Permalänk
Medlem

Eve Online-Spelare

Funderar på att köra igång igen och har inga polare kvar så undrar ifall det är några här som fortfarande spelar och kan hjälpa en noob ?;)

Permalänk
Medlem

Vad vill du göra i eve? Jag har kört igång själv, så jag kan försöka få in dig i en piratcorp om du vill.

Permalänk
Medlem

Jag gör det jag kan, har ju bara en thorax sen innan så är ju inte rik precis.

Permalänk

Gå in i recuitment kanalen och fråga efter något corp some ger dig en cruiser eller större om du joinar, fejka ett death mejl med npc´s. Få en annan cruiser ( så har du 3) får du ingen "ny" cruiser --> nytt corp- samma sak igen.

BTW använd den tråd som redan finns en bit ner.

Visa signatur

Samma person som BuRnEr,,,, har sölat bort mina epost uppgifter från 56k tiden :(

Permalänk
Medlem

Neeej, inte en till pirat. Join the good side!
Heter Wardani in-game, bara att maila/convo om det är nåt du undrar.

Visa signatur

Yarr?

Permalänk
Medlem

Sitter fortfarande och funderar om jag ska aktivera kontot. Man är ju så jävla långt efter alla andra.

Permalänk
Medlem

Äsch då, man kan ha mycket kul ändå.

Visa signatur

Yarr?

Permalänk
Medlem

Mitt mål va att samla ihop till the BC men tycker det är så fruktansvärt tråkigt och "mina" hela dagarna

Permalänk
Medlem

Sant, hade inte rör en mining laser på 5 månader fram tills igår. Men nu börjar stålarna sina så det är väl kanske dags igen.

Visa signatur

Yarr?

Permalänk
Medlem

Vad kör du för bird då?

Permalänk
Medlem

Caracal med en massa missil skills blir ganska uber! kan banka skiten ur folk på 65km

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Maorio
Caracal med en massa missil skills blir ganska uber! kan banka skiten ur folk på 65km

Caldari ftw

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Twille
Vad kör du för bird då?

Apoc/Geddon är det som gäller för tillfället.
Jobbar lite på sidan med skillsen för att kunna utnyttja en Tempest fullt ut.

Visa signatur

Yarr?

Permalänk
Medlem

Jaga npc eller gör missions, eller varför inte 0.0 mining.
Då kommer du tjäna massor med pengar.
Att sitta inne i empire och suga på stenar blir man inte rik av.
Och du ska INTE scamma corps som någon föreslog, då kommer ditt rykte bli helt förstört, och ditt rykte är grymt viktigt i Eve.
/Andreas

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flaskis

Caldari ftw

helt klart. syn att dom nerfa skiten ur kestreln bara, men man kan inte ha allt

Visa signatur
Permalänk
Medlem

ok, någon som har vet om något / är med i något corp som man skulle kunna gå med i och få hjälp. Lite enklare för mig då än att drifta fram och tillbaka och inte riktigt vet vad jag ska göra och bli uttråkad.

Permalänk
Medlem

Om du inte är pirat kan du mycket väl vara välkommen in i Millennium, kan höra mig för. Vi är med i Foundation och kampas mot Veritas Immortalis om kontrollen över Great Wildlands. Så det finns mycket pvp för den sugne.

Är enda svensken än så länge så det skulle vara roligt med fler. Annars är The First Genesis trevliga killar, mycket svenskar.

Heter som sagt Wardani in-game. Bara att kontakta mig om du är intresserad.

Visa signatur

Yarr?

Permalänk
Medlem

Har lagt till dig till friendslist.