Dustine Home Äger!

Permalänk
Avstängd

Dustine Home Äger!

love på dom att dom börja sälja till privata personer!!!för d funkar hur bra som hälst,,,som ida nu då ja la en hdd i korgen o 1½ h seanre d den på packad i posten o på väg till mejj = samma me db.com o komplett = vänta 2 dar så nu har ja den imårron o så e d DESSUTOM frakt fritt(!!!)plzzzzz,,,beställ ni me där så att dom ida fortsätter sälja till personer o inte företagen......nästan ja hoppas på dom klanta sej lr d är trasit så ja får traya supporten men inga prolblem tror ja för ja tror ja hörde d e bra support?
/nöjd kund

Visa signatur

snelprezt@hotmail.com
Noo i wont help you go plat teh game

Permalänk
Medlem

Jag har beställt från Dustin i flera år.
Dustin har alltid levererat till privatpersoner.

Permalänk
Medlem

OMG PLLLZ 1133333777 lmao lol.!!!!.!!!"!"¤-
Är folk höga konstant här eller?

Jo vi gillar också dustin.

Visa signatur

http://www.mobilabredband.se/ Forum för mobilabredband.

Permalänk
Medlem

Suck, fundera ut vad ni ska skriva innan ni skriver det!
Ja Dustin är bra, punkt slut. visste ni det inte innan så lär ni ju veta det nu

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Dustin har alltid sålt till privatpersoner (som SUMITOMO redan skrivit) men varit inriktade på företag.

De har bara skapat en hemsida som är mer inriktad på privatpersoner.

Servicen har dock alltid varit väldigt bra så länge jag har varit kund iaf.

Permalänk
Medlem

Har inte fattat det här...
Vad är egentligen skillnaden? Det är ju samma priser, lite mindre sortiment dock + fraktfritt men fraktfritt är väl egentligen det enda som skiljer förutom lite annorlunda design.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av nisslass
Dustin har alltid sålt till privatpersoner (som SUMITOMO redan skrivit) men varit inriktade på företag.

De har bara skapat en hemsida som är mer inriktad på privatpersoner.

Servicen har dock alltid varit väldigt bra så länge jag har varit kund iaf.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fredrol
Har inte fattat det här...
Vad är egentligen skillnaden? Det är ju samma priser, lite mindre sortiment dock + fraktfritt men fraktfritt är väl egentligen det enda som skiljer förutom lite annorlunda design.

Många butiker har separata "avdelningar" beroende på typ av kund. Samma sak hos Dell.se t.ex.

Smidigt då företagskunder vill ha pris redovisat enkl. moms och privatkunder inkl. moms, upplägget och fokus på produkter är olika osv.

Visa signatur

| Venice 3500+ | A8N-SLI Premium | 2048MB PC3200 | 7900GT | Audigy2 ZS | WD Raptor 74GB |
| Antec P180 | Seasonic 400W | Dell 2405FPW | Kylning: Scythe Ninja, BQ Polar Freezer, två Adda 120mm |

Permalänk
Medlem

Re: Dustine Home Äger!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av sne|prezt
love på dom att dom börja sälja till privata personer!!!för d funkar hur bra som hälst,,,som ida nu då ja la en hdd i korgen o 1½ h seanre d den på packad i posten o på väg till mejj = samma me db.com o komplett = vänta 2 dar så nu har ja den imårron o så e d DESSUTOM frakt fritt(!!!)plzzzzz,,,beställ ni me där så att dom ida fortsätter sälja till personer o inte företagen......nästan ja hoppas på dom klanta sej lr d är trasit så ja får traya supporten men inga prolblem tror ja för ja tror ja hörde d e bra support?
/nöjd kund

visst Dustin är bra & snabba men jag beställde massa prylar när jag fick dom så va moderkortet trasigt, ringde & bestälde returlapp. När jag fick tillbaka cpu & nytt moderkort så hade dom även provat min cpu (vet inte varför dom ville ha min cpu) då hade dom grisat nått som fan mad pasta på cpu & orginal kylaren utan att göra rent det när dom hade testat klart + att dom pundat bort cd & diskett ur moderkortskartongen.
när jag skickade dit dom så såg dom ut som ny, tycker det är dåligt som fan, men det va Dustin företag

Visa signatur

10100111001

Permalänk
Medlem

Re: Dustine Home Äger!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av sne|prezt
love på dom att dom börja sälja till privata personer!!!för d funkar hur bra som hälst,,,som ida nu då ja la en hdd i korgen o 1½ h seanre d den på packad i posten o på väg till mejj = samma me db.com o komplett = vänta 2 dar så nu har ja den imårron o så e d DESSUTOM frakt fritt(!!!)plzzzzz,,,beställ ni me där så att dom ida fortsätter sälja till personer o inte företagen......nästan ja hoppas på dom klanta sej lr d är trasit så ja får traya supporten men inga prolblem tror ja för ja tror ja hörde d e bra support?
/nöjd kund

Du skriver illa. skärp dig.

Permalänk
Medlem

Kommer det vara fraktfritt hela tiden eller är det bara nu ?

Permalänk

Skräp visste inte det fanns en sida för hemma användare och att det var frkt fritt där just nu.
Beställde precis en 3com router och åkte på 98kr i frakt. Lär ju inte gå under pågrund utav 98kr men hade jag kunnat få det för 0kr så känns det ju lite surt endå.

Permalänk
Medlem

det står tydligt att (eventuell postförskotts avgift tillkommer)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av trewer
det står tydligt att (eventuell postförskotts avgift tillkommer)

...

gratis om man betalar med kort

Visa signatur

Kör väl en klassisk signatur:
9900K @ 5GHz/128GB 3200MHz DDR4/3x1TB NVME/6800XT på Aorus Z390 Elite
Samsung C34F791, Svive 34C801, Xiaomi 34", Logitech MX Master 3 + G512...
Behöver för jobb, ej gamer.

Permalänk
Avstängd

HAHA!!!post förskotte e så jävla 1900 talet!plz skaffa ett kort lol???iaf så fick ja d d ja beställ efter 23 h hade ja d i burken!! GRYM särvise...ja sa d lite fel om FRI frakt för d e ju bara nu juni ut d e d men så passa på ja mejla o sa om att d ska fortsätta ha fri frakt så ja handla mer... dom kanske iaf har tänkte o ha låga hoppas man

Visa signatur

snelprezt@hotmail.com
Noo i wont help you go plat teh game

Permalänk
Medlem

Svårt att skriva korrekt svenska eller?

-
HAHA!!!post förskotte e så jävla 1900 talet!plz skaffa ett kort lol???iaf så fick ja d d ja beställ efter 23 h hade ja d i burken!! GRYM särvise...ja sa d lite fel om FRI frakt för d e ju bara nu juni ut d e d men så passa på ja mejla o sa om att d ska fortsätta ha fri frakt så ja handla mer... dom kanske iaf har tänkte o ha låga hoppas man-

HAHA!!! Postförskott är så jävla 1900-talet! Snälla, skaffa ett kort, lol.
Iallafall så fick jag det jag beställt(nästa dag) och efter 23 timmar var det installerat i burken. Grym service. Jag sa det om fri frakt lite fel, det är ju bara juni(nu är det juli) ut, så passa på och beställ.

Resten går det knappt att bilda vettiga meningar ur. Nån annan får fixa resten.

Permalänk
Medlem

sne|prezt: Att skriva inlägg i debattforum är inte samma sak som att skicka sms till kompisarna. Försök att skärpa dig, stava fel är det många som gör, men att förkorta ord till enstaka bokstäver är enbart lathet som dessutom gör att ingen tar dina inlägg på allvar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bogg
gratis om man betalar med kort

Och när man betalar direkt med internetbank, ännu smidigare.

Visa signatur

Asus Strix ROG X570-F, Ryzen 9 5900X, 32GB DDR4 3600MHz, Asus RTX 4070 Ti Super TUF Gaming, 1TB Samsung 980 Pro, 1TB Samsung 970 Evo Plus, Acer Predator X34A 3440x1440 100Hz.

Permalänk
Medlem

Inte för jag blir så mycket klokare av huvudinlägget, men att dustin är en bra butik kan nog de flesta hålla med om bra priser utan att servicen ska ta stryk.

Dustin: Hög servicenivå, Pålitlig,Prisvärda produkter.

Permalänk
Avstängd

dustin ftw helt enkelt :]

Visa signatur

Information wants to be free.
Internet: 1Gbit/1Gbit LAN/WiFi: Cisco/Meraki
Laptop: Dell XPS 9550 4K touch HTPC: Raspberry Pi 3 LibreELEC
Desktop: WIP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sne|prezt
HAHA!!!post förskotte e så jävla 1900 talet!plz skaffa ett kort lol???iaf så fick ja d d ja beställ efter 23 h hade ja d i burken!! GRYM särvise...ja sa d lite fel om FRI frakt för d e ju bara nu juni ut d e d men så passa på ja mejla o sa om att d ska fortsätta ha fri frakt så ja handla mer... dom kanske iaf har tänkte o ha låga hoppas man

Men för helvete, skriv så man förstår människa!
Lugna ner dig, skriv en bokstav i taget, använd punkt, skriv ut hela ord.

Ontopic. Ja, Dustin är en väldigt bra affär. Beställde av dem senast häromdagen. Tog inte lång tid innan jag hade prylarna. Tummen upp!

Visa signatur

WS: Mac Studio M1 Max | 32 GB | 1TB | Mac OS
WS: Intel i5 12600K | 64 GB DDR4 @3600 Mhz | 2x1TB nvme 2x1TB SSD SATA | Windows 11 & Manjaro Linux
Bärbar: Macbook Pro 14" | M1 Pro | 16GB RAM | 512GB SSD | Mac OS
Servrar: Intel i7 10700K | 64 GB DDR4 @3600Mhz | 3 TB SSD + 22TB HDD | Unraid |
4x Raspberry pi 4b 8Gb | Dietpi |

Permalänk
Medlem

Svenskan i denna tråd är ju inte tip-top direkt. Men men...

OnT: Ja dustin är ett bra företag, har stort sortiment och bra saker.

Permalänk

Man kan direkt påstå att sne|prezt är en s.k. fjortis som inte bryr sig om hur han kommer fram här på forumet. Jag tycker sånna ska få en varning, eller helt enkelt bli bannad från forumet.
Som många säger. Man kan stava fel, men att korta ner ord till bokstäver och att skita i punkter etc. är bara jobbigt för oss andra forumiter.

Visa signatur

I've... seen things

Permalänk
Medlem

Men det är ju uppenbart att sne|prezt bara driver med er, fattar inte varför han är kvar överhuvudtaget.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Förstår knappt vad du försöker säga men det blir nog bra ska du se!

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk
Hedersmedlem

sne|prezt: Om du skulle läsa igenom dina inlägg innan du postar dem i framtiden toges du kanske på lite mer allvar.

Permalänk
Gäst
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sne|prezt
HAHA!!!post förskotte e så jävla 1900 talet!plz skaffa ett kort lol???iaf så fick ja d d ja beställ efter 23 h hade ja d i burken!! GRYM särvise...ja sa d lite fel om FRI frakt för d e ju bara nu juni ut d e d men så passa på ja mejla o sa om att d ska fortsätta ha fri frakt så ja handla mer... dom kanske iaf har tänkte o ha låga hoppas man

Seriöst grabben. Ta och kamma dig, läs en bok eller ett par hundra och lär dig skriva.

Permalänk
Hedersmedlem

sne|prezt: Som du säkert redan förstått vid det här laget är det en del som har svårt att förstå din svenska, däriland jag. En rekommendation är att du fortsättningsvis försöker skriva på ett mer lättläst språk, det tjänar vi alla på, även du!

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X

Permalänk
Medlem

Kommer atomvintern med 9 miljarder minusgrader och strålning som får popcornen i köksskåpet att poppa sig själva..

Men men paketet från Dustin kommer likförbannat på utsatt tid

Visa signatur

- Gammal gubbe -

Permalänk
Medlem

Jag beställde en gång nånstans ifrån och fick paketet tre veckor innan min beställning. Och fick ötton millijarder av företaget istället för att behöva betala frakten.
Det är bra service.

Summa summarum: "Who cares?"

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.