Permalänk
Avstängd

crack till bf2

Börjar tröttna på att behöva stoppa i dvd-skivan för att spela BF2. Dax att det kommer crack till 1.1.2 eller vad säger ni...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag säger stabilt.

Visa signatur

infowars - prisonplanet

Permalänk
Medlem

Annars får du väl göra en image och mata in den i daemon tools eller dyl.

Visa signatur

"Nightcrawl tipsar om Kvinnofängelset, som alternativ till den kan jag rekommendera att du istället skär av stora kroppspulsådern på dig själv och lägger dig ner och dör en utdragen, smärtsam död. Kan garantera att det är roligare än att se 700 avsnitt av den serien." -Loaded

Permalänk
Avstängd

det är ännu värre för mig.. jag har 4:a diskar i min burk så jag måste koppla ur en av mina diskar för att kunna ha dvd-spelaren inkopplad.. sucka...

Samus: bf2 har skydd, den märker om du inte kör orginalskiva...

Visa signatur
Permalänk

Olagligt att ändra på spelets kod bara så ni vet

Permalänk
Avstängd

tror knappast det är olaligt att cracka ett spel man äger... Men framför allt är det skamligt av spelföretagen att ha CD-check på spel som man endå måste ha cdkey till...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

jo det är olagligt men jävligt löjligt också

Visa signatur

Plan9 fan. In glenda we trust.

Permalänk
Medlem

Tacka vet jag UT2004...dom vet att skivan bara är ivägen.
Fan jag har bara startat BF2 en gång sedan jag köpte det...kanske borde spela den en 2a gång!?

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080]

Permalänk
Avstängd

www.gamburnworld.com
www.gamecopyworld.com

Helt Lagligt att ladda ner, men å andvända är en annan sak!

Visa signatur

Phenom II 955BE 3,2@4,5GHz| 3 x XFX HD4890 "xXx" 1GB| MSI 790FX-GD70 | SS Phase Switch -40C | Corsair Dominator W/Fan 6GB | Samsung F1 1TB | Corsair HX1000W | Samsung 32" LCD | Logitech G7 Carbon Edition |Galleri

Permalänk
Medlem

det här är inte stabilt

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CyberVillain
tror knappast det är olaligt att cracka ett spel man äger... Men framför allt är det skamligt av spelföretagen att ha CD-check på spel som man endå måste ha cdkey till...

Du bryter mot EULA som du godkänner när du installerar spelet.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CyberVillain
Samus: bf2 har skydd, den märker om du inte kör orginalskiva...

Inte om du gör en 120% alcohol-kopia.
Jag använder en mini-iso jag hittade på piratebay och den fungerar utan några problem överhuvudtaget.

Permalänk
Medlem

Wow. Snacka om en tråd som ber om låsning...

Visa signatur

För övrigt anser jag att Sverker Olofsson borde bannlysas, som Cato den Äldre sade.

Permalänk

Men om man inte ändrar på spelets kod utan skriver en egen EXE-fil som inte kräver en skiva, är det olagligt då?

Visa signatur

E ä e å å i å ä e ö meaning There is a small river and in this small river there is an island .

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lundhlundh
Men om man inte ändrar på spelets kod utan skriver en egen EXE-fil som inte kräver en skiva, är det olagligt då?

Antar det... står väl nånstans i EULAn men den läser man aldrig

Permalänk
Medlem

Jag är förvånd att inte denna tråd är låst.

Visa signatur

alla forumedlemmar skapar glädje.
vissa när de loggar in.
andra när de loggar ut.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av neoNmaZteR
www.gamburnworld.com
www.gamecopyworld.com

Helt Lagligt att ladda ner, men å andvända är en annan sak!

lägger till www.megagames.com xD

Tror dock att denna tråden kommer att låsas, jihaw..

Permalänk
Inaktiv

Varför skall denna tråd låsas? EULA är skriven för USA, för att ett avtal skall gälla i sverige krävs det att man skall kunna läsa detta innan man köper produkten och inte efter det att man instalerat det, tänk om du inte kan godkänna avtalet, skall du då kunna kräva dina pengar tillbaka för du har en produkt du inte kan använda? Svensk lag är det som gäller och har du köpt spelat har du rätt att ta en kopia och använda denna för egetbruk och detta inkluderar att ha en kopia på hårdisken för att snabba upp användning.

Permalänk
Medlem

Varför låter ni inte bara dvd skivan vara inne hela tiden ? :/
Jag tar aldrig ut skivan

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av King-eleN
Varför låter ni inte bara dvd skivan vara inne hela tiden ? :/
Jag tar aldrig ut skivan

om man hade tänkt spela något annat spel?

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

Visa signatur

| Venice 3500+ | A8N-SLI Premium | 2048MB PC3200 | 7900GT | Audigy2 ZS | WD Raptor 74GB |
| Antec P180 | Seasonic 400W | Dell 2405FPW | Kylning: Scythe Ninja, BQ Polar Freezer, två Adda 120mm |