Boiling Point - Road to hell

Permalänk
Medlem

Har dödat massor av mafia anhängare, men har inte fått någon "respekt" än.

Permalänk
Medlem

Har aldrig tänkt på det där med brudar, men ni har rätt det är trist. Hoppas dom fixar det.

Permalänk
Medlem

Har spelet. Men självklart så är mitt grafikkort så wookat så att det hänger sig direkt.

POSTORDER SKIIT!

Permalänk
Relik 📜

Fan i helvete.

Jag har dödat vapenhandlaren i staden. Finns det fler på något bra ställe?

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje -> R7 5700X3D - Prime B450-Plus - RX 7900 XTX - 32 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Xbox Series S

Permalänk
Medlem

Nu har Lisa blivit räddad. Wohoo!

Men en fråga kvarstår dock: det är en helt annan tjej än hon som är med i introt... hur hänger det ihop?
För övrigt har spelet varit en ren njutning att spela igenom,
funderar på att ta en tidig load och göra lite sidouppdrag åt div. uppdragsgivare.
Ser mycket fram emot deras nästa titel, får vänta 2 år på den bara....

Visa signatur

If today was perfect there would be no need for tomorrow.

Permalänk
Medlem

Gah jag blir så trött. Masade mig iväg till indianbyn och hade ihjäl deras mesiga lilla jaguar då en gerillahelikopter dök upp och pangade på mig. Jag pangade tillbaks och då började alla indianjävlar peppra mig med pilar. De springer dessutom i typ 100km/h... Nej usch jag ska ta och köra på alla indianer jag ser från och med nu, höjden av otacksamhet!

Permalänk
Medlem

Om ingen skrivit om detta så jag skriver det ändå.

Ändra i game.ini under [Common] så att man får upp spelet 5-10fps.

[Common]
CacheMemory=64

Visa signatur

[XP2400+@2800+][3x512Mb PC3200 DDR][MSI KT3 ULTRA-ARU][ATi R9800SE@R9800PRO 450/780][NEC DVD+-R/RW][Samsung 913N TFT][NXD Research speakers][Telia 100/100Mbit]

Permalänk

vart kan man hitta mafian i staden ?
nån person man ska snacka med?

Visa signatur

Hello my friend. Stay awhile and listen...

Permalänk
Medlem

Lirade ut spelet, synd att slutet är så värdelöst.

Går det att fortsätta spelet på något sätt efter att man har räddat Lisa?

Visa signatur

Dell Studio 1749

Permalänk
Medlem

[Fortsättning på min förra post]

Se där, var ute och rejsade i djungeln med min lilla bil mitt i natten och vad hör jag om inte "auuuuu aiiii oufff". Jag hade kört över en hel liten indianstam! Se så det kan gå!

Permalänk
Medlem

När vi ändå snackar indianer. Jag gjorde det där döda livsfarliga jaguaren uppdraget. Först kommer Jaguaren rusandes i 200 knyck och springer in i lite träd och hus, sen störtar han på en indian, det fula är att jaguaren bara står och rycker och studsar i luften tills indianen dör. Sen studsar han vidare emot mig, tömmer ett helt Colt-mag utan att jäveln dör sen dödar han förståss mig :(. Gör ett nytt försök och denna gång går det bättre. Men nu är alla indianer helt vilda och springer runt på hustaken och grejer istället. :/ Trist uppdrag hursomhelst.

Permalänk

Själv hoppade jag bara ner i vattnet och kollade på jaguaren när den sprang runt som besatt på havsbotten och försökte komma åt mig medans jag som var på ytan kunde lungt skjuta på den tills den dog.

Det säger ganska mycket om hur många och hur grova buggarna är i det här spelet.

Permalänk
Medlem

Dumma indianer som inte tipsade om det då >(

Permalänk
Medlem

Enligt ett annat forum där dom mailat Atari och Atari har svarat att en patch ska komma i veckan.

Visa signatur

[XP2400+@2800+][3x512Mb PC3200 DDR][MSI KT3 ULTRA-ARU][ATi R9800SE@R9800PRO 450/780][NEC DVD+-R/RW][Samsung 913N TFT][NXD Research speakers][Telia 100/100Mbit]

Permalänk
Medlem

Någonting som förvånar mig är hur man kan släppa en produkt som är i stort sett omöjligt att spela utan att något negativt händer, kontrollerar ens deras utgivare om spelet är spelbart? Nä, jag ångrar köpet just nu, kan fixas med patch men iaf.

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AfterDeath
Någonting som förvånar mig är hur man kan släppa en produkt som är i stort sett omöjligt att spela utan att något negativt händer, kontrollerar ens deras utgivare om spelet är spelbart? Nä, jag ångrar köpet just nu, kan fixas med patch men iaf.

Förmodligen är det utgivaren som ville ha ut det nu.

Det är frågan om pengar

Permalänk
Medlem

Knappast, finns ju gräns för vad som bör släppas. sånt här tjänar man inte pengar på. Att Atari sen verkar ignorera hela Europa men dom kunde släppa en patch till spelet i USA redan före releasen tycker jag är skitdåligt av Atari.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hogan
sånt här tjänar man inte pengar på..

Uhm, jo?
Det var precis därför de blev pressade att släppa spelet så tidigt.

Visa signatur

"Bästa sättet att få ett arbete att verka svårt, är att skjuta upp det" - Winston Churchill

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Smewt
Uhm, jo?
Det var precis därför de blev pressade att släppa spelet så tidigt.

Du verkar så säker eftersom du har en länk som bekräftar detta?

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hogan

Du verkar så säker eftersom du har en länk som bekräftar detta?

Du kan ju bevisa motsatsen också?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Schnucky
Du kan ju bevisa motsatsen också?

Jag tror han menade att han ville ha en länk som kan bekräfta det... för du har väl en sådan, eller du antar bara?

Visa signatur

"Hörru, som chef tycker jag det ser illa ut."

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Taklampa

Jag tror han menade att han ville ha en länk som kan bekräfta det... för du har väl en sådan, eller du antar bara?

Du har ju såklart länk till att det sålde dåligt.

Permalänk

hur blir man vän med bandits bäst ??
nån som vet ?

Visa signatur

Hello my friend. Stay awhile and listen...

Permalänk
Medlem

Nu slutar vi kasta paj på varandra och fortsätter som förut.

SiriusBlack: Skjut regeringsgubbar och CIA agenter.

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Citat:

Du har ju såklart länk till att det sålde dåligt.

Jag har inte påstått att det sålde dåligt, läs igen och läs rätt.

Edit: Vad är det som skapar problem för dig egentligen? Antingen så skriver du en källa till ditt påstående eller så skriver du att du antog, det är väl inte så svårt. Det finns ingen som påstår att det du skriver inte är sant, utan det är bara intressant att veta var du fått det ifrån.

Visa signatur

Permalänk

Vet nån när eu patchen kommer?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Taklampa

Jag har inte påstått att det sålde dåligt, läs igen och läs rätt.

Edit: Vad är det som skapar problem för dig egentligen? Antingen så skriver du en källa till ditt påstående eller så skriver du att du antog, det är väl inte så svårt. Det finns ingen som påstår att det du skriver inte är sant, utan det är bara intressant att veta var du fått det ifrån.

Jag hade inget påstående.
Dessutom är jag en källa, så s t f u.
Ringde runt till de flesta butiker i Sthlm sent på releasedagen, antingen slut/fullbokat.

Nu ska du säga varför det sålde dåligt eftersom jag inte heller påstått att det sålt bra.

Permalänk

Är det någon som listade ut hur man ska avlyssna maffialedaren banditens och gerillaledarens samtal?
Uppdraget ges av staten...

Permalänk
Medlem

SundanceKid: Du har la den superriktade-mikrofonen i inventory??Vad jag vet kan man inte droppa den. Så använd den och sikta mot dom.

Visa signatur

Det kan inte bli mer än fel.
En renrasig homosapiens, en härförare, en titan - kort och gott: en Göteborgare!
Självmord är en långvarig lösning på ett tillfälligt problem.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Jag hade inget påstående.
Dessutom är jag en källa, så s t f u.
Ringde runt till de flesta butiker i Sthlm sent på releasedagen, antingen slut/fullbokat.

Nu ska du säga varför det sålde dåligt eftersom jag inte heller påstått att det sålt bra.

Du verkar inte riktigt veta vad du själv skriver, men jag ska hjälpa dig. Exakt såhär skrev du "Uhm, jo? Det var precis därför de blev pressade att släppa spelet så tidigt." Och det du citerade var "Sånt här tjänar man inte pengar på...” Om du med detta inte menar att det sålde bra, ja då borde du jobba på att skapa korrekta meningar... Och nej, jag ska inte skriva varför det sålde dåligt, då jag inte påstått att det sålde dåligt.

Att ett spel är fullbokat/slutsålt måste inte automatiskt betyda att det säljer bra, affärerna kan ha tagit in endast ett fåtal ex… men du är ju källan:up:

Citat:

s t f u

Visa signatur