Permalänk
Medlem

Men tanken att bygga vidare på en redan populär sida är god, fast då ska man se till så man utökar funktionerna och göra allt ännu mer lätt använt (om de går?) inte krångla till allt för att det kanske är snyggare så!

Man måste ju erkänna att första gången man såg "version 1" så var det ingen direkt vacker syn, men den hade förmågan att gå rakt in i hjärtat och man lärde sig tycka om "version 1" och på så sätt förstod man hur fin den egentligen var (nostalgitrip på några månader)

Visa signatur

Stationär Compucase 400W .:. AMD64 3700+ San Diego .:. Gainward 7900GT .:. MSI K8N NEO4 .:. WD 250bg SATA 16mb .:. 1024 PC3200 .:. 20" TFT (hp 2035) .:.
Bärbar Acer TravelMate .:. 2,8ghz .:. 256 ram .:. 40gb .:. ATI Mobolity Radeon 9000 IGP .:.
Jobbedator IBM T60 .:. 2,16ghz dual 2 core .:. 2gb ram .:. 100gb .:.

Permalänk

http://web.archive.org/web/20041128020628/http://buggy.no-ip....
Ni kan ju iaf drömma er tillbaka lite där.

Visa signatur

Citera.mig.för.svar.][resaomkring.blogspot.com][ Intel I5 2.66GHz.4GB DDR3.ATI HD4670][ @Twitter
'We would like to see most of the human race killed off because it is unworthy, it is unworthy of the gift of life' - Behemoth - Antichristian Phenomenon.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bergmanman
http://web.archive.org/web/20041128020628/http://buggy.no-ip....
Ni kan ju iaf drömma er tillbaka lite där.

Den va helt suvären. Vill ha den tillbaka.

Glöm inte att maila till skaparen och tala om för honom att den nya är inte alls bra.

Permalänk
Medlem

skickad ett mail till dom med länk till dessa inlägg.

Visa signatur

HP Pavillion DV9005EA
www.cannabisera.se/overgrow.html

Permalänk
Inaktiv

Tycker den nya buggy är betydligt bättre.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Override
Tycker den nya buggy är betydligt bättre.

Ähh, fel tråd kanske!
Gamla buggy var mysig och lätt, bara att scrolla ner till det man ville kolla fram eller söka snabbt!

Visa signatur

"Signatur raderad. Åsikter om mig skall tas via albert@sweclockers.com eller pm /GAPa"
[u]Vote GAPa for president![/u]

Permalänk
Medlem

Ni skulle aldrig kunna gissa vad jag tycker..

Jo, att gamla buggy är bättre!

Visa signatur

"The devil will find work for idle hands to do."

Permalänk

Släng upp en lista på de produkter ni vill ska vara med, jag minns inte riktigt vilka som var med innan buggy stängde ner så fixar jag en tracker med de produkterna på en dag. (självklart kommer alla produkter att vara tillgängliga via sök)

Visa signatur

yesbox!

Permalänk
Medlem

den nya är helt skruvad,den gamla var klart bättre!

Permalänk
Medlem

håller med i stort sett alla andra i denna tråden, gamla buggy va 2^64ggr bättre än den nuvarande

Visa signatur

mm, just de!

Permalänk
Medlem

jo ni har rätt gamla va bättre.

Permalänk
Medlem

Den gammla var mycket bättre... den nya har jag bara testat en gång men den gick ju knappt att använda, specielt inte eftersom itne länkarna fungerade.

Permalänk
Medlem

Den nya "designen" är bara till för att skapare ska tjäna pengar, användarna ignoreras helt och hållet.

Kolla här om ni inte tror mig: http://www.buggy.nu/vote.php

Visa signatur

WS: DFI LP UT X38T2R (Gigabyte X38-DQ6 = Trasigt)| Intel C2D E6750 | 4*1 GiB Twinmos PC2-6400 | ATI Radeon HD4870 1GB | WD Caviar XL "AAKS" SATA 500GB | Antec Neopower 480W | Antec SLK3700-BQE
Server: DFI LP NF4 Ultra | AMD 3000+ "winchester" | 2*512MiB PC3200 | ATI Radeon HD2400pro | 1000GB WD GP, 3*320GB Seagate 7200.10, 250GB WD2500 PATA, 200GB Maxtor DM10 SATA = 2410GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Curly
Den nya "designen" är bara till för att skapare ska tjäna pengar, användarna ignoreras helt och hållet.

Kolla här om ni inte tror mig: http://www.buggy.nu/vote.php

Banners gör mig inget, dom är snabbt blockerade ju

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS 3080 TUF | 32GB DDR4 3200MHz | Corsair HX1500i

Permalänk
Avstängd

Men nu är den fullständig... "buggy"

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Avstängd

Känner Peter Markström, eller pm som han heter på IRC, back in the day. Han har haft fullt upp med det nya buggy, och jobbar på en prisjämförelsefunktion så klart. Kanske var lättöverskådligare förut, men det är sånt man får ta, ni kan ju alltid skicka era åsikter om förbättringar men den gamla siten kommer aldrig tillbaks.

Visa signatur

[AMD 64 3000+] [Kingston Value RAM PC3200 512MB x 2] [MSI Neo-FIS2R] [PowerColor Radeon 9800 Pro 128mb] [Samsung Spinpoint 200GB SATA2] [NEC 2510] [Antec Phantom 500W] [Zalman Reserator + GPU-block] | [ViewSonic G90f+ 19" CRT] [Chieftec Dragon AX-01SL-D Super MidiTower] [Logitech Cordless Desktop MX 3100] [Q-pad White]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Drexon
Känner Peter Markström, eller pm som han heter på IRC, back in the day. Han har haft fullt upp med det nya buggy, och jobbar på en prisjämförelsefunktion så klart. Kanske var lättöverskådligare förut, men det är sånt man får ta, ni kan ju alltid skicka era åsikter om förbättringar men den gamla siten kommer aldrig tillbaks.

Nej den gamla siten kommer nog aldrig tillbaka. Frågan är hur många av oss gamla användare som kommer att gå tillbaka till buggy. När den till slut blir någorlunda användbar igen. För som den ser ut nu är den ju ett skämt (tyvärr). Fattar mig inte på alla som ska förändra sina sidor bara för förändrandets skull. För jag tillhör dom som verkligen har använt buggy otroligt mycket. Som det är nu har ju http://www.nordichardware.se/prislistan/ o http://www.prisjakt.nu/ o även http://se.pricerunner.com/ en jättechans att bli Nr.1 som buggy var tidigare.

Visa signatur

ASUS Maximus VIII Hero / Intel Core i7 6700K Skylake / Noctua NH-D15 / Corsair Vengeance LPX 2x8GB DDR4 Black 3000MHz / Samsung 850-Series EVO 500GB / Samsung SpinPoint F3 HD103SJ 32MB 1TB / 2*Western Digital Caviar Green WD15EARS 64MB 1.5TB / EVGA GeForce RTX 3060 Ti 8GB FTW3 ULTRA / Cooler Master ATCS 840 / Corsair CMPSU-850HX / LG UltraGear 32GP850

Permalänk
Avstängd

Prisjakt och Pricerunner har ju inte varit särskilt bra på datorgrejer vad jag vet, men samtidigt så försöker jag bara försvara min polares hårda arbete. Personligen så gillar jag det nya buggy, åtminstone designen, men det är bara för att jag inte haft tillfälle att göra t.ex. en prisjämförelse eller något annat den gamla siten hade, men som inte den nya har. Buggy är och förblir ett extremt bra ställe att jämföra priser på, även om det ser ut som om du måste göra det "manuellt" nu (med datorköp dvs). Så med enskilda delar har jag iaf. inte haft några problem. Ska testa nordichardware dock.

Visa signatur

[AMD 64 3000+] [Kingston Value RAM PC3200 512MB x 2] [MSI Neo-FIS2R] [PowerColor Radeon 9800 Pro 128mb] [Samsung Spinpoint 200GB SATA2] [NEC 2510] [Antec Phantom 500W] [Zalman Reserator + GPU-block] | [ViewSonic G90f+ 19" CRT] [Chieftec Dragon AX-01SL-D Super MidiTower] [Logitech Cordless Desktop MX 3100] [Q-pad White]

Permalänk
Medlem

Håller tyvärr inte med er alls, den nya är skönare...
Tyckte den andra var helt *bort* Inte uttrycka sig så ... /GAPa och ful, den nya är mycket bättre...
Förstår inte hur ni resonerar...

tack o hej...

Visa signatur

"Allt du säger skall vara sant, men du behöver inte säga allt som är sant" - Göran Persson

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av iNi
Tyckte den andra var helt och ful, den nya är mycket bättre...

tack o hej...

den må ha varit ful men ack så mycket mer användarvänlig. Inget grafiskt tjafs utan den fyllde sitt syfte och inget annat. Riktigt kanon.....förr alltså

Permalänk
Citat:

tack o hej...

Vi resonerar så att vi vill ha en sida som fungerar o är lättanvänd.

Visa signatur

ASUS Maximus VIII Hero / Intel Core i7 6700K Skylake / Noctua NH-D15 / Corsair Vengeance LPX 2x8GB DDR4 Black 3000MHz / Samsung 850-Series EVO 500GB / Samsung SpinPoint F3 HD103SJ 32MB 1TB / 2*Western Digital Caviar Green WD15EARS 64MB 1.5TB / EVGA GeForce RTX 3060 Ti 8GB FTW3 ULTRA / Cooler Master ATCS 840 / Corsair CMPSU-850HX / LG UltraGear 32GP850

Permalänk
Medlem
Citat:

tack o hej...

Jaha =/ så du tar utseende före funktion jaja Paradise Hotell har nog plats för dig också :p.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av olirc
Jaha =/ så du tar utseende före funktion jaja Paradise Hotell har nog plats för dig också :p.

hahaha.. bra en!!
Det värsta med nya Buggy är länkarna! hittar nästan bara länkar till produkter som går till Datorbutiken.com

Visa signatur

HP Pavillion DV9005EA

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ganescha
hahaha.. bra en!!
Det värsta med nya Buggy är länkarna! hittar nästan bara länkar till produkter som går till Datorbutiken.com

Är det för att de är billigast eller något annat?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av N!klas

Mera åt att dom är nästan dom enda som har betalat skulle jag tippa på.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS 3080 TUF | 32GB DDR4 3200MHz | Corsair HX1500i

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av N!klas

Nä det är inte för att dom är billigast, vet inte varför det är så.. visst finns det andra som har länkat men inte många. Gamla buggy hade länkar till alla produkter så är inte fallet längre, blir mäktigt irriterad på detta.

Visa signatur

HP Pavillion DV9005EA

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ganescha
Nä det är inte för att dom är billigast, vet inte varför det är så.. visst finns det andra som har länkat men inte många. Gamla buggy hade länkar till alla produkter så är inte fallet längre, blir mäktigt irriterad på detta.

Puckona började ta Mycket betalt för att få en liten pyttig länk (som att det skulle hindra användare som verkligen vill ha det lägsta). Därför bara vissa har länkar, helt enkelt dom stora företagen som hade råd att betala för en pyttig liten länk...

Visa signatur

Kör väl en klassisk signatur:
9900K @ 5GHz/128GB 3200MHz DDR4/3x1TB NVME/6800XT på Aorus Z390 Elite
Samsung C34F791, Svive 34C801, Xiaomi 34", Logitech MX Master 3 + G512...
Behöver för jobb, ej gamer.

Permalänk
Medlem

Skam att detta skulle hända!
RIP Buggy!

Permalänk
Avstängd

Gamla buggy var klart bättre..

Visa signatur

[b]MSI K9N Neo V2 - AMD X2 5200+@3GHz - Corsair XMS2-6400 2X1024 Xtreme - Sapphire HD3870 512MB (855/1200)[/b]

Das Blogg. -Lira lite Gubb-CSS?. Moget?

Permalänk
Medlem

tycker också att den gamla var bättre...
gillar inte pricerunner skiten

sen visst, klart han ska ta betalt för sidan... men vafan... göra så att
massvis med företag säger nej istället... förstör ju själva grejen med "Buggy"...

aja...

nån mer än jag som är intresserad av hur själva sidan funkar??
det är ju nåt automatsystem...

direktaccess till datorbutikernas databaser eller??