World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sneo
Spelar på Stormscale, använder engelskt Visa Electron. Vad jag har förstått funkar dock inte svenska electron-kort så alla ni som använder dem är nog tyvärr bara gamecards eller skaffa riktigt visa som gäller.

Tack! nu vet jag det.. äntligen
tycker ändå det borde varit lite mer information om att svenska electron inte fungerar

[QUOTE]
Ursprungligen inskrivet av föregående talare
Jag bara sitter och funderar lite nu, men om skulle det inte gå att stämma Blizzard för falsk marknadsföring? Då det står lite här och där att man ska kunna använda Visa Electron men våra svenska tydligen inte funkar. Detta är inget jag seriöst funderar på att göra, utan bara undrar lite så jag inte har så stor kolla på detta.
[/QUOTE]

Man borde egentligen göra det..

Visa signatur

In the land of the blinds, the one eyed man is king!
♪♪ Återinför Övriga Ämnen ♪♪

Permalänk

Retrieving character list.....
Nån annan som kommer in på Stormreaver?

Visa signatur

ABIT AN8 / 3000+ Winchester @2,31 Ghz / 2 x Corsair Value Select 512 MB / HIS Radeon X800XL / Creative Audigy 2 ZS / Tagan 380 W / Hyundai Q17

Permalänk
Medlem

vad ska druid ha mycket i? intellect? stamina? spirit?

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

intellect, spirit, stamina.... Funderar faktiskt på varför man går på spirit? man kan ju bara köpa lite mat och sätta sig o käka när man behöver liv och istället lägga massa på stamina och intellect som är betydligt viktigare än spirit...

Visa signatur

|| AMD64 Winchester 3200+ @ 2040mhz || Minne 2x512mb|| Radeon 9800pro 128mb || Abit AV8 3RD EYE || HDD 1TB ||

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mqx
intellect, spirit, stamina

ah som jag trodde tack

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

En sak jag tycker blizzard gjort fel är att ge olika klasser gratis mount licksom dom andra måste kämpa för att samla ihop 90g... Det är lite fusk tycker jag någon som tycker samma som mig?

Visa signatur

|| AMD64 Winchester 3200+ @ 2040mhz || Minne 2x512mb|| Radeon 9800pro 128mb || Abit AV8 3RD EYE || HDD 1TB ||

Permalänk
Medlem
Citat:

intellect, spirit, stamina.... Funderar faktiskt på varför man går på spirit? man kan ju bara köpa lite mat och sätta sig o käka när man behöver liv och istället lägga massa på stamina och intellect som är betydligt viktigare än spirit...

Spirit ändrar väl hastigheten på hur snabbt mana regenereras också?

Deras träning kostar mycket mer :*

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

En sak jag tycker blizzard gjort fel är att ge olika klasser gratis mount licksom dom andra måste kämpa för att samla ihop 90g... Det är lite fusk tycker jag någon som tycker samma som mig?

warlock tycker jag är ok för dom summonar.. men paladin? dom är inga summoners

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Druider kan väl iaf ha lite nytta av spirit? När du får dåligt med mana förvandlar du dig till något annat och låter manan regenerera. För mig som shaman är det totalt värdelöst (om man jämför med andra stats)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ereinion
Druider kan väl iaf ha lite nytta av spirit? När du får dåligt med mana förvandlar du dig till något annat och låter manan regenerera. För mig som shaman är det totalt värdelöst (om man jämför med andra stats)

jag tycker iaf mana renegation är viktigt

btw så har jag gett upp allt hopp om spel idag

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Det är ju den enda fördelen med de klasserna.. de suger ju annars i allmänhet
Känner att jag kommer bli utskälld nu

Visa signatur

In the land of the blinds, the one eyed man is king!
♪♪ Återinför Övriga Ämnen ♪♪

Permalänk
Medlem

Borde vara lika för alla. 90g så är det 90g som gäller, inte för en del utan för ALLA... Det är ju självklart eller hur`?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

jippiii... brevlådan i orgrimamr försvan precis när jag skulle hämta ut lite fina saker, efter jag och ett 10 tal andra stått och väntat på att den skulle komma tillbaka så ser jag att 11st på min friends list loggar sen så 2sec senare så sitter jag och väntar på att få logga in igen.... sååå roligt

Permalänk
Medlem
Citat:

Borde vara lika för alla. 90g så är det 90g som gäller, inte för en del utan för ALLA... Det är ju självklart eller hur`?

nej alla utom warlocks..

hetkit. jag har inte fått spela alls

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Vad är det för speciellt med warlocks som gör att dom ska få spara 90g mer än oss andra?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Vad är det för speciellt med warlocks som gör att dom ska få spara 90g mer än oss andra?

för jag tycker det.. :} obs. jag är inte en warlock

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Ok, alla tycker olika. Men finns det några hunters här? Undrar ifall dom här fällerna som man kan lära sig är något att ha? För jag själv har inte lärt mig en enda eftersom jag anser dom som onödiga...

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ok, alla tycker olika. Men finns det några hunters här? Undrar ifall dom här fällerna som man kan lära sig är något att ha? För jag själv har inte lärt mig en enda eftersom jag anser dom som onödiga...

Dom är skitbra att ha i instanser och PvP, lägg ut 2 framför dig och pulla dom så får dom alla fällorna på sig

Är inte hunter men har blivit utsatt för dom där djävla fällorna i PvP och dueller ^^.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Följt denna tråden ett bra tag nu och insett att jag inte har haft så allvarliga problem som många andra med att kunna spela nu och då.
Men för 5 minuter sedan loggades jag ut helt oväntat.
När jag ska logga på igen står det bara "Retreiving character list" men mina karaktärer är som bortblåsta. Spelar på Stormrage nu och har kollat realm status men där är det grönt!

Någon som varit med om detta tidigare? Karaktärerna är som försvunna!

/ helt sjukt! Kom in igen men då var jag 2 lvl lägre än tidigare och startade där jag loggade in sist!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Immolation Trap - skada över en viss tid
Freezing Trap - Fryser fast dom
Frost Trap - gör så dom blir sega i det området
Explosive Trap - gör skada direkt och lite över tid

Har en hunter på lvl 50 och har en trap som gör 510 dmg över 15 sekunder, det är ganska bra

Visa signatur

| AMD Athlon 64 3500+| 1024 DDR RAM | Audigy 2 ZS | Radeon 9800 Pro | MSI K8N NEO2 Platinum-54G |

Permalänk
Medlem

Hmm, cp blizzard, man kan inte logga in på forumet, därmed förstör det hela mitt aprillskämt, fan jag som planerat så jävla mycket

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rand
Följt denna tråden ett bra tag nu och insett att jag inte har haft så allvarliga problem som många andra med att kunna spela nu och då.
Men för 5 minuter sedan loggades jag ut helt oväntat.
När jag ska logga på igen står det bara "Retreiving character list" men mina karaktärer är som bortblåsta. Spelar på Stormrage nu och har kollat realm status men där är det grönt!

Någon som varit med om detta tidigare? Karaktärerna är som försvunna!

verkar vara en del servrar som inte går att komma åt nåt vidare bra nu... håll ut

Permalänk
Medlem

roll back på ca5-10 min på ravencrest, hadde precis fått 80 conjured water av en mage och tränat upp mina tailoring skills. disconnected sen så va det bara att börja göra nya bags och leta ny mage :\
inte så farligt men jobbigt, speciellt när man betalar för ett spel

Permalänk
Medlem
Citat:

jag är hunter, använder bara traps i instancer på svåra bossar osv, sen kan freezing trap vara bra när man tamear pets

Visa signatur

Antec SLK3000B ·|· MSI K8N Neo Platinum ·|· AMD Athlon 64 3200+ ·|· 1024 MB DDR ·|· nVidia Quadro2 ·|· FSP 400W ·|· 690 GB disk ·|· Logitech UltraX flat ·|· Gentoo linux

Permalänk
Medlem

ser att det är många som haft betydligt värre rollbacks än vad jag har haft.
borde inte alla vara lika för alla på samma server?
många som pratar om 1-12h rollbacks i orgrimmar på ravencrest

Permalänk
Medlem

atWa: Paladin får ju också gratis mount !

Föressten förstår jag varför warlock får gratis mount, tar warlocks som är uppemot 7 lvlar över min egen lvl (är själv lvl 40 rogue just nu)

Permalänk
Medlem

hmm, jag var tvungen att ladda ner uppdateringen igen, denna fredag, var det så för er med? :s

Visa signatur

Ah-ah, I know what you're thinking. Did he fire six shots or only five? Well to tell you the truth in all this excitement I've kind of lost track myself. But being this is a .44 Magnum - the most powerful hand gun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question, do I feel lucky. Well, do ya punk? -Dirty Harry

Permalänk
Medlem

Nån som vet hur mkt Elixir of Giant Growth säljes för på AH? Hittade 1, sen 3 min senare hittade jag en till ^^

Visa signatur

arrwhh

Permalänk
Medlem

Vad är det för fel på Stormreaver egentligen? Står bara att den letar upp mina karaktärer men inget händer >.<

Visa signatur

Ah-ah, I know what you're thinking. Did he fire six shots or only five? Well to tell you the truth in all this excitement I've kind of lost track myself. But being this is a .44 Magnum - the most powerful hand gun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question, do I feel lucky. Well, do ya punk? -Dirty Harry

Permalänk
Medlem

Var kan man titta på WoW trailern som visades på TV?

Hittar inte på WoWs hemsida...