World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Medlem

..kommer in men tar typ 10 min att komma in till manage account sen orkar man inte vänta tills man kan logga in på accountet..märks att det är stor belastning

Edit: Har nog väntat i mer en 10 min nu skulle jag tippa..har tagit minst 20 min..Segt

Permalänk
Medlem

lol 20 seks fördröjning på allt man gör @ ravencrest...

btw så såldes mina 20 fadeleaf för 10 G på ah 2 minuter efter inloggning

Visa signatur

arrwhh

Permalänk
Medlem

Någon som vet vars man kan tanka hem den nya patchen? Tankar i ca 2kb/s från wow updaterings programmet

Visa signatur

"Cothax tells you : OK... sleep... try some. You type like either a drunk, or someone without sleep for the last few weeks. "

Permalänk
Medlem

Har nu gått och skaffat ett konto på wow-europes forum, dock så blir min "avatar" en lvl 1 gubbe jag skapade på en annan realm bara för att testa, hur byter man det? Jag håller på att bli galen!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag blir galen! Kommer inte in på Account Management
Jag vill ju också lira!

Visa signatur

När jag går Off-Topic så står getterna stilla!

Permalänk

Haha, jag (och många fler) har blivit flyttade från Zenedar (pvp) till Lightbringer (pve).

Visa signatur

/signed

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RokkeR
Jag blir galen! Kommer inte in på Account Management
Jag vill ju också lira!

Håller me kommer inte heller in

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zodd_theImmortal
Haha, jag (och många fler) har blivit flyttade från Zenedar (pvp) till Lightbringer (pve).

Varför?

Permalänk

Köpte spelet tidigare idag. Har försökt skapa ett account i 4 timmar. Kommer fortfarande inte in....

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mistar intarnet
Varför?

Nåt misstag av Blizzard, men nu är både Zenedar och Lightbringer nere.

Visa signatur

/signed

Permalänk
Medlem

lol jag hatar 60 ud rouges som gankar i WP :SAökinfodusbvojgdfg

Visa signatur

arrwhh

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Golem
lol 20 seks fördröjning på allt man gör @ ravencrest...

btw så såldes mina 20 fadeleaf för 10 G på ah 2 minuter efter inloggning

10g?.. vad fan är detta köpte nyss ut 20st för 2g

Permalänk
Medlem

vilken server downup?

Visa signatur

arrwhh

Permalänk

Någon mer som har problem att ladda ner patchen? Min stannar vid 32,09 / 32,59 MB alltså 98% lite segt.. Kan man ladda ner patchen nånstans?

Visa signatur

In the land of the blinds, the one eyed man is king!
♪♪ Återinför Övriga Ämnen ♪♪

Permalänk
Medlem

var skaffar man blizzard downloader... just installerat spelet men kan inte lira för jag väntar på en kompis som har et friendspass till mig. vill kunna uppdatera nu!

Nån som lirar på Stormscale här?

Visa signatur

HP Pavilion dv5-1095eo

Permalänk

Haha... det visade sig att alla mina chars har samma fel.
Min alliance warlock är revered med Orcish Horde 14 gånger om. Som bonus har hon dessutom gått och blivit osynlig utan vidare anledning

Permalänk
Medlem

Fadeleaf behövs ju av rogues för Blind Powder som vi gör genom vårt Poison yrke men aldrig i livet att jag trodde någon betalde så mycket, så himla svårt är det inte precis att få tag på den blomman (finns ju tonvis i Swamp of Sorrow t.ex).

Måste vart någon som var desperat nu när Honor patchen släppts och skulle ut på rejält ganker fest, hehe.

edit - ang bilden ovan: HAHAHAHAHAHAHAHA

Permalänk
Medlem

Detta var inte kul, koppas man kan byta server snart. PVE nästa.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rhebb
var skaffar man blizzard downloader... just installerat spelet men kan inte lira för jag väntar på en kompis som har et friendspass till mig. vill kunna uppdatera nu!

Nån som lirar på Stormscale här?

Jag har en gubbe på stormscale, ja.

Edit : När du loggar in så börjar wow uppdatera sig självt. Du behöver inte ladda hem något fristånde program för att kunna uppdatera wow.

Visa signatur

"Cothax tells you : OK... sleep... try some. You type like either a drunk, or someone without sleep for the last few weeks. "

Permalänk
Medlem

Min patch nerladdning startar inte =/ står kvar på 0 % någon om kan lägga upp pathcen någon stans??

Permalänk
Medlem

finns på fragzones ftp

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk

Min stannar som sagt på 98%.. det är inte nåt sånt löjligt att man måste ha en upload ratio på 1:1 för att kunna slutföra nerladdningen?

[EDIT] Tankar skiten från fragzone istället

Visa signatur

In the land of the blinds, the one eyed man is king!
♪♪ Återinför Övriga Ämnen ♪♪

Permalänk
Medlem

World server down nu. :/

Visa signatur
Permalänk

Kommer inte ens in på wow-europe.com =/

Permalänk
Medlem

err .. laggar ju inget nu med pvp delen där det är 200 alliance och 250 horde på samma ställe....

Visa signatur
Permalänk
Medlem

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag som var på killing spree

Permalänk

blizzardtar 7 timmar från mig för att fixa så att servrarna är okej till nästa Fredag och nu har tydligen World servern krashat, vad tusan betalar jag för

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Medlem

haha vad roligt..

Båten försvann mitt ute i havet

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ThePostalDude2
blizzardtar 7 timmar från mig för att fixa så att servrarna är okej till nästa Fredag och nu har tydligen World servern krashat, vad tusan betalar jag för

Slår vad om att det är din pappa som betalar ditt konto ändå.

Permalänk
Medlem

haha vi hade slag i STV, var cirka 200 av varje faktion, sammla på mig 54 honor kills,, såg gnomernas och night elfs nya mounts

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/nymountgnome....

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/nymountgnome....

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc