klara av bilskolan i gta SA

Permalänk

klara av bilskolan i gta SA

jag har nu klarat alla skolor utan bilskolan

den jag har kvar är (burn and lap??)
när man ska köra 5 varv på 40 sec klarar jag inte har 97% där går bara inte får någon bättre tid som man måste få under? typ 35sec?

edit: klarade city slicking

nogon som kan säga hur man ska ta kurvorna bäst? jag kör så närma det går och försöker att inte bromsa för mkt.. men klarar inte den...

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

fick 97% på första försöket i City Slicking

måste man få 100% för guld?

Visa signatur

Thermaltake Armor | DFI Lanparty UT nF4 Ultra-D | AMD 64 3200+ Venice @ 2.6GHz | TwinMOS SP 1024MB PC3500 BH-5 | Gainward 7800GT @ 500/1200 | 2xMaxtor 300GB SATA 16MB | NEC ND3550A | Hiper Type-R 580w

Permalänk
Medlem

De två 'uppdragen' är lätt de drygaste, jobbigaste och mest frustrerande i hela spelet om du frågar mig. Jag sket i att få 100% på dom efter sådär 20-30 försök, men om du VERKLIGEN vill ha 100% är det bara nöta, nöta, nöta som gäller. Lycka till.

Visa signatur

i5-4670k | GTX 670 | ASUS Z87-A | 2x4GB Corsair Vengeance 1333 MHz | Corsair VX 450 | 80 GB Intel X25 SSD systemdisk | 256 GB Samsung 840 spel/cachedisk | 2+3 TB WD Green lagringsdiskar | Fractal Define R4 | G2420HDBL (24") + L227WT (22")

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

City slicking är ju inte så svår, men 5 varv och handbromsparkeringenmellantvåbilar är svår

det blir bara och nötanötanöta tills man klarar, ett tips på 5varvaren är att testa olika bromssätt och du skall ta svängen bäst..

Permalänk

på 5 varven så bromsar jag lite lätt så att bakvangnen svänger till så att man få styra lite hit och dit.. får typ alltid 36-37secunder..

men är det några tider man måste komma under?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av thunderinternet
på 5 varven så bromsar jag lite lätt så att bakvangnen svänger till så att man få styra lite hit och dit.. får typ alltid 36-37secunder..

Det lär du inte tjäna tid på. Ser fräckt ut men är säkerligen inte det snabbaste sättet.

Permalänk
Medlem

Om du klarat flygskolan, kan du berätta hur man ska få upp det feta fanskaps planet?
Dvs på circling eller vad det nu hette, tredje testet iaf..det efter att man ska landa...
Får fanimej inte upp skitplanet till första ringen

Visa signatur

Intel P4 3Ghz - 1Gb DDR400 Dualchannel - Asus GF6800GT 128Mb- Seagate 160Gb - LG 12x DL DVD-RW - Acer AL1714 17" TFT @ 14ms

Permalänk
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hilduke
Om du klarat flygskolan, kan du berätta hur man ska få upp det feta fanskaps planet?
Dvs på circling eller vad det nu hette, tredje testet iaf..det efter att man ska landa...
Får fanimej inte upp skitplanet till första ringen

Fällt in hjulen? knappen 2 är standard som det.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

haha sista är svåraste av alla

Visa signatur

amd 64 3000+@2.2ghz,abit kv8pro, Geil Dolden Dragon 512ddr 2-3-3-5/1,seageat barracuda 120gb,Seageate(modell?) 10gb,Radeon9800se@xt,Ocs Modstream 450w

Permalänk
Medlem

va faen?!?

Jag har GTA:SA till PS2, har spelat nästan halva spelet(?). Jag har inte stött på några bilskolor, är det bara till PC versionen?

puss

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wassblad
va faen?!?

Jag har GTA:SA till PS2, har spelat nästan halva spelet(?). Jag har inte stött på några bilskolor, är det bara till PC versionen?

puss

'

då har du inte äns spelat halva spelet då spelet är jääääääääääääääääääääääääääättte lång

Visa signatur

amd 64 3000+@2.2ghz,abit kv8pro, Geil Dolden Dragon 512ddr 2-3-3-5/1,seageat barracuda 120gb,Seageate(modell?) 10gb,Radeon9800se@xt,Ocs Modstream 450w

Permalänk

man får sj söka upp de flygskolan får man köpa för 80 000 dollar ligger på 3ön i mitten högst upp typ
båtskolan ligger till vänster på 3ön så långt upp man kan komma
bil skolan ligger på 2 ön i stan bara några stegifrån ditt hus...
motorcykelskolan ligger på 3ön i staden längst ner till vänster typ.. under flygplatsen

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

mycket bra

Visa signatur

Chieftech Mesh, 1x120, 5x90 | MSI RS480M2-IL XPRESS 200 | AMD Athlon 64 3000+ s939 | WDC 200GB | Corsair VS512MB400 x 2 | Asus Extreme GeForce PCX6600GT 128Mb Doom 3

Permalänk
Medlem

Jadu, tog mig ca 6 timmar att klara burn and lap. De andra momenten tog väl ett tag att klara men kom inte i närheten av just det momentet. Har klarat att skolorna nu så det känns som det svåra är avklarat (bortsett från hästskor osv, det är ju trist att ens försöka).

Det är bara att nöta som de tidigare sagt. Det är ju inte direkt kul, men vill man så går det...

Visa signatur

Stek mer! - Flingor - Schampo
Överklockning är är lika överskattat som din dator är överklockad.

Permalänk

Jag körde in 5 varvarn på 35,15 (100%).... nånting och innan det så körde jag på 35,65 (99%).....
så det är tajt men det går

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av thunderinternet

Secunder ja...
Säg mig, är det något släktord till cucumber?

Permalänk

Själv har jag problem med uppdraget då man ska köra med polisbilen genom dom där taggarna och sedan bromsa.

Klarar av att få 100% i någon av dom två första grejerna (ingen damage såklart), men som högst får jag 100/70 eller 60/100... hur ska man göra?

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk

kör ful fart till taganra släppgasen sen så styr du lite bara försök på den några gånger då bilen alltid drar åt olika håll..

det är ju inte uppmuntrande att hitta 50 häststor presis skulle varit ett uppdrag till det som att man ägden en travbarna eller något.. sen så att det var tjuvar som hade snott skoran så ska man ta till baka de... något sådant tycker jag...

någon mer än jag som tycker att spelets yta är förstort till de få uppdragen?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

Får man nåt (vad i så fall) om man klarar 100% på alla tester i bilskolan?

Permalänk

man får blandannate en monstertrcuk och en bil ... har för mig att man får de snabbaste fordonen när man klarat en skolan

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

thunderinternet e helt ute å yrar xD... jag fick "nissan 300zx" kommer inte ihåg gta namnet på den... åså ford gt40 saknar gta namnet på den igen... också som sista bil en hotrod skitbil som e helt värdelös...=)

Visa signatur

IzzYzzI

Permalänk
Medlem

det svåraste i bilskolan e ju när man ska göra en sidovolt... gjorde typ 50 försök innan jag klarade den.

Visa signatur

Det var High noon. Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät.
-haxorn

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av snakedad
det svåraste i bilskolan e ju när man ska göra en sidovolt... gjorde typ 50 försök innan jag klarade den.

Typ 50 försök? Är ju ingenting... Det gjorde jag minst på alla moment i bilskolan =P Då ska vi inte ens tala om Burn and lap... Å andra sidan är jag helt värdelös uppenbarligen...

Visa signatur

Stek mer! - Flingor - Schampo
Överklockning är är lika överskattat som din dator är överklockad.