Permalänk
Medlem

GT4 Foto tråd!

Tjena!

Här tänkte jag att man kunde lägga upp bilder på sina söta värstingar

här kommer mina bidrag:

BMW M3 GTR på ställ:

Honda NSX Race Car:

Honda NSX Race Car "in action":

Volvo s60 med 350+ kusar:

BMW M3 GTR Race Car på ställ:

Nu vill ja se fler fina bilder!

Visa signatur

Laptop: MSI GT70-0NE, (i7, 8 GB RAM, GTX680M, 128GB SSD + 500GB HDD)

Permalänk
Medlem

Ruggit fin grafik må jag säga.

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Måste ta och fixa ett litet usbminne, det känner då jag :/

Permalänk
Medlem

hur tar man kort när man spelar PS2?

Permalänk
Medlem

Min favoritbil in action

Visa signatur

X [

Permalänk
Medlem

gillar standardbilarna bättre än "räserbilarna", mer känsla att åka trimmad standardvagn

Permalänk
Medlem

Håller nästan med där! å snygga bilder föresten

Visa signatur

Laptop: MSI GT70-0NE, (i7, 8 GB RAM, GTX680M, 128GB SSD + 500GB HDD)

Permalänk
Medlem

Kan ni inte rezisa dem lite?

Permalänk

Fan vilken snygg grafik det är!
Längtar tills jag får min US version så jag kan köra det på 88" duk med 480p ingame. Vad är det för format på bilderna och hur stora blir dem ?

Visa signatur

Arbetsdator: Imac 27" Core I3@3,2 Ghz, 1TB HDD. Backup: Scaleo home server 2205 2+2TB
GamerPC: Core i7 2,8 Ghz, 6GB DDR3, Geforce 2x680 Sli, 128GB Samsung 830 SSD, Corsair 750W nätagg, W7 Ultimate.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SanSao
Kan ni inte rezisa dem lite?

De har nog bara glömt att läsa min signatur.

Förresten undrar jag också hur man tar bilder till ett USB-minne...?

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk
Medlem

http://web.telia.com/~u25012060/GT4/IMG0002.JPG
Mitt bidrag, riktigt klurigt att ta kort ju :).

Visa signatur

mAngAn_

Permalänk
Medlem

NAD: När du har tagit foton så är det bara att välja att du vill spara till minnet så förs de över (jättenkelt!)!

Permalänk
Medlem
Permalänk

martinnn:

va i helvete.

Hur realistiskt är egentligen det där hoppet ?

Visa signatur

Out on the streets and ragin tonight
full blast adrenaline and ready to fight
everywhere we go the record fuckin skip
low life bastards and we don't give a shit

Permalänk
Moderator
Testpilot

Ojdå. Jag måste skaffa mig GT4 förstår jag nu. *drooling*

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av in a bodybag
martinnn:

va i helvete.

Hur realistiskt är egentligen det där hoppet ?

haha! lite därför jag la upp bilden, men visst snabb bil på seattlebanan så är allt möjligt

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

För lite bilder på Volvo 240 i Grand Canyon tycker jag

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk
Medlem

Måste ha detta, är det PC, snälla säg, säg med att jag inte måste ha ratt! Har letat så efter ett bilspel jag gillar som är lite korsning kul/realism, det senaste jag gillade var NFS5, alla andra bilspel sedan dess har bara varit massa ghetto-mod-light-sexy-ass-bitch eller seriösa saker man måste ha pedlar o grejs till, dessutom uppskattar jag helt klart europeeiska och amerikanska modeller!

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk

Det finns bara på PS2.

Permalänk

Man måste inte ha ratt men det är en klar fördel om du ska bemästra spelet.

Visa signatur

Arbetsdator: Imac 27" Core I3@3,2 Ghz, 1TB HDD. Backup: Scaleo home server 2205 2+2TB
GamerPC: Core i7 2,8 Ghz, 6GB DDR3, Geforce 2x680 Sli, 128GB Samsung 830 SSD, Corsair 750W nätagg, W7 Ultimate.

Permalänk
Medlem

Kan man välja högre upplösning när man tar bilderna, tyckte jag läste någonstans att man skulle kunna ta bilder i 1920x1200 eller något?

Visa signatur

mAngAn_

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av martinnn
haha! lite därför jag la upp bilden, men visst snabb bil på seattlebanan så är allt möjligt

Skulle inte tro att en bil med sådana vingar = downforce skulle lämna marken överhuvudtaget. Jag har en känsla av att de flesta bilspel inte tar hänsyn till downforce som tryck nedåt utan bara som bättre grepp och sämmre toppfart/acceleration.

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk
Medlem

Inte lika snabb som i 3an.

Permalänk
Medlem

Blir tokig! varför görs inte spelet till PC också?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DaRude
Blir tokig! varför görs inte spelet till PC också?

Därför att Sony äger Polyphony digital som utevecklar det, tror du dom är så dumma att dom släpper ett av ps2:ans största dragplåster till någon annan konsoll?

Hoppas få mitt minneskort idag så man kan börja köra på riktigt och ta lite bilder.

Permalänk
Medlem

Ser ju ut att vara ett trevigt spel, min bros kompis brukar spela 3.an och nu även 4.an han hade spelet typ 450 timmar eller något, så det borde vara ett bra spel.

Fast konstnaden för ett PS2 och spelet avskräcker tyvärr mig.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 3riko
Ser ju ut att vara ett trevigt spel, min bros kompis brukar spela 3.an och nu även 4.an han hade spelet typ 450 timmar eller något, så det borde vara ett bra spel.

Fast konstnaden för ett PS2 och spelet avskräcker tyvärr mig.

Har han spelat GT4 450h? eller både 3:an och 4:an? GT4 släpptes den 9 Mars (iaf i Europa) så det blir väldigt svårt att komma upp till 450h då

Permalänk
Medlem

uttråkad....

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _2FST_
Har han spelat GT4 450h? eller både 3:an och 4:an? GT4 släpptes den 9 Mars (iaf i Europa) så det blir väldigt svårt att komma upp till 450h då

Na, gällde nog trean. Han hade iaf spelat det väldigt mycket. Så det borde ju vara ett bra spel, det är min poäng.