Boiling Point - Road to hell

Permalänk
Avstängd

Nå, hur funkar spelet med patchen?

Visa signatur

Jag är Underbarnet

Permalänk
Medlem

Hade glömt bort spelet helt till jag såg nu den här tråden igen.

Blir att installera om med patcher och se hur det funkar.

Permalänk
Medlem

Vad heter låten som spelas i installationen??

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Co Rolla
Vad heter låten som spelas i installationen??

Ingen aning, men den finns i music mappen i din installationsmapp.

Visa signatur

Jag är Underbarnet

Permalänk
Medlem

Någon som vet hur det flyter efter patcharna?

Visa signatur

Det kan inte bli mer än fel.
En renrasig homosapiens, en härförare, en titan - kort och gott: en Göteborgare!
Självmord är en långvarig lösning på ett tillfälligt problem.

Permalänk
Medlem

Ja, det vore kul att höra om det blivit mera spelbart efter ett gäng patchar om det nu har kommit några

Visa signatur

yes, ill take this teddy bear, this ruler, this piece of string and this cardboard box. mmmmmmm

Permalänk
Medlem

Ska tydligen finnas patch 2.0 för europa den ligger på närmare 200mb:D
Så något vettigt måste dom ha gjort.

http://www.actiontrip.com/files/patches/boilingpointroadtohel...

Edit. Det verkar ju lovande om man kollar listan på ändringar.

Visa signatur

En renrasig homosapiens, en härförare, en titan - kort och gott: en Göteborgare!

Permalänk
Medlem

Fortfarande lika hemskt dåligt spel tyvärr.

Visa signatur

infowars - prisonplanet

Permalänk
Medlem

Man ska kanske ge det en chans till, försökte spela det precis när jag köpt det men det buggade alldeles för mycket. Gillade iden med spelet.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pope
Någon som vet hur det flyter efter patcharna?

prövade det faktiskt i förrgår

och det var lika hemskt fortfarande...

Permalänk
Medlem

riktigt kul spel men det är det mest krävande lir jag kört, varken blf2 doom3 kommer i närheten lite trist får lira med allt på medium eller low och det laggar ändå

Visa signatur

| Fractal Design S | Intel Core I7 8700K | Asus ROG Z370-H | Corsair Vengeance LPX 16GB 3200 MHz | Noctua NH-D15 | Asus GTX 1080 Strix | Fractal Design Newton R2 800W | WD_Black SN850X NVMe 1TB | Samsung 840 EVO 250GB | 8 TB Lagring | LG 27GL850 | Corsair K70 Lux | Logitech G502| Astro A50 | Corsair Gaming MM200 |

Permalänk
Medlem

Hmm, det bådar ju inte gott det här. Men jag ska ge det en chans så fort jag får mina nya prylar, kommer bli en ganska ordentlig uppgradering.

Visa signatur

Permalänk

Jag bryr mig inte så jättemycket om buggarna och att det är krävande, men det tar ju löjligt lång tid att spela det. Jag spelade det i flera timmar och det enda jag lyckades göra var att förlora en massa pengar och vandra en massa. :/

Permalänk
Medlem

har någon spelat med den senaste patchen? funkar de bra? bättre en innan?

Permalänk
Medlem

Vilken är den senaste?

Visa signatur

Permalänk

Jag provade det med senaste patcharna och allt, och bilarna körde fortfarande in i väggar och folk började fortfarande skjuta på en utan anledning.
Patcharna verkar lite verkningslösa.

Permalänk
Medlem

Attans att jag inte läste ovanstående inlägg för 15 minuter sedan...
Beställde spelet från Ginza för 50-60 kronor precis i tron om att det borde vara mer spelbart nu efter alla patcher. Nåja, ingen förmögenhet man slänger i sjön.

Permalänk
Medlem

Ganska komiskt att det gått 1,5 år och flera stora patchar utan att nåt blivit bättre, man undrar hur dom lyckas ibland

Visa signatur

yes, ill take this teddy bear, this ruler, this piece of string and this cardboard box. mmmmmmm

Permalänk
Medlem

kräver ju 4gig i ram för att flyta, DET är sjukt, med tanke på att när det kom så var det ganska nytt med 1 gig i ram haha

Visa signatur

Ryzen 9800X3D @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.
YT kanal där jag meckar bilar: https://www.youtube.com/@saab900turboT16

Permalänk
Medlem

Kör med den senaste patchen och det dyker titt som tätt. Ok, kostade inte ens en hundralapp men lite mer stabilitet vore bra.
Annars verkar det helt okej, ganska skön stämning i spelet.

Permalänk
Medlem

-=Spoiler=-

Jag behöver lite hjälp.
Jag har kommit till att man ska betala civilisten som vet numret på registreringsplåten. Men jag behövde cash och började jobba för mafian och har gjort en hel del saker, nu till problemet.

Jag dödade chefen för militärbasen.
blir detta ett problem i framtiden som gör att jag inte kan komma vidare?

Visa signatur

Slöare än en armbandsklocka

Permalänk
Medlem

Jag gav upp spelet till slut, det dök för mycket och det är inte optimerat för fem öre. När jag spelade Just Cause några månader senare så insåg jag hur förskräcklig spelbarheten i Boiling Point är. Synd, för rollspelsinslaget gillade jag skarpt och storyn kändes trovärdig.

Permalänk
Medlem

Ja det är synd. Det hade som sagt potential.

Visa signatur

Speldatorn:
Fractal Meshify C | Phantek AMP 1000W PSU | AMD 5800X3D | Noctua NH-U14S | 32GB RAM | AMD Radeon 7900 XTX | Pro-Ject Pre Box Digital S2 | Beyerdynamics DT 900 Pro X | LG 27GP850 / Samsung 27G60SD QD-OLED |

Permalänk

Patch

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phasio
Mycket roligt spel :D, ganska mycket buggar som sagt men väldigt kul, hoppas på en patch snart

På Ataris hemsida finns det en patch att ta hem...
(Patch2) Ta hem å installera... Tar bort en hel del buggar!!

Permalänk
Medlem

skulle inte klassa två år som snart
Men tack för länken i alla fall, kanske instrallerar det igen och testar nån gång

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X | ASUS GeForce RTX 3080 Ti | ASUS ROG STRIX X570-F GAMING | Corsair 32GB DDR4 3600MHz Vengeance | Samsung 980 PRO M.2 NVMe 1TB

Permalänk

blir ju nästan lite sugen, var ganska kul innan mellan buggarna, lite som en biffigare version av just cause, som förövrigt var förskräckligt

Visa signatur

P4 2,8ghz,asus P4SD-LE, 2GB pc3200, 160gb HD, Leadtek A400LE 12/1,6 @ 399/876 128mb 1,4V, SB Audigy 2, 3dmark 03: 10846 3dmark 05: 4206

E6420, Gigabyte GA-965P-S3, 2GB Corsair twinx2 CM2X1024A-6400 , XFX 8800GTS 320mb, Hiper type-R 530W , antec 900