World of Warcraft tråden!

Permalänk
Medlem

Väldigt tjat om paladins överlägsenhet, jag som kör Warlock har inte förlorat mot en paladin inom +2 lvl nån gång. Ser bara till att köra fear och drain mana ofta, kan de inte dra sina spells fullt ut dör de förhållandevis lätt. Dessutom är jag gnome vilket gör att jag kan smita från alla roots och grejjer, smidigt
Kan ju själv hela mig fullt 3 ggr, samn att om jag skulle råka döså kör jag bara reincarnate med soulstone och får en chans till

Rouges är jobbiga att möta, de gör hemsk dmg om man släpper dem nära.

Hoppas de fixar till Warrior lite i retail, skulle vara kul med fler såna. Får bara hoppaspå att det inte blir lika många undead rouges i retail bara ^^ De är ju överallt ;>

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fajeroo
Hoppas de fixar till Warrior lite i retail, skulle vara kul med fler såna. Får bara hoppaspå att det inte blir lika många undead rouges i retail bara ^^ De är ju överallt ;>

Amen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Erikholmgren
Vilken skin?

Som Acid_reflux sa, det är mestadels Gypsy. Men jag har stängt av Gypsys buffs, och använder Telos istället. Gypsys är trevlig men tar för mycket plats.

Jag kör:
http://gypsymod.the-mad.net/

Sen Telo's
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.aspx?fn=wow-interfac...
Clock, Itembuff, Bufftimers, LootLink

Och CooldownCount
http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=33
Den skalar dock inte med UI:t och är för fet text (man ser det på en av knapparna). Ska se om jag kan fixa det.

Kör med UI Scale ungefär 0,78 (använt slidern, så det är inte exakt)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raksol
Okej och hur "sköter" du betalningen? Vad ligger månadskostnaden på i svenska kronor?

Köpte det av en polare i USA via paypal, han mailade mig serial, gick på ~377:-. Är fortfarande på min fria månad, så jag vet inte månadskostnaden i SKR ännu :).

Visa signatur

CTMod Developer (WoW UI Mod)
http://www.CTMod.net

Permalänk
Medlem

Okej Från amazon.com kan man köpa det för 49.99$ (~350:-), ska nog beställa därifrån.

Visa signatur

Macbook Pro 13" | Gigabyte P35-DS4 | Intel Q6600 | Corsair 2gb DDR PC6400 XMS2 x 2 |
MSI 8800GTS 640mb | 500gb Barracuda x 2 | OS X

Permalänk
Medlem

cide: Hur har du tänkt att betala när din gratistid är över då?
Såvitt jag vet kan man inte det utan att få hjälp av en polare eller bekant som är bosatt i USA.

Är inte helt säker på ovanstående men jag sökte frenetiskt efter en lösning ungefär en månad tillbaka och jag hittade inget.
Ville nämna det så att ingen här importerar spelet och sedan sitter där utan pengar eller ett spelbart spel.

Permalänk
Medlem

Infin1ty: Ah,tack för varningen Skulle vara riktigt bra om nån här kör US och betalar måndaskostnad+inte känner nån i USA osv.

Visa signatur

Macbook Pro 13" | Gigabyte P35-DS4 | Intel Q6600 | Corsair 2gb DDR PC6400 XMS2 x 2 |
MSI 8800GTS 640mb | 500gb Barracuda x 2 | OS X

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raksol
Okej Från amazon.com kan man köpa det för 49.99$ (~350:-), ska nog beställa därifrån.

Tror inte Amazon säljer spel utanför nordamerika.

Permalänk

Kan man köpa en serial i spelaffären och tanka på en månad elle mer? Eller måste man använda betalkort?

Visa signatur

Anders & Måns: Oj vad mörkt det var, här kan det inte ha varit tänt på länge!
Mitch Hedberg: Jag hatar polotröjor, det känns som om man blir strypt av en riktigt svag person, hela dagen.
R.I.P Övriga Ämnen 2001 - 2005

Permalänk
Medlem
Citat:

Kan man köpa en serial i spelaffären och tanka på en månad elle mer? Eller måste man använda betalkort?

Blizzard har inte visat hur registrering av konto kommer ske i Europa än, men första månaden man får med spelet lär gå att köra utan kontokort. De har antytt att de ska använda betalningsmetoder mer anpassade för Europa, men man får väl se.

Permalänk
Medlem

spelar som druid och har nu fått rebirth,, men hur funkar den. står att jag saknar regent: maple seed ?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fajeroo
Väldigt tjat om paladins överlägsenhet, jag som kör Warlock har inte förlorat mot en paladin inom +2 lvl nån gång. Ser bara till att köra fear och drain mana ofta, kan de inte dra sina spells fullt ut dör de förhållandevis lätt. Dessutom är jag gnome vilket gör att jag kan smita från alla roots och grejjer, smidigt
Kan ju själv hela mig fullt 3 ggr, samn att om jag skulle råka döså kör jag bara reincarnate med soulstone och får en chans till

Rouges är jobbiga att möta, de gör hemsk dmg om man släpper dem nära.

Hammer of Justice, Divine Protection, Blessing of Protection, bra 2h svärd. Har aldrig förlorat mot en warlock i duell, ens en som var 46 då jag var 42. Mage's spöas lika lätt. bara att stunna och hela när det behövs. Det svåraste tycker jag är hunter eller rouge :).

Visa signatur

Citera mig om du vill ha svar :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Alekto
spelar som druid och har nu fått rebirth,, men hur funkar den. står att jag saknar regent: maple seed ?

Köp det hos en reagent vendor. I vissa städer finns ingen unik sådan, men då brukar de finnas hos någon annan typ av trader.

Här är en lista för just Maple Seed går att köpa:
http://thottbot.com/index.cgi?i=852

Permalänk
Medlem
Citat:

Myris: Ok, men du säger "mest Seals", så vad har den mer för atacker?

Definera attacker.. finns sköldgrejjer och blessings men jag antar att du inte menar dom? ISF finns en del anti-undead grejjer, Hammer of Justice, Holy Shock och Concecration.

Visa signatur

I just love the fact that there is a global integer variable named 'i'. Just think, you will never need to declare your loop variable again!
To avoid collisions where a loop that uses 'i' calls another function that loops with 'i', be sure to stack 'i' and restore it when your function exits.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Myris
Definera attacker.. finns sköldgrejjer och blessings men jag antar att du inte menar dom? ISF finns en del anti-undead grejjer, Hammer of Justice, Holy Shock och Concecration.

HoJ fugnerar mot allt, inte bara Undeads. Du glömde Exorcism.

Visa signatur

Citera mig om du vill ha svar :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Janav
HoJ fugnerar mot allt, inte bara Undeads. Du glömde Exorcism.

HoJ, SH och Conc fungerar mot allt ja, och med anti-undead grejjer så menade jag Exorcism, flee grejjen, och nova grejjen, kommer inte ihåg vad dom heter.

Visa signatur

I just love the fact that there is a global integer variable named 'i'. Just think, you will never need to declare your loop variable again!
To avoid collisions where a loop that uses 'i' calls another function that loops with 'i', be sure to stack 'i' and restore it when your function exits.

Permalänk
Medlem

http://home.no/rdj/WoWScrnShot_012405_210928.jpg

[Asher] yells: i am the luckiest man alive

Permalänk
Medlem

Tja beställde nyss WoW och betan från megastore, det ja undrar är hur funkar det här nu då? Får ja hem en skiva me betan på eller är det nått man ska tanka och dom skickar hem nyckeln?

Permalänk
Medlem

fan ska man kunna ha rebirth till när man inte kan ha så mycket mana som det krävs.. inte bättre att dom lägger in den senare

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kapten Kattskit
Tja beställde nyss WoW och betan från megastore, det ja undrar är hur funkar det här nu då? Får ja hem en skiva me betan på eller är det nått man ska tanka och dom skickar hem nyckeln?

Du får hem ett paket med soundtrack till spelet plus en beta-nyckel som du använder för att skapa ditt konto. Kontot skapar du på http://www.wow-europe.com/en/ och det är även därifrån du måste ladda hem spelet för att kunna spela.

Permalänk
Medlem

kan man skriva till någon genom att trycka på han.. så jobbigt att skriva /w blabla

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

kan man skriva till någon genom att trycka på han.. så jobbigt att skriva /w blabla

Högerklicka på hans porträtt, men det är bara jobbigare. Men om du trycker r så blir det automatiskt /w till den senaste som whisprade till dig, dvs respond/reply.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

jo men om han inte har skrivit till en innan?

Permalänk

http://forums.worldofwarcraft.com/thread.aspx?fn=wow-interfac...

Blacklist mod. Om någon gankar dig kan du blacklista han så du vet att han är KOS nästa gång ni möts.

Permalänk
Medlem

Måste man använda Blizzards downloader, finns det ingen ftp med installations grejjerna på?

Permalänk
Medlem

joda, vet inte länk just nu men det finns även ftp, om det är FB du är ute efter, bara att leta igenom tråden så hittar du en eller så väntar du på svar.

Permalänk
Medlem

ingulf: Bilderna på ert forum fungerar icke.
Knepigt om dom fungerar för er medlemmar då det inte ens fungerar att kopiera addresserna.

Permalänk
Medlem

asso någon här som är shaman och använder cosmos med "funktionen" totem stomper. jag fattar inte hur det funkar jag drar in dom totemsen som jag vill ska komma men jag fattar inte sen hur man bindar det till en knapp

Visa signatur

Undead rogue i retail
WOTF= 4ever!

Permalänk
Medlem
Citat:

fan ska man kunna ha rebirth till när man inte kan ha så mycket mana som det krävs.. inte bättre att dom lägger in den senare

Läste du fel på hur mycket den kostar att kasta och hur mycket den återställer?
155 mana vid lvl 20 ska man ju klara av

Rebirth är en rez som är tänkt att användas i strid, när typ en dd faller pga för mycket aggro. Då kan man få upp han/hon igen för att hjälpa till om det är jämt. Dock är det 30 min cooldown, så den är inte så bra om flera går åt.