World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Medlem

hmm, det är inte bra att servrarna var nere, har ju ett 1 April på G.

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Trackmaster
Divnity på Stormscale är riktigt idioter, visar no respekt över sina medlemmar. Min polare spelar med i en raidgrupp där dom kör strat. Dom får ett Epic Neckless. Alla rulla, och det är ALLA. Det är inte bop så det är grymt mycket värt, 8stam, 20int, 17 spirit tror jag att det var.
En kille rulla över min polare med 3. Han får den men behöver inte den. Men det är ju Epic och han får ju lätt 200-300guld för den utan problem.

Nu är det så att det han var ifrån Divinity och det var fler i raid-gruppen som var. Helt plötsligt hotar en ifrån Divinty att han ska ge den till prästen för prästen behöver den, om han inte gjorde så kickas han ifrån guilden.
Vafan är det för något dåligt hot, vafan är det för en guild överhuvudtaget?
Det är förfan ett epic och jag anser no need before greed då det verkligen handlar om mycket pengar.

Vad tycker ni?

Tur man inte är med i Divinity, verka förövrigt vara en massa småungar där. Har bjussat in en del på venten för party och raids. Men ingen vi har spelat med har varit över 18år än. Skriker gör dom också, störigt som fan.

Tycker bara synd om killen som säkert inte har många kompisar att spela med då han gav bort epic saken för att få stanna kvar i guilden.

Enligt mig så ska alla som kan använda saken endast få rolla, även om det är epic och den är värd hur mycket som hälst. Skulle necken droppa som du pratar så ska bara casters få rolla på den, annars blir det kickade ur raiden och blacklistade. Samma med andra blå items och set delar, droppar tex magisters del så får bara mages rolla på den, men behöver ingen den så är det bara att rolla för AH om det inte är bop då får enchantern den.

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Avstängd

oj vi fick 2 extra dagar...
det e säkert 10 kr nästan hehe

Visa signatur

q6600 2gig ram 8800gt osv

Permalänk
Medlem

hitta en sida som hade WoW kvar, www.mx2.co.uk fan va kul

Visa signatur

Ryzen5 3600XT - Asus PRIME B450-plus - MSI 1080 Armor 8GB OC - Corsair Vengeance 16 GB 3000Mhz - WD Black NVMe 1TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av D4rk
Ingen som kan rekommendera en bra server som ligger på medium eller liknande på population så jag slipper dessa köer?

Zenedar!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Runken

fick vi 2extra dagar nu?

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Exerco
fick vi 2extra dagar nu?

japp...

Two-Day Time Extension
29/03/2005
During the past two weeks, we experienced extended downtime during regular maintenance hours. Part of it was because of the patch released last Friday, which contained many new features, content, and improvements to World of Warcraft. However, it also contained a few bugs which caused interruptions in play time for some users. These bugs were quickly identified, and most of them have already been hotfixed. We plan on implementing fixes for the remaining bugs during this week's scheduled maintenance.

Therefore, all World of Warcraft players in Europe will receive a two-day time extension. We are continuously working hard to provide the best play experience possible, and we realize that extended, unscheduled downtime is frustrating. The two-day extension will be added to players' accounts later this week. We apologize for any inconvenience, and we once again wish you all good luck in your adventures in Azeroth!

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

de va ju bra iaf

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Avstängd

klart man e tacksam.
Men de kunde ju gett oss något som folk faktiskt märker av.
Vem här bryr sig om 2 dagar egentligen?

Men men. Alltid nåt. Man ska inte vara girig

Visa signatur

Permalänk
Inaktiv

kan ju säga att blizzar bryr sig om sina spelare

Permalänk
Medlem
Citat:

* 500 000 active subscribers = 5 miljoner

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hipshot
Den är vit

http://img164.exs.cx/img164/4277/crusader6qu.jpg

Den är lite rosa på denna bilden för att svärden är det.

Grymt! Vad är det den gör för något?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andron
Du har inga andra bilder på dom andra färgerna?

Hittade några screens på vad jag har för mig (:D ) är +5 damage glow.
Syns kanske inte jättebra, men men...

bild 1
bild 2
bild 3

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JimpaStockholm
Grymt! Vad är det den gör för något?

http://www.thottbot.com/?i=26394

Måste procca ganska ofta om man har den på två vapen och kör dual wield.

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Skirn
http://www.thottbot.com/?i=26394
Måste procca ganska ofta om man har den på två vapen och kör dual wield.

Off-hand vapnet gör proc betydligt mer sällan tydligen.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Buio
* 500 000 active subscribers = 5 miljoner

ja men komigen.
tänk på beta tiden isåfall.
Blir rätt mycket mer.

Visa signatur

Permalänk

Bättre bild på demonslaying enchant

Visa signatur

Workstation: i5-6600K, 16GB DDR4, ASUS Z170 Pro Gaming, 250GB Samsung 850 Pro SSD, DELL Ultrasharp U2715 27" IPS
Laptop: MacBook Pro 13" Intel Core 2 Duo 2.4GHz, 8GB RAM, 1280x800, 250GB SSD, DELL Ultrasharp 2209WA 22" LCD
Filserver: HP Proliant DL120 G7, 16GB RAM, 4TB RAID 1

Permalänk

Satan! är det demonslaying?? kan det inte va väl?

Eller är det svärdet som e Uber?

Visa signatur

In the land of the blinds, the one eyed man is king!
♪♪ Återinför Övriga Ämnen ♪♪

Permalänk

Jopp det är demonslaying på ett truesilver champion

Visa signatur

Workstation: i5-6600K, 16GB DDR4, ASUS Z170 Pro Gaming, 250GB Samsung 850 Pro SSD, DELL Ultrasharp U2715 27" IPS
Laptop: MacBook Pro 13" Intel Core 2 Duo 2.4GHz, 8GB RAM, 1280x800, 250GB SSD, DELL Ultrasharp 2209WA 22" LCD

Permalänk
Medlem

tkr du har väldigt mkt vapen på dig

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Vart kan man träna upp sig med nya Poisons ? hittar ingenstans att göra det. o ändå ligger ja bra över 100 i skill, o har bara 2 st olika Poisons. lite surt måste ja säga.

Visa signatur

Burk 2: AMD 64 4600 x2+, Asus mobo, asus X1900xtx pro gamer, 2 gb kingston kvr400 minne, 2 st 200 gb WD diskar, 1 st 80 gb Wd som system, 20" Philips widescreen

Permalänk
Medlem
Citat:

ja men komigen.
tänk på beta tiden isåfall.
Blir rätt mycket mer.

Hur menar du? Det var bara hur mycket det teoretiskt kostar Blizzard att ge 2 gratisdagar med tanke på månadskostnaden för spelarna

Permalänk

^^ mm har sålt av rubbet förutom Ta'Kierthan Songblade, Thrash Blade och Truesilver Champion (som backup om songblade skulle paja under långa instanser).

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Natten till idag släpptes WoW så också i Mellanöstern. Det rapporteras bl.a. om att det redan har blivit en stor försäljningssuccé i Saudiarabien, men succén kommer inte gratis. I kaoset som följde när affärerna öppnade klockan tolv på natten skadades över 30 personer, varav 5 allvarligt. Räddningstjänsten påpekar att sådant här är vanligt vid stora folkmassor, men att det självklart är olyckligt. De säger också att vi förmodligen kan vänta oss en ökning av antalet skadade då intresset för WoW är väldigt stort i Mellanöstern, och då framförallt i Saudiarabien.

Spelarna i Mellanöstern kommer att spela på samma servrar som oss i EU, så räkna med att låg-level-områderna kommer att vara ganska fulla några veckor framöver. Blizzard har sagt att vi kan vänta oss fler servrar här i EU i början av april, men till dess får vi använda oss av ordspråket ”finns det hjärterum så finns det stjärterum”.

FAN!!!

Permalänk
Medlem

Haha, April april (dumb**s)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av batho
Vart kan man träna upp sig med nya Poisons ? hittar ingenstans att göra det. o ändå ligger ja bra över 100 i skill, o har bara 2 st olika Poisons. lite surt måste ja säga.

Rogue tränaren. Är krav på viss skill på poison och din level.

Permalänk
Medlem

min server är uppe nu iaf

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sodan3
Natten till idag släpptes WoW så också i Mellanöstern. Det rapporteras bl.a. om att det redan har blivit en stor försäljningssuccé i Saudiarabien, men succén kommer inte gratis. I kaoset som följde när affärerna öppnade klockan tolv på natten skadades över 30 personer, varav 5 allvarligt. Räddningstjänsten påpekar att sådant här är vanligt vid stora folkmassor, men att det självklart är olyckligt. De säger också att vi förmodligen kan vänta oss en ökning av antalet skadade då intresset för WoW är väldigt stort i Mellanöstern, och då framförallt i Saudiarabien.

Spelarna i Mellanöstern kommer att spela på samma servrar som oss i EU, så räkna med att låg-level-områderna kommer att vara ganska fulla några veckor framöver. Blizzard har sagt att vi kan vänta oss fler servrar här i EU i början av april, men till dess får vi använda oss av ordspråket ”finns det hjärterum så finns det stjärterum”.

FAN!!!

ja tror att det är ett april skämt, måste va det. de får nog spela på Asiatiska servrar när de släpper det där.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Buio
Hur menar du? Det var bara hur mycket det teoretiskt kostar Blizzard att ge 2 gratisdagar med tanke på månadskostnaden för spelarna

jo jag menar att beta perioden var minst en månad lång. Och den var gratis.
Asså vad jag försöker säga är att vi ska ju egentligen inte kolla vad det kostar dem.
Kunden har alltid rätt. Och de ska kolla vad de kan göra för att göra oss nöjda. Inte tvärt om.
Klart det kostar för dem. MEn det blir bara en förskjutning på betalningen.
Pengarna får de in i vilket fall. plus nöjda kunder. Det är viktigare.

Men asså jag e rätt nöjd som sagt. De bryr sig iaf. Det är det som e huvudsaken.
Men jag hoppas de flesta fattar det. Och det verkar ju så eftersom jag e den enda som nämt detta hehe.

Menade mest att de kunde gett oss fem dagar eller en vecka. för då hade folk sagt "Wow!" istället för "jaha?"

Fast det verkar de göra ändå... så det gick hem och jag förlorade

Visa signatur