Hämtat ut 4200 Terminator nyss, tankar så länge :)
Jepp var precis nere och hämtade ut nya leksaken.
Packningen var bra. Visste iofs hur själv förpackningen såg ut för det är ju samma som många andra köpt i andra länder med företaget comnågot Exakt samma låda och beteckning CL56.
Paketet var inslaget vilket jag tycker om. Hatar personligen företag som skickar bara kartongen så får man en smutsig kartong osv. Ingen jag diggar
Öppnade lådan och det såg bra ut allting Lappisen låg i "dustbagen" så plus för det.
I den andra "lådan" låg väskan och i den låg papperna,cd-skivorna,2xströmsladdar(en till us, en till vårt), transformatorn,modemkabel, samt bärrem till väskan.
Nu är den uppackad och väntar på att windows xp ska installeras
Tankar ang själv designen,känslan på den:
Positivt:
Stilren
Borstad aluminum, vilket är grymmt snyggt
Tangentbordet känns stabilt och bra
Skärmen ser bra ut, får vänta tills man får hårdprova den iofs.
Dock märker jag redan nu detta: Klarheten är extremt bra, min mossa har en HPz5xxxx något och den är inte i närheten. Betraktelsevinkeln vad jag lite orolig för pga icke-WS brukar ha sämre än WS skärmar men denna är väldigt bra. Inga problem alls att se vad man för även om man sitter en bra bit vid sidan om.
Lite negativt(inget större enligt mig dock)
Direkt märkte jag musknapparna att dom kändes "mjuka" Alla vet ju att på vanliga möss så är det oftast motstånd i musknapparna vilket gör att man verkligen känner när man trycker på dom.
På 4200 kändes det inte att man tryckte vilket kändes lite konstigt.Men jag är säker på att det är en vanesak.
Bilder: