The Elder Scrolls Oblivion-tråden

Permalänk
Medlem

Fyller ut med några bilder som länken förut hade!

Visa signatur

AMD FX(tm)-8120 Eight Core Processor. 6.00GB RAM, 64-bit OS
AMD Radeon HD 6900 Series

Permalänk
Medlem

Hur snyggt som helst, jag tackar min vän för dom fina bilderna:D

Visa signatur

[Amd 64 3800] - [TwinMos 2048 4*512] - [Gainward 6800Ultra 2600 GS]- [MSI K8T NEO2]
No easy way out.......By pain alone shall i find you.......My love!

Permalänk
Medlem

Satan vad snyggt, måste verkligen köpa det när det släpps, men det kommer nog kräva rätt rejält med must.

Visa signatur

[Stationär] Intel Core 2 Duo E6600 | 2x1024Mb RAM | 8800GTS 640MB | 1230GB HDD | Samsung 206BW @ 1650x1080 | Windows XP x64 - Ubuntu 7.10
[Bärbar 1] Intel Core Duo T2300 | 2GB RAM | ATI X1400 | 80GB HDD | 15.4"-widescreenskärm @ 1280x800
[Bärbar 2] AMD Sempron 3300+ | 1024MB RAM | ATI X200 | 60GB HDD | 15.4"-widescreenskärm @ 1280x800

Permalänk
VR-fantast
Permalänk

Snygga!

Fast nummer två hade jag kunnat vara utan, yuuk.

Undrar om man kan lägga sig och sova i gräset, det ser verkligen inbjudande ut.

Visa signatur

««« »»»

Permalänk
Medlem

*dräggel*

Permalänk
Medlem

Mäh börjar tröttna lite på detta nu, ska bli kul se screens när de fått ordning på skuggorna. Och de kunde gärna välja ut lite sexigare (läs intressantare) motiv.

Permalänk

Ska framförallt bli kul att få se nya dumpar - folk har ju för vana att slänga upp sånt som man redan har sett här i tråden p.g.a att de inte orkar se sig omkring först...

Visa signatur

Acer TimeLineX 3820TG

Permalänk
VR-fantast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ConraDargo
Ska framförallt bli kul att få se nya dumpar - folk har ju för vana att slänga upp sånt som man redan har sett här i tråden p.g.a att de inte orkar se sig omkring först...

De här är nya. De som är tidigare i tråden är rippade från PCG DVDn, och ingen vidare kvalitet.
Tagga ner på drygheten.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av robban15
Verkar inte vara några som spelat half life 2 med allt på max med 7.1 ljud. Har man spelat det så kan man inte tycka ett sånt här långsamt spel är kul

Ehehe gå tillbaka till din lättcider på fredagar och cs hela lördagen och söndagen, ok?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LotiX
Ehehe gå tillbaka till din lättcider på fredagar och cs hela lördagen och söndagen, ok?

HAHAHEHE!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Halldin
De här är nya. De som är tidigare i tråden är rippade från PCG DVDn, och ingen vidare kvalitet.
Tagga ner på drygheten.

Jodå jag vet

Visa signatur

Acer TimeLineX 3820TG

Permalänk
Medlem

Dax för den sedvanliga fredags-uppdateringen! (Jag hann före dig Halldin:p)

Håll till godo, 3 "nya" officiella screens:

// S.

Permalänk
Medlem

ser ju riktigt mysigt ut

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
ser ju riktigt mysigt ut

Åtminstone dom två första tycker jag. På den sista känns ljuseffekterna helt fel. Stenarna skall ju inte vara så där överexponerade, vad är dom gjorda av egentligen?

Permalänk
Medlem

Läs den nya team diary:n också..

http://www.elderscrolls.com/codex/team_teamprof_stevem.htm

Låter som en hel del mkt trevliga nyhter vad gäller strid i Oblivion. Grymt att de lagt till alternativet att man kan välja Yield!

Permalänk
Medlem

Den sista, kan det vara en Golden Saint?

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HappySatan
Den sista, kan det vara en Golden Saint?

Det är nog spelaren, alltså du som sitter bakom spakarna.

Den första bilden är väl den ända av dom som är ny? Dom andra har jag sett scans av förrut.

Visa signatur

http://latenightgamers.com/index.php
[MSI K8N NEO4 Ultra]-[x64 X-2 4600+]-[2x1024 PC3200]-[MSI 7800GTO 512MB]-[HIPER 580W]-[Western Digital Raptor 36GB 10k]-[Maxtor 250GB SATA]-[Maxtor 120GB SATA]-[Western Digital 250GB]

Permalänk

Ser ju sjukt snyggt ut men på den sista bilden tycker jag att riddaren ser för jävla töntig ut ...

Permalänk
Medlem

Hans ansiktsuttryck säger "titta på mina manliga kläder"

Permalänk
Avstängd

Det ska komma till XBOX2 !

Visa signatur

. C++
. PHP

Permalänk
VR-fantast

Pender: Var ju och jobbade, så du hade ett orättvist försprång.

Den sista bilden är tagen sommaren förra året så det har hänt en hel del.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av airhead
Hans ansiktsuttryck säger "titta på mina manliga kläder"

Haha! Ja Goldenboy ber om att bli backstabbad i en mörk gränd.

Eller så handlade det om ngt annat.. TIDELAG!:cool:

Permalänk
Medlem

Har lagt upp dom bilder man fick med i senaste PC-gamer. Jag känner inte igen 3 av dom, men är inte helt hundra på om dom är nya eller inte. Men iafall, håll till godo;

Permalänk

ok nog ser det snyggt ut men kolla hur bruden glänser, är hon insmord med lesbisk barnolja eller nåt annat? lite överdriven ljussättning kan man tycka.

Permalänk
Medlem

Jag stör mig på all glow, men annars är den förbannat snyggt faktiskt. Hoppas att gameplayen blir lika bra som i Daggerfall och Morrowind bara.

Visa signatur

i5-4670k | GTX 670 | ASUS Z87-A | 2x4GB Corsair Vengeance 1333 MHz | Corsair VX 450 | 80 GB Intel X25 SSD systemdisk | 256 GB Samsung 840 spel/cachedisk | 2+3 TB WD Green lagringsdiskar | Fractal Define R4 | G2420HDBL (24") + L227WT (22")

Citera för svar!

Permalänk

Hehe, lesbisk babyolja. Vad fan är det?

Permalänk
Medlem

Det jag undrar mest är:
Vart är skuggorna på alla möbler och personer?

Visa signatur

AMD FX(tm)-8120 Eight Core Processor. 6.00GB RAM, 64-bit OS
AMD Radeon HD 6900 Series

Permalänk
Medlem

Men ge er någon gång. Varken ljus eller skuggeffekter är färdiga ännu, så det är rätt meningslöst att anmärka på det.

Med alla sådana här kommentarer i den här tråden kan jag förstå varför mångs devs är ovilliga att posta screens från tidiga stadier i spels utveckling.

Permalänk
Medlem

Oblivion är redan snyggare än jag någonsin kunnat hoppas på.
Om det är lite för mycket glow eller inte skiter jag i. Det är inte för grafiken jag vill ha spelet.