Permalänk
Medlem

wow film - funny

http://www.big-boys.com/articles/leeroy.html

Hahaha, spelar inte spelet själv och har aldrig gjort det, men filmen var rolig, förstår Leeroy att han inte orkar vänta längre

Visa signatur

[Dator]: Asus-N56VM-S4034V ¤ [SSD] Intel-520-Series-240GB ¤ [Youtube - Fys]: ¤ Rygg & Bröst ¤ Mage & Triceps
[Graveringar]: ¤ Angel ¤ Devil + Tribal ¤ Dragon ¤
[Recensioner]: ¤ 3R System R201 ¤ Acousticase ¤ Colorsit ATX8010-A43 ¤ Lian Li PC7 SE ¤ Ultra X-Connect 500W ¤

Permalänk

Mm, den där är ju redan en klassiker. Riktigt underhållande, även ifall jag inte spelar spelet. Kommentaren från Leeroy i slutet är bäst.

Permalänk
Medlem

Hehe, såg den igår. Sjukt rolig är den :). Roligast är det när man ser att han flyr från monstren när dom andra kommer in i rummet

Permalänk
Medlem

Jag hör inte vad han säger på slutet? I like chicken eller nåt?

Visa signatur

http://latenightgamers.com/index.php
[MSI K8N NEO4 Ultra]-[x64 X-2 4600+]-[2x1024 PC3200]-[MSI 7800GTO 512MB]-[HIPER 580W]-[Western Digital Raptor 36GB 10k]-[Maxtor 250GB SATA]-[Maxtor 120GB SATA]-[Western Digital 250GB]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Plupp
Jag hör inte vad han säger på slutet? I like chicken eller nåt?

At least I'm not a chicken.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem

hahahahaha vilken skön lirare

Visa signatur

MSI B650 Tomahawk, 7800X3D, RTX 3080, 32GB DDR5 6000MHz, MSI MPG A850G

Permalänk
Medlem

Tror faktiskt det är "At least I have chicken"

Varför han nu skulle säga det. Kanske hade han fixat käk när han var AFK.

Permalänk
Medlem

Vad är det han gör fel? Går han in för tidigt innan de hunnit snackat ihop sig eller?

Visa signatur

Lever pastej?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ohden
Vad är det han gör fel? Går han in för tidigt innan de hunnit snackat ihop sig eller?

Om du lyssnar så hör du att de lägger upp värsta supertaktiken, sen rushar han in och drar igång vartenda jäkla monster. Det är grymt svårt att kontrollera såna situationer i alla mmorpgs, speciellt när monstrena är farliga en och en.

Permalänk
Medlem

Hela grejen är ju en ploj, men det är väldigt skoj ändå. De har lagt in en hel del bra metaskämt, som t.ex. att slå på Herbalism (inne i UBRS), att en Paladin behöver Devout Shoulders (präst-cloth-set), att de ska använda Divine Interventon på magen så han skyddas när han ska kasta spells (den gör att man inte kan göra något alls, och om man lyssnar så hör man magen "I can't move, I can't cast!!!", och de ska använda Intimidating Shout för att scattra dem (jättebra i instancer så man får massor av adds) etc...

Permalänk
Medlem

Leeeeeeeeroy!

Visa signatur

”Det krävs talang för att lira hårdrock medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop”

Permalänk

Jag som inte lirar WoW, kan nån förklara lite va som är det roliga?
typ att han planerar i 10min och dem går ut och blir slaktade i 2minuter?

Visa signatur

(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Permalänk
Medlem

Tycker guildnamnet är skönast "Pals for life" alla är paladins (hysteriskt skoj enligt mig iaf).

Visa signatur
Permalänk
Medlem

alla är ju inte paladins

Visa signatur

[Citera]

Permalänk
Medlem

"at least I have chicken" säger han ;p

Permalänk
Medlem

Störtskönt.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk

Lol

Visa signatur

// PCspelaren //

Permalänk
Medlem

lol

Har typ varit med om samma sak i FFXI

Permalänk

LEEEERRROOOOOOOOOOOOOOOY JEEEENKINS!

Har någon sett ninja-loot då? Så jävla ful

Permalänk
Medlem

Grymaste är ju när han stormar och man hör han eller någon annan skrika "LEEEEEEEEROOOOOOY"

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av k0rkad
Tycker guildnamnet är skönast "Pals for life" alla är paladins (hysteriskt skoj enligt mig iaf).

Knappast att man skulle göra UBRD med en full grupp med paladins, tror inte det skulle gå dom har för veka heals. Släng in två prällar och det skulle gå men det skulle ta en heldag på grund av den dåliga DPS.

Denna film snutten är rätt gammal nu, tror nog all som spelar WoW har sett den Leroy länken kommer upp överallt.

Mina lvls 60, 45, 42, 42 och resten av klasserna är låg lvlar.

Permalänk

Hahaha
Syns att det är planerat på att de står i en perfekt cirkel utan anledning också...

Visa signatur

ABIT AN8 / 3000+ Winchester @2,31 Ghz / 2 x Corsair Value Select 512 MB / HIS Radeon X800XL / Creative Audigy 2 ZS / Tagan 380 W / Hyundai Q17

Permalänk
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Biggus Dickus
Hahaha
Syns att det är planerat på att de står i en perfekt cirkel utan anledning också...

Vadå utan anledning? dom planerar ju anfallet och Leeroy är afk, därför han inte är i cirkeln.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

rätt gammal film men den är endå rolig

Har hänt flera gånger att raiden blivit whipad där på grund av något klantarsle

Permalänk
Medlem

inte den bästa strategin jag har sett=/

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk

Faaaaaaaaaaaaake!

Hata leeeeroy

Visa signatur

En sån där datamaskin är det jag har.

Permalänk
Medlem

Den är bra kul den. Alla sidoskämt också eller vad man ska kalla det för, gör det hela ännu roligare (trots att allt uppenbarligen är uppgjort, som Buio skriver). Om det inte skulle vara ploj, så var det en grym och välplanerad taktik de hade, men som var helt åt h-e.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem

Finns det nån fungerande länk till ninjalooten? har inte hittat nån

För övrigt så spelar det ingen roll om det är fake eller inte. Jävulskt roligt är det iallafall.

LEEEEEROOOOY!!! hähä

Visa signatur

This place it's driving me insane.
Napalm it's burning us all.

Permalänk
Medlem

låter ungefär som på våran teamspeak xD

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Schnucky
LEEEERRROOOOOOOOOOOOOOOY JEEEENKINS!

Har någon sett ninja-loot då? Så jävla ful

Vadå ful? Det är ett av de rättvisaste sakerna jag sett!

Historian bakom ninja lootingen var att innan när dom var någon annanstans så droppade ett monster typ det bästa rogue daggern som finns. Även om den är bra för andra chars som hunters så är den fortfarande nästan det ultimata för rogues och "behöva" faktorn på den är flera gånger högre. Men hursom en hunter fick den.. Han blev såklart skit sur av hur orättvisa dom var mot honnom så han hadde sin hämd.

Jag kan inte påstå att detta är sant men min kompis som är the "living dictionary of World Of Warcraft" sa detta.

Edit: Slänger upp den

ftp://swec@xbounce.no-ip.com/xxninja.rar

Sprid inte ut den för jag vill inte att ni ska chocka min lina helt.

Visa signatur

1337 (Leet = Elite) speak is the latest bastardisation of the English language by our friends from across the Atlantic. It was developed by thousands of adolescent, spotty nerds with no life, poor literacy and non-existent personal hygiene