[BF2] Finns intresset för lite SERIÖSARE public?

Permalänk
Medlem

Ja, det var riktigt kul. Men ni drog ju för tidigt, tillslut var det ju bara snubbar från SRS kvar ju

Och ni missade när jag försökte flyga helikopter. Jag är nog den sämsta piloten någonsin

Permalänk
Medlem

Äj fan jag kunde inte vara med

Hur många var ni som var inne som max?

Sen jag ändrade till 15s både i dedicated server-programmet och och i BF2CC.. skumt :/

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av geeken
Äj fan jag kunde inte vara med

Hur många var ni som var inne som max?

Sen jag ändrade till 15s både i dedicated server-programmet och och i BF2CC.. skumt :/

Under tiden jag lirade så var vi 20 som mest.

Permalänk

Jag stack eftersom jag skulle kolla Parlamentet.
Sen fick jag hög ping ibland också, lite skummt.
Blev rätt bra teamwork ibland vilktet var skoj : )

Sen blev jag punishad när någon sprang ut mitt i vägen när jag körde APC, trodde inte skulle göra så på en seriös server. Inget jag gråter över nu när den inte är rankad, men ändå.

Jag kommer säkert in imorgon också och pangar lite!

Visa signatur

i7 920 | HD 5870 Xfire| Asus P7TD Deluxe | RAM - 6 gb 1866 mhz |
(X) Accuratea

Permalänk
Medlem

Men vad sjutton lite sent ute visst var ju tomt på servern när jag kom in :*(

Permalänk
Medlem

Jag undrar vilken prestanda en passiv körande BF2- server kräver?

Visa signatur

Thinkpad
Elitebook

Permalänk
Medlem

Spel ikväll? Klockan 20 eller 21?

Permalänk

Jag ska försöka vara med

Visa signatur

"640K ought to be enough for anybody."
-Bill Gates, 1981

Permalänk
Citat:

Jag är på

Visa signatur

Everyone hates me because I'm paranoid.

Permalänk
Medlem
Citat:

Jo då. Är nog med ett tag iaf, har mattedugga imorrn eftermiddag som jag måste plugga till

Permalänk
Medlem

Bara jag som tycker att namnet på servern är lite.... nazzigt? (SS) Jag är kanske också med ikväll. Prao nu så man har inga läxor

Visa signatur

Ja, jag har också hård vara.
Är du inte dum, har du inte otur när du tänker är du troligtvis totalt hjärndöd.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av smolk
Bara jag som tycker att namnet på servern är lite.... nazzigt? (SS) Jag är kanske också med ikväll. Prao nu så man har inga läxor

Haha Kan inte nån komma på något bättre namn då? Jag tog det första som poppade upp i skallen

Sen när vi lirar så kan ni gärna tipsa alla era kompisar så vi blir rättså många

Permalänk
Medlem
Citat:

Jobbar och sliter kvällar denna veckan.. Jobbigt.. vill ju lira med er.
Min connection till server bröts en gång? vet ej varför.. kanske blev kickad? hade ju dock 3 teamkills på folk som tydligen gillade att springa på mina minor och framför min Tank!!!!!

Hunden: ja, du kanske har rätt, får uppdatera ACE och göra som du skrev.. tack för tipset ialla fall.

EDIT: Phalle: då skall du se mig...hahaha.. herregud, flyga är jag riktigt ur kass på. Vi kanske borde ta en tur tillsammans i hellin? haha..lyckas vi ett kill (ej teamkill ) så skall vi nog vara lyckliga, i alla fall om jag sitter framför spakarna.. det är för mycket träd och hus på banorna..

Visa signatur

HP Pavillion DV9005EA
www.cannabisera.se/overgrow.html

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ganescha

EDIT: Phalle: då skall du se mig...hahaha.. herregud, flyga är jag riktigt ur kass på. Vi kanske borde ta en tur tillsammans i hellin? haha..lyckas vi ett kill (ej teamkill ) så skall vi nog vara lyckliga, i alla fall om jag sitter framför spakarna.. det är för mycket träd och hus på banorna..

Ja, träd är extremt farliga. Vatten också. Jag menar, vilken IRL helikopter kan INTE flyga under vatten...

Det enda sättet jag lyckas få kill genom är att köra in i fienden, de där misilerna vill ju inte träffa...

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Jag skulle kunna tänka mig atyt köra ikväll, men ge en definitiv tid tack

Visa signatur

🖥️ MAIN: 13600KF • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 FILSERVER: 13600KF • GTX 1080 • 32GB DDR4 • 1TB NVMe • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 BÄRBART: MacBook Air M1
🎮 SOFFSLACK: Xbox Series X

Permalänk

Möjligt att jag är med. Antar att det är SS servern vi pratar om. Hur många spelare är den på ?
En snabb titt av kvällens tv visar att det enda ikväll verkar vara Beck 21.00. Nog för att man har sett alla, men det kanske finns nån som vill se.

20.00 kanske ?

*edit* Oh yeah, Chappelles's Show 21.00 också. Får bli 20.00 om jag ska lira

Visa signatur

Det är tufft att ha anmärkningar

Permalänk

Jag är på, det spelar ingen roll om det är 20 eller 21

Permalänk
Medlem

20:00 låter som en bra tid.

Är det nån annan än jag som tycker att 3 rundor är en för mycket? Känns lite tjatigt, speciellt på banor där tiden hinner gå ut innan matchen är slut.

Permalänk

2 rundor ska det vara.

Visa signatur

Permalänk

Jag är på, om någon berättar var jag kan hitta spelet billigast möjligt i Lund eller Malmö. Och sen får ni gärna också hjälpa mig att få skiten att funka över internet. Får inte ordning på portarna, och därmed får jag problem att ansluta till servrar. Nån av er som är duktiga?

Visa signatur

In Flames we trust

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Najk
Jag skulle kunna tänka mig atyt köra ikväll, men ge en definitiv tid tack

Okej.. Jag röstar på halv nio (20:30) för då är jag hemma

Men om det inte låter bra så kom med ett bättre förslag

Permalänk

Är alla välkomna o lira eller ? & vart isf ?

Visa signatur

Intel Quadcore Q6600 @ 3,2Ghz, Corsair 4Gb Dominator PC8500, 150Gb Raptor, Sapphire HD4890 600w Seasonic Matrox Tripplehead2Go och 3st 23,6" (5040x1050) Acer 5ms LCD skärmar

Permalänk
Hedersmedlem

20:30 låter bra för mig, men 20:00 funkar också.

Visa signatur

🖥️ MAIN: 13600KF • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 FILSERVER: 13600KF • GTX 1080 • 32GB DDR4 • 1TB NVMe • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 BÄRBART: MacBook Air M1
🎮 SOFFSLACK: Xbox Series X

Permalänk
Hedersmedlem

Jag lär inte kunna spela tidigare än 20:30. Kan vi inte köra med lite större kartor så man får flyga lite flygplan?

Hammarslag: Läs igenom hela tråden så hittar du både adress och lösen till servern, och ja, alla är välkomna.

Permalänk
Medlem

Ballistic: Jo om vi blir många så kan vi köra 32p maps Om ni vill det vill säga...

Najk: Vi kör 20:30 verkar det som

IP: ss-bf2.mine.nu
Pass: golvlampa

Fråga gärna era vänner om dom vill vara med så vi får fullt på servern

Permalänk
Medlem

är ju inga inne på servern ju! =/ jag som såg tråden och tänkte. JA ÄNTLIGEN LITE SERIÖSA KILLAR!

Visa signatur

I5 2500k@4,6ghz 8gb ram, 6950 Asus Directcu II Fractal design define r3, Corsair h60.
Microsoft sidewinder 4, Logitech mx518, Benq 24", Beats by dr.dre Studio edition.
PSN: Sazern

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nixdorf
20:00 låter som en bra tid.

Är det nån annan än jag som tycker att 3 rundor är en för mycket? Känns lite tjatigt, speciellt på banor där tiden hinner gå ut innan matchen är slut.

Det var ju jag som frågade om du var [SweC], då svarade du ja. Tänkte det kändes skumt för jag aldrig sett dig på IRC eller när vi lirat förut

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Najk
20:30 låter bra för mig, men 20:00 funkar också.

haha, najk ska köra.. då kör jag med. Bara ett måste

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Medlem

Jag är med!

Ska bara installera skiten, gör er beredda på att bli piskade

Visa signatur

Arf arf!

Permalänk

Jag och två till är med 20:30

Visa signatur

Permalänk
Medlem