttle AN35N Ultra|80GB Samung|R9600VE 420/230|

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bONzO^
Tjena flickor.....
kan man inte bara tanka ner en PS2 emulator? sen tanka San Anderas?
själv har jag aldrig tankat någon emulator men någon som e lite hajj på att...
å vart kan man tanka det? kommer nog att komma ut på varenda DC hub i hela världen om några veckor

Det där var onödigt, nu kommer ju denna tråd bli låst om du inte ändrar ditt inlägg!!!

Visa signatur

Phenom II 955BE 3,2@4,5GHz| 3 x XFX HD4890 "xXx" 1GB| MSI 790FX-GD70 | SS Phase Switch -40C | Corsair Dominator W/Fan 6GB | Samsung F1 1TB | Corsair HX1000W | Samsung 32" LCD | Logitech G7 Carbon Edition |Galleri

Permalänk

sjukt bra det låter...

kommer man kunna styla/trimma bilar lite eller finns dom bara som färdigstylade/trimmade?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GBG-SKURT
Va bra.

Jag fick just upp min character in NWN på en modul som heter Zombieland till lvl 40. Det var också skitkul.....

Oft:
Vilka klasser kör du? Jag antar att du dual eller trippelklassar.

Själv är min Bard(buffs)/Red Dragon Diciple(en jävla massa str)/Weaponmaster(många attacker med dual rapiers och över hälften är critical) hyfsat bra.

Permalänk
Medlem

åhh, man blir ju galet sugen att spela nu! synd man inte har ps2 bara när kommer det till PC?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RakooN.se
sjukt bra det låter...

kommer man kunna styla/trimma bilar lite eller finns dom bara som färdigstylade/trimmade?

Tror bara du kan styla/trimma vissa bilar, men på de kan du byta kofångare och sont.

Kan alla som skriver om sina levlar i olika rollspel lägga av med det ?

Permalänk
Medlem

Nu är sista staden upplåst. Har precis köpt den där flygplans kyrkogården och håller på att lära mig flyga. Fan va jobbigt det är nu när man ska förflytta sig.

Permalänk
Medlem

Hur har ni lyckats att låsa upp alla städer ?
Själv fick man det i torsdags och är fortfarande på "Just business".

Permalänk
Medlem

los santos och san fierro är städerna jag kan röra mig i, och bushen runtomkring då.

spelet växer hela tidne så otroligt bra.

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Medlem

Äntligen klarade jag "Just business" trodde inte det gick att sikte med vänsterspaken så jag satt kontrollen jättekonstigt när jag försökte sikta med högerspaken och misslyckedes hela tiden.
Sedan när jag testade med vänster så gick det direkt.

Permalänk
Medlem

Jippie!!Har kommit till 3:e ön Las venturas nu!!

Permalänk
Medlem

trevligt, kom ihåg att in spoila

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Medlem

Tips: Kör klart pimping så ni får full pimpinglevel då betalar hororna er för att ha sex med dem.

Permalänk
Medlem

längtar tills jag får mitt beställde idag kommer väll iövermorgon typ

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hinula
längtar tills jag får mitt beställde idag kommer väll iövermorgon typ

Vart beställde du ditt? Typ slut överallt.

Permalänk
Avstängd

Aah, äntligen i San Fierro! Det bådar skitgott hittills, jag diggar inte att vara gansta och bli skjuten hela tiden.. äntligen kul uppdrag!

Visa signatur

Idiot!

Permalänk
Medlem

Hur pimpar man? har kommit till sista staden. Måste missat det. =/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=Twister=-
Vart beställde du ditt? Typ slut överallt.

webhallen.com dom får in en ny order 3 november imorgon alltså

Permalänk
Avstängd

Forumare, du får gå in i en speciell bil, de finns en sån utanför alla stripklubbar. Tryck R3.

Visa signatur

Idiot!

Permalänk
Medlem

Nån mer än mig som finner det svårt att upprätthålla förhållandet till denise, flickvännen?! hehe, har ju fullt upp, och när man väl kommer till henne är hon oftast inte hemma. men, men.. GRYMT kul spel iaf! lever mig typ Skönt att ta en kross eller fyrhjuling o köra i skogen också. Finns så djävulskt mycket att göra. skiter i stortsett i uppdragen. Har precis klarat av den där galna "bitchen" uppe i skogen, så jag har kommit en liten bit på vägen... men jag njuter hellre av spelets andra möjligheter!

Permalänk
Hedersmedlem

Rensat.

Visa signatur

- If you don't change direction, you may end up where you're heading

Permalänk

Det lilla jag såg hos min kompis så fick jag åsikten att det inte var speciellt bra, jag menar... I vilken värld är cycklar snabbare än bilar?

Visa signatur

Asus Maximus II formula, E8400 @ 3.9GHz, 4GB Dominator DDR2, Radeon HD4850.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SwedishPshyco
Det lilla jag såg hos min kompis så fick jag åsikten att det inte var speciellt bra, jag menar... I vilken värld är cycklar snabbare än bilar?

ÅÅHHH NEJ! då suger ju spelet...

Bilarna kör ju lagligt på småvägar. Klart en pumpad neger lätt cyklar om dem...

Permalänk
Medlem
Citat:

"Det lilla......."
Titta lite mer då. Man cycklar inte snabbare än någon bil på spelet, dock accelerera man fortare. Enda gången man kanske cycklar fortare än en bil är väl om man cycklar i en nedförsbacke och det är samma sak på spelet. Bilarna kan ju inte åka runt och maxa i stan. Kollar man tophastigheterna så går alla bilar betydligt mycket fortare än cycklarna. Känns som om jag skulle kunna cyckla om alla bilar i Sthlm pga av trafiken.....

Jag har problem med Latino bruden.
Det jag har kvar att göra är att råna banken. Men ibland när jag kommer till det röda fältet så går spelarna in men så ställer dom sig bara framför vakten och kassörskan, dom säger inget utan bara står där så händer det inget, så trycker jag X efter 10 minuters väntan utan att det händer något så typ flipprar jag mellan dom där olika karaktärerna man hotar så till sut skjuter jag dom för att dom drar på larmet så händer det inget utan jag bara knallar runt inne i banklokalen mad larmet på. Och händer inte det så går allting rätt till man ska följa efter henne ute i gränden för då stannar hon. Och rör sig inte en meter. Skulle vara tacksom om någon visste och förklarade för mig hur man ska göra. Forumare, ska vi lira mer på torsdag kväll eller?

Permalänk
Medlem

bump to first page again !

Permalänk
Medlem

Finns det inget sätt ett se var motståndargängen är när man ska in och starta gängkrig ?
Hittar nästan aldrig några.

Permalänk

Jag tycker att San Fierro är en ganska så tråkig stad. Kommer snart till Las Venturas, vilken alla säger är den häftigaste staden

Visa signatur
Permalänk

Hur är det med radion, lika bra som i VC?

Permalänk
Medlem

Mythrill: De du måste göra är att skjuta sönder spelautomaterna som står runt om i lokalen (3st). Sen för hon dig vidare... Gäller bara att knäppa lite poliser sen klarar du det!

Permalänk
Medlem
Citat:

Min farsa, som f.ö är 50 år kan ligga uppemot 60-70 i nedförsbacke och 40-45 på planmark...