Pirates of the XXI Century tråden

Permalänk

är det bara jag som tycker det påminner extremt mkt om bolingpoint.

Permalänk
Medlem

Jag tycker det verkar väldigt trevligt och med stora ytor behövs inte alldeles för vacker grafik. Boiling point hackar lite väl mycket...
Hade blivit mycket roligare med bra flyt.. och om detta spel kommer en bit in i framtiden så blir nog det här grafiken lagom för att få flyt.

Tycker vattnet och miljöerna verkar mysiga
Ska bli kul att se när det fylls på med detaljer och främst npcs som vandrar omkring.

Visa signatur

Dator: Asus Z370 Plus Gaming/ MSi DUKE RTX 2080 / i7-8700k med Pure Rock kylning / 16GB Corsair DDR4 3000 MHz CL15 / FD Define R7 TG / Zalman 850W / Logitech TGB / Sony WH-1000XM3 / Razer Deathadder 2013 / Svive 35" D501 / Samsung 960 Pro 512GB (OS) / Seagate Barracuda 3 TB / Windows 11 Pro / Laptop: HP Compaq CQ-57 401EO /

Permalänk
Medlem

Vattnet ser otroligt bra ut, sådär tropiskt vatten och hav skall se ut, inte blasket i FarCry

Permalänk
Medlem

vågar inte ha förhoppningarna uppe om detta spel,inte förens jag har testat det.
spel har en mycket stor tendens till att suga riktigt rejält även fast bilder/trailers ser helt underbara ut.
så som det ser ut nu(på bilderna)så ser det ut att vara ett spel som kommer att visa spel som farcry och boiling point vart skåpet ska stå,men som sagt,skenet kan bedra,reeeaaal bad.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av freknemuff
är det bara jag som tycker det påminner extremt mkt om bolingpoint.

Hehe, jag trode faktiskt först att boilingpoint VAR det här spelet när jag såg tråden på swec.. Så det ligger nog något i det där

Visa signatur

Hör ropen skalla: Mer CO-OP åt oss alla!
Fanboys är kapitalismens svar på religiösa fundamentalister.
Upplysning für alle: www.thesciencenetwork.org www.transhumanism.org

Permalänk
Medlem

Tycker det ser ut som Farcry! Hoppas hoppas att det är som Farcry (fast utan alla löjliga monster)

EDIT: När kommer det ut?

Visa signatur

| A64 3200+ @ 2600 Mhz | MSI K8N Neo2 | 1GB Corsair TWINX4400 @ 260Mhz 2.5-4-4-8 | HD 120+120 | Powercolor x800Pro vivo | SuperPi 32sec |

Permalänk

när kommer spelet?

Visa signatur

Chassi: Phanteks XT Pro Ultra Svart | CPU: AMD Ryzen 9 7900X 4.7 GHz 76MB | Moderkort: MSI B650 Gaming Plus WIFI | Nätagg: Corsair RM850x 850W v3 | RAM: Kingston 64GB (2x32GB) DDR5 6000MHz CL30 FURY Be | HDD: Kingston Fury Renegade M. 2 NVMe SSD Gen 4 2TB | CPUkylning: Thermalright Phantom Spirit 120 SE

Permalänk
Medlem

Jag tror det dröjer ganska länge innan det kommer ut, de har nyligen fått tag på en distrubitör. Jag skulle tippa på nästa år.

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk
Medlem

Shit pommes frittes vilket vatten!
Nu slipper man ju sitta och grubbla på varför Boling point släpptes alldeles för tidigt.