World of Warcraft Tråden! V.2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Max
Han lär ju bli slaktad rätt snabbt av alla NPCs

mjo, men det är väl samma som på pvp och Pve då?

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flancen
mjo, men det är väl samma som på pvp och Pve då?

Jo man tycker ju det.

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

Men seriöst, vafan är detta, signup sidan har varit nere i 4 timmar och 22 minuter !!!!!!!

Permalänk

hm, ganska roligt att sitta o läsa wow history i manualen medans man väntar (sid 156)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devilspawn
hm, ganska roligt att sitta o läsa wow history i manualen medans man väntar (sid 156)

Hehe jag gör samma sak ;D.. Varför har dom laggt ner? menar min kompis har ju reggat sig.. då var det inga problem:(

Permalänk

Överbelastning på sidan, dom trodde väl inte att så många skulle regga sig samtidigt

Permalänk
Medlem

Vet någon om ett bankkort med maestro fungerar eller ska man måsta skaffa sig ett visa bankkort.

Permalänk
Medlem
Citat:

Överbelastning på sidan, dom trodde väl inte att så många skulle regga sig samtidigt

då vet dom det till nästa gång:p

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Oh tack för tipset! Skall genast läsa det! Ganska fet manual man fick iaf.

Visa signatur

Ge oss tillbaka Övriga ämnen!

Permalänk

nån som tror att regsidan kommer upp i kväll?

Visa signatur

Asrock P67 Pro 3 // Core I5 2500K@4.2ghz // 8gb Corsair XMS3 1600mhz // Asus GTX 560ti DCUII @1ghz core/2.2ghz mem // XFX Core Edition 750w // Samsung 830 128gb // Antec 1200 chassi

3dmark11 P 5400

Permalänk
Medlem

vi hoppas väl alla på det;)

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

mm lätt..

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Jag tror inte ett skit längre, blir glad om signup sidan kommer upp inom 1 månad. (lär ju komma upp efter helgen eller senare om vi har tur och om Blizzard orkar göra något åt saken)
Nu vet man ju vilket skit företag Blizzard egentligen är, har inga som helst förväntingar om företaget längre.. vilket nog är väldigt bra...

Permalänk

Kommer nog ikväll ska du se, senast imorn, var exakt samma sak när USA releasen kom, men dom fixade det tydligen hyfsat snabbt.

Permalänk
Medlem

sitter uppe tills det går.. fyfan..

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk

Lungt killar, den kommer upp när som helst nu.. Det här var la ändå lite väntat.. tycker ni inte? Jag menar Blizzard kommer alltid vara Blizzard..

Simma lungt

Visa signatur

In the land of the blinds, the one eyed man is king!
♪♪ Återinför Övriga Ämnen ♪♪

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Danten16
Jag tror inte ett skit längre, blir glad om signup sidan kommer upp inom 1 månad. (lär ju komma upp efter helgen eller senare om vi har tur och om Blizzard orkar göra något åt saken)
Nu vet man ju vilket skit företag Blizzard egentligen är, har inga som helst förväntingar om företaget längre.. vilket nog är väldigt bra...

Visa signatur

Citera mig om du vill ha svar :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Woho äntligen något produktivt att göra när man väntar.

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hellscream
Lungt killar, den kommer upp när som helst nu

Citat:

We're of course hurrying as much as we can. Unfortunately I don't have any ETA at this moment.

http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?FN=wow-general-en...

Tippar lördag eftermiddag.

Visa signatur

Krydda köttbulle!!
http://www.tachansen.nu

Permalänk

hm, är det någon som har försökt att regga sig på en annan wow sida? typ den tyska eller franska?

Permalänk
Medlem
Citat:

hm, är det någon som har försökt att regga sig på en annan wow sida? typ den tyska eller franska?

Hela europa har samma sign up sida, alltså ingen kan regga sig.

Visa signatur

| NF7-S 2.0 | AMD Athlon XP-M 2400+@2500Mhz - H20 Kyld DD-TDX v240radde | 1024Mb DDR333@400Mhz 6-3-3-2.5 |
| ATi Sapphire 9800Pro@XT 475/405 (R360) - CPUKylning - vModd --> Kylningen |
| Antec True Power 430W | Antec Performance Plus1080AMG Chassi Modd | 440Gb HDD | 8Mbit |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gammarayburst
nån som tror att regsidan kommer upp i kväll?

Ja!

Visa signatur

Amiga 500, Vampire 500 V2
Pentax K-1, Ricoh GR III, Dji Mini 2

Permalänk
Medlem

jo det är lite surt, har längtat som fan efter detta. sitter laddat med amex:et i ena handen och cola i andra. men får se hur länge man orkar vänta. förstöra en fre kväll för ingenting skulle kännas surt.

Visa signatur

mmhm

Permalänk
Medlem

Borde man inte kunna anmäla blizzard?, inte för att jag skulle göra det, men det finns nog ett antal tusen därute som är riktigt arga?..
Vi har betalat 400:- för ett spel som inte går att spela?, är det inte tillräckligt för att kunna anmäla ett företag?.. hmm aja.. Blizzard sucks..
De förtjänar inget bättre iaf=)

Permalänk
Medlem

har inte blizzard lärt sig nånting från HL2 som också hade liknande problem ?

Permalänk
Medlem

Tråkigt för er att det inte funkar, men bra för mig så slipper jag hamna så mycket efter

Har inte fått tag på spelet, har åkt runt till exakt 12 butiker i Västerås men alla hade sålt slut/ inte fått in spelen... Så imorgon måste jag hänga med syrran till Stockholm enbart för att köpa WoW.
Skulle vara lagom om reg-sidan och servrarna snurrade igång lagom tills jag kommer hem

Är det någon Stockholmare som vet om WoW är slut på Game på Drottningg. och/eller på Game i PUB varuhuset? Eller kan någon rekomendera någon annan butik i centrum som garanterat har ex kvar?

Permalänk

BLizzard suger verkligen inte. Däremot är detta inte så kul.

Visa signatur

Asrock P67 Pro 3 // Core I5 2500K@4.2ghz // 8gb Corsair XMS3 1600mhz // Asus GTX 560ti DCUII @1ghz core/2.2ghz mem // XFX Core Edition 750w // Samsung 830 128gb // Antec 1200 chassi

3dmark11 P 5400

Permalänk
Medlem

Hihi level 15 priest. Det rullar på hur bra som helst.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gammarayburst
BLizzard suger verkligen inte. Däremot är detta inte så kul.

Palla alla som tror att dom e så duktiga när dom säg som han... JO Många av blizzards saker e bra men nästan fler saker suger så...

Visa signatur

P4 3.0, Ati Radeon 9800pro, 1024 DDR Ram 400mhz

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kukilon
Hihi level 15 priest. Det rullar på hur bra som helst.

Ska du ha stryk eller?